Publicerat Februari 16, 20188 yr Hade jag haft en annan plånbok skulle ha köpt en sån till min svärson... Men det har jag inte.. Men plötsligt en dag så händer det! Är det inte så dom säger på reklamen?
Publicerat Februari 16, 20188 yr Off topic! Har letat efter ett blad som denna. Eller färdig kniv! Skulle passa mig perfekt. Någon som vet var man hittar? Ska
Publicerat Februari 18, 20188 yr På 2018-02-16 at 23:19 hs_merkel sa: Off topic! Har letat efter ett blad som denna. Eller färdig kniv! Skulle passa mig perfekt. Någon som vet var man hittar? Ska Den var udda! Nice! Lite åt filékniv..
Publicerat Februari 18, 20188 yr 8 minutes ago shamani sa: Den var udda! Nice! Lite åt filékniv.. Fick känna på den i Skottland, då Stalkern hade orginalet som är på bilden, men känner att de är väldigt mycket pengar för en kniv. Men gillades skarpt! S
Publicerat Februari 18, 20188 yr 26 minutes ago hs_merkel sa: Fick känna på den i Skottland, då Stalkern hade orginalet som är på bilden, men känner att de är väldigt mycket pengar för en kniv. Men gillades skarpt! S Det är orsaken till att min knivsamling har stannat vid en (1)... Handgjorda knivar är värda varenda krona, men det hjälper ju inte om kronorna inte finns i överskott...
Publicerat Februari 19, 20188 yr Det är märkligt med "hantverk" förr och nu: du förstår vad mycket skäll sme'halvan skulle fått av sme'n om han hade fått såna märken i ett plan han skulle smida ut om det hade blivet som på kniv #3 Snygga knivar.. Fint arbete. Jag vet du inte får sälja knivar här, men rent hypotetisk vad skulle någon av dom 3 kosta om dom hade varit till salu?
Publicerat Februari 19, 20188 yr På 2018-02-17 at 14:52 jenotsuns1 sa: Har en som är lite åt det hållet: Riktigt snygg!
Publicerat Mars 8, 20188 yr Författare Detta är en populär post. En till med slida av bäversvans och masurbjörk.
Publicerat April 1, 20188 yr Författare Inte världens mest kommersiella knivar (och yxa) men roliga att göra! Och det är ju huvudsaken!
Publicerat April 7, 20188 yr 5 hours ago jenotsuns1 sa: Har sytt lite under veckan: Ligger dom på ett coyteskinn?
Publicerat April 8, 20188 yr 9 minutes ago jenotsuns1 sa: Nä, det är bara ett sketet grävlingskinn! "Sketet grävlings skinn" ? För grävlingen är det livsnödvändigt
Publicerat April 9, 20188 yr På 2018-04-08 at 15:21 Dansken sa: "Sketet grävlings skinn" ? För grävlingen är det livsnödvändigt Inte nu längre... ?