Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Hårdrock och hårda gitarrer!

Featured Replies

Publicerat

FÖRSTA BANDEN TILL SWEDEN ROCK FESTIVAL 2009 ÄR SLÄPPTA!

HEAVEN & HELL

IN FLAMES

EUROPE

FOREIGNER

DREAM THEATER

HAMMERFALL

MOTÖRHEAD

BLACKFOOT

MARILLION

LITA FORD

RIOT

URIAH HEEP

AMON AMARTH

THE OUTLAWS

THE TUBES

SOILWORK

FORBIDDEN

STORMZONE

ENFORCER

SEVENTH WONDER

BULLET

TORCH

Sammanlagt kommer c:a 95 band att presenteras!

• Svar 261
  • Visningar 45,3k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• Så där då har man hört på tribute plattan RONNIE JAMES DIO This Is Your Life. En bra platta med en del starka o underbara versioner av låtar han spelat in genom åren. Jag köpte den av två andledningar

• En sak som slog mig är att jag är 41 år fyller 42 om mindre en en månad, jag gråter när jag hör vissa Hårdrockslåtar. Grät på en Maiden konsert när Bruce var tillbaka då var man dock 30 men endå. Kan

Posted Images

Publicerat

Motörhead skulle vara jäkligt kul o se.

Om Marillion hade haft Fish kvar i bandet så hade jag nog sålt min morsa för att få tag på biljetter :o

Publicerat

missat helt denna tråd!

lyssnat på hårdrock sen liten grabb, somnade alltid med en liten kassetspelare i handen som spelade blandade låtar med Maiden,Metallica,Accept,mlf.

Min första LP var Metallica,s RIDE THE LIGHTNING.. de skulle ja bara ha,var 6år gammal och alla dom låtar man hörde då som liten håller lika hög klass idag...äldre grabben nu 4 år å diggar stenhårt Ozzy.den ska jämt spelas i bilen..coolt..

Idag lyssnar man väl på allt möjligt men ingenting slår 80-tals hårdrockslåtar

Publicerat

sångaren från PITEÅ

kanske inte den bästa låten men dom har gjort en heldel bra

Publicerat

gammalt piteband...trallpunk hårdrock covers... bandet som aldrig dör...vem vet kanske pdol 2020? ;) storebror är lirar gura till höger...bassisten sjunger i Morifade

• 5 months later...
Publicerat

KISKE IS BACK :rolleyes::D;):P:D:D

Publicerat

Bra låt :rolleyes::D

• 1 month later...
Publicerat

Hittade detta när jag sökte Master Of Puppets

http://www.youtube.com/watch?v=bUA5_zZCwhY...feature=related

Rätt roligt att se

Nostalgi

Kan inte glömma hur Anders Tegner på Okej dissade Metallica och sa att det bara var oljud och inte skulle hålla så länge. Sen ser man han sitta i SVT för några år sedan och säga jag har alltid trott på detta band. En skitsnackare är vad han är.

Publicerat
Nope du är inte ensam om det. Favoriten är DORO

Är det månne Doro Pesh (stavning ?) i gamla fina Warlock du syftar på? Visst fan hette de så? Ho ho det är säkert 20 år sedan man lyssnade på dom. Måste upp på vinden och plocka ner vinylerna och skivspelaren nån helg och köra en nostalgiafton.

Kiss, Maiden, Saxon, Judas Priest, Dio, Ratt, Y o T ... osv etc... Huga vad mycket fin gammal hårdrock det finns * snyft *...

Publicerat
Är det månne Doro Pesh (stavning ?) i gamla fina Warlock du syftar på? Visst fan hette de så? Ho ho det är säkert 20 år sedan man lyssnade på dom. Måste upp på vinden och plocka ner vinylerna och skivspelaren nån helg och köra en nostalgiafton.

Kiss, Maiden, Saxon, Judas Priest, Dio, Ratt, Y o T ... osv etc... Huga vad mycket fin gammal hårdrock det finns * snyft *...

'JA det är hon, hon håller på en släpper nån platta då o då. Maiden spelas ofta o mycket.

Publicerat

=)

Publicerat

Lite mer "ond" musik från Newcastle bandet

• 4 months later...
Publicerat

rocken-roll tru d ja :wub::wub:

Publicerat

Detta är en riktigt gammal upptagning med Bruce D innan han gick med i Maiden. Detta är från 1981 då han var med Samson

http://www.youtube.com/watch?v=nqEhoNUyELI

Publicerat

Detta är unikt matrial med den gode Bruce från troligen 1976 detta här hanss colegeband

• 5 weeks later...
Publicerat

Har läst att en av Hårdrockens hjältar den lilla mannen med den stora rösten har fått diagnosen magcancer. Läs vad Wendy DIO skriver på hemsidan.

http://www.ronniejamesdio.com/