Publicerat Maj 8, 200718 yr Måste nog göra er besvikna angående bilderna..När bävern skulle bärgas tog sig undertecknad ett ofrivilligt dopp i bäcken. Digitalkameran visade sig inte vara lika vattentåligt som Nokiatelefonen :- Du får trösta dej med att du inte är ensam på detta forum som badat denna vår,finns flera bäverjägare som tydligen gillar och bada ;D
Publicerat Maj 8, 200718 yr Du får trösta dej med att du inte är ensam på detta forum som badat denna vår,finns flera bäverjägare som tydligen gillar och bada ;D Inte bara bäverjägare som har badad ofriviligt i vår. Själv så föll jag baklänges i älven för 2 veckor sedan :-[.
Publicerat Maj 8, 200718 yr Inte bara bäverjägare som har badad ofriviligt i vår. Själv så föll jag baklänges i älven för 2 veckor sedan :-[. Nykter??? ;D
Publicerat Maj 8, 200718 yr Just hemkommen från bäverjakt! Jösses vad kul vi hade,hälsade på kompisar i Västerbotten och i Medelpad så det blev jakt på två ställen. Medelpad hade mest,såg hela 7st samtidigt. Här kommer en bild ifrån Ekträsk i Västerbotten!
Publicerat Maj 9, 200718 yr Just hemkommen från bäverjakt! Jösses vad kul vi hade,hälsade på kompisar i Västerbotten och i Medelpad så det blev jakt på två ställen. Medelpad hade mest,såg hela 7st samtidigt.Här kommer en bild ifrån Ekträsk i Västerbotten! Blir lite avis...
Publicerat Maj 9, 200718 yr Grattis och jasså är det så där du ser ut,du som lurade mej till detta forum. Titta bara vad som hänt...flera tusen inlägg !!!! Tackar för det tipset Ivan ;D
Publicerat Maj 9, 200718 yr Författare ..Digitalkameran visade sig inte vara lika vattentåligt som Nokiatelefonen :- Har jag nämnt att min Nokia badade med mig på bäversafarit eller e de bara en till som överlevt ett dopp ??? ??? ??? ??? ???
Publicerat Maj 9, 200718 yr Nykter??? ;D Ja jag var nykter snublade på en sten när jag skulle vada ut
Publicerat Maj 12, 200718 yr här kommer lite bilder på bävra fotade genom siktet! och fällda av 22 250
Publicerat Maj 15, 200718 yr Klockrent med jaktnytt! ;D ;D Jag lägger in några bilder som utlovat från bäverjakten.. Jag med bäver, det är jag som sitter ner. Sen min kompis som står upp och slutligen de två bredvid varandra....