Publicerat Juni 23, 200719 yr Ja det brukar vara svårt att säga hur föryngringen gått innan man får släppa hundarna, men nog tusan hoppas man alltid Åker nog på jaktprov i vilhemina 17-19 aug. det brukar vara en bra värdemätare då proven drarigång får man sitta några timmar i telefon och fiska fram vart det gått bra med föryngringen
Publicerat Juni 23, 200719 yr Har just sett filmen I SKOGSFUGLENS RIKE. Kan säga att man blev sjuk när man såg den oj oj vad man längtar till 25 aug
Publicerat Juli 2, 200719 yr 30 junui så stötte jag på en fin kull med stora kycklingar. Och fortsätter de att växa så är de nog stora som kalkoner dn 25 aug. ;D ;D
Publicerat Juli 2, 200719 yr ;D.. fin bild!..... ;D.. kan ja få fjädrarna när du skjutit den!... ;D ;D ;D.....
Publicerat Juli 2, 200719 yr Mmm stora kycklingar brukar vara bra tecken att föryngringen gått bra ;D
Publicerat Juli 3, 200719 yr Fina bilder, gjorde att man greppar bössan lite extra hårt här i vardagsrummet! (Med klickpatroner såklart!) ;D
Publicerat Juli 3, 200719 yr Jag har sett en gigantisk järpkull på hemmamarken och det jävligaste var att jag såg en tjäderkull där också och det hör inte till vanligheterna! jävla skoj
Publicerat Juli 3, 200719 yr Efter över läggningar med mor tjäderhöna så släpps inga fler foton pga. risker för sönderskjutna dataskärmar. :D Det kan vara riskabelt för en del löstryckta då vi närmar oss augusti. ;D
Publicerat Juli 3, 200719 yr Vilken vacker bild, oj nu börjar det krypa i kroppen. Tur att man har skjuttavlor med en tjäder på så att man kan lindra den värsta asbinensen.
Publicerat Juli 3, 200719 yr Efter över läggningar med mor tjäderhöna så släpps inga fler foton pga. risker för sönderskjutna dataskärmar. :DDet kan vara riskabelt för en del löstryckta då vi närmar oss augusti. ;D ;D ;D ;D.. smart!... ;D ;D..... men bilderna e verkligen toppen!... ;D
Publicerat Juli 3, 200719 yr Men du bara en liten bild till va. Det är så pass vackra bilder så man vill se fler av dom.
Publicerat Juli 3, 200719 yr Så sant så det kunde ju ha varit så där. Du lägger ju in en massa härliga bilder. Lägger in en bild från höstens jakt