Publicerat September 2, 200718 yr Författare Nyss hemkommen från första jakten och måste säga att det är ett riktigt bra fågelår speciellt verkar det som att tjädern lyckats bra ;DBra med fågel är det, hittar pippi vart jag en stannar (i skogen). mvh O vart e detta i Sverige då?
Publicerat September 2, 200718 yr O vart e detta i Sverige då? västerbottens inland verkar bra överallt jag var i Åsele första veckan
Publicerat September 2, 200718 yr Äntligen bra med fågel. Kunde fälla en tjädertupp och en orre för unghunden efter perfekta fågelarbeten. Det blev även en del bommar och skott i luften då jag var allt för fokuserad på hunden i flog och skott. Han gjorde det väldigt bra idag och jag är lycklig som ett barn på julafton ;D
Publicerat September 2, 200718 yr Grattis! Kul för dig Seger! Roligt att hundarna gjorde det dom skulle i alla fall!
Publicerat September 3, 200718 yr Författare Äntligen bra med fågel.Kunde fälla en tjädertupp och en orre för unghunden efter perfekta fågelarbeten. Det blev även en del bommar och skott i luften då jag var allt för fokuserad på hunden i flog och skott. Han gjorde det väldigt bra idag och jag är lycklig som ett barn på julafton ;D NJUTER MED DIG!!!! Minnena från förra hösten blommar upp här o jag kommer ihåg känslorna. Fick du åka långt eller hade du bara tur o komma rätt på hemmamarkerna? Själv såg jag mer fågel i helgen än jag gjort sen 16/8 Självklart för att hunden e skadad o fick gå kopplad :'( :'( :'( Men så brukar det väl vara. Han fick dock apportera sin första hare så ngt gott förde det med sig
Publicerat September 3, 200718 yr Äntligen bra med fågel.Kunde fälla en tjädertupp och en orre för unghunden efter perfekta fågelarbeten. Det blev även en del bommar och skott i luften då jag var allt för fokuserad på hunden i flog och skott. Han gjorde det väldigt bra idag och jag är lycklig som ett barn på julafton ;D Grattis! Det är så enormt roligt när allt börjar klaffa!