Publicerat November 2, 201312 yr Bara drälla in. Öl blir man ju bara trött av... Skickat från min HTC One S via Tapatalk 2. Alla stavfel har jag gjort med flit. now Free
Publicerat November 15, 201312 yr Bara drälla in. Öl blir man ju bara trött av... Skickat från min HTC One S via Tapatalk 2. Alla stavfel har jag gjort med flit. now Free Åker ju till Stockholm med jämna mellan rum plus att jag tar en sväng till Tom ibland då ligger du risigt till. Lasse som också har ett trevligt Whisky skåp som andvänds numera väldigt sällan.
Publicerat November 15, 201312 yr Bara hojta till så kikar på vi nåt passande. Skickat från min HTC One S via Tapatalk 2. Alla stavfel har jag gjort med flit. now Free
Publicerat November 15, 201312 yr Detta är en populär post. Lysande förslag vilken öl ska jag ta med kan överraska plus en panna Whisky som du inte har prövat kan fan vara värt att offra en av mina Port Ellen. Lasse
Publicerat November 15, 201312 yr Borde va olagligt att nämna öl i samma inlägg som Port Ellen Skickat från min HTC One S via Tapatalk 2. Alla stavfel har jag gjort med flit. now Free
Publicerat November 15, 201312 yr Nä Micke har öl som ligger i klass med Port Ellen. Ska bievisa det vid ett tillfälle. Lasse
Publicerat November 15, 201312 yr Brew dog nuclear penguine... Eller vad heter nu deras starkaste öl?
Publicerat November 15, 201312 yr Brew dog nuclear penguine... Eller vad heter nu deras starkaste öl? Provad den på Beer och Whisky mässan 65 % var den. Skumt var så mycket tillsatser så den smakade öl men inte alkohol så släcka törsten med en 33 cl nej tack 800 spänn för en flaska. Men kul att ha provat. Lasse
Publicerat November 16, 201312 yr Ikväll blir det nog att bita en tugga till ur the peat monster. Jag håller den inte till skyarna, utan snarare som 4.5 på en tio gradig skala. Borde börja med en rom, som är god. Kraken...
Publicerat November 16, 201312 yr Detta är en populär post. Har ett par pannor Rom som ligger i väntan på att öppnas. Men det får vi ta i Romtråden den bör väckas till liv. Lasse
Publicerat November 16, 201312 yr Lät sambon välja ikväll. Blev en Longrow Cv som hon köpte med sig hem från Tallin. Helt ok.
Publicerat November 20, 201312 yr Laphroaig Quarter Cask är huswhisky i studentlyan. Även en och annan rom, gärna "Plantation"-serien, slinker ned ibland.
Publicerat December 8, 201312 yr Får väl se om tomten e snäll i år! http://www.systembolaget.se/Sok-dryck/Dryck/?sortfield=Default&sortdirection=Ascending&hitsoffset=0&page=1&searchview=All&varugrupp=Whisky&produkttyp=Malt&val=%5eWebblanseringar%24&groupfiltersheader=Default&artikelId=799191&varuNr=40465&filters=varugrupp%2cprodukttyp%2cval%2c
Publicerat December 8, 201312 yr 1000 spänn ! Vad är speciellt ? Lagrad i 25 år eller liknande ? Mvh / Johannes
Publicerat December 9, 201312 yr Får väl se om tomten e snäll i år! http://www.systembolaget.se/Sok-dryck/Dryck/?sortfield=Default&sortdirection=Ascending&hitsoffset=0&page=1&searchview=All&varugrupp=Whisky&produkttyp=Malt&val=%5eWebblanseringar%24&groupfiltersheader=Default&artikelId=799191&varuNr=40465&filters=varugrupp%2cprodukttyp%2cval%2c Tummen upp på den! Ska försöka att rygga med
Publicerat December 10, 201312 yr Får väl se om tomten e snäll i år! http://www.systembolaget.se/Sok-dryck/Dryck/?sortfield=Default&sortdirection=Ascending&hitsoffset=0&page=1&searchview=All&varugrupp=Whisky&produkttyp=Malt&val=%5eWebblanseringar%24&groupfiltersheader=Default&artikelId=799191&varuNr=40465&filters=varugrupp%2cprodukttyp%2cval%2c 1000 spänn ! Vad är speciellt ? Lagrad i 25 år eller liknande ? Mvh / Johannes Gissar på nedlagt destileri. Brukar vara trevliga upplevelser!
Publicerat December 13, 201312 yr Får väl se om tomten e snäll i år! http://www.systembolaget.se/Sok-dryck/Dryck/?sortfield=Default&sortdirection=Ascending&hitsoffset=0&page=1&searchview=All&varugrupp=Whisky&produkttyp=Malt&val=%5eWebblanseringar%24&groupfiltersheader=Default&artikelId=799191&varuNr=40465&filters=varugrupp%2cprodukttyp%2cval%2c NEJ! Missade me en dag o nu e den fullbokad
Publicerat December 14, 201312 yr Det blir en Ardbeg Uigedail som sen julklapp till mig själv efter julafton! Kommer avnjutas på nyår tillsammans med någon god cigarr
Publicerat December 14, 201312 yr Chekat körkortet i cornflakespaketet, och sitter och drar budget irish. Dvs kaffe och famous grus... Övergår senare på dom riktiga sakerna, nu dricker jag bara för att slippa köra bil.
Publicerat December 14, 201312 yr Denna kan vara en liten julklapp frun gick inte med på denna. http://www.systembolaget.se/Sok-dryck/Dryck/?sortfield=Default&sortdirection=Ascending&hitsoffset=0&page=1&searchview=All&varugrupp=Whisky&val=^Sm%C3%A5+partier%24&saljstart=2013-12-02&groupfiltersheader=Default&artikelId=782051&varuNr=10088&filters=val%2cvarugrupp%2csaljstart%2c
Publicerat December 14, 201312 yr Inte min heller! Sitter själv o suger på en Ardbeg Uigidail men frugan straffar jag med en Auchentoshan tripple wood Till de lite gravad orre. Man kan ha de sämre!
Publicerat December 14, 201312 yr Grabben flyttade hemifrån för en 4-5 år sedan. Ja hans rum ska göras till ett gästrum och en mys hörna för att njuta av Whisky och öl tillsammans med goda vänner trodde jag. Men hinner ställa upp ett skåp med diverse sprit drycker sedan gör frun om rummet till förråd. Men nu ikväll skulle det börja röjas för att nu ska gäst rummet fixas. Ha hittade mitt skåp som jag inte sett på dom senaste 4-5 år sedan. Hittade dessa god saker någon som är sugen på att besöka mitt gästrum. Planen är att även peta in en vinkylare för alla ölen som finns i skåpet.
Publicerat December 15, 201312 yr Ser ut att bli ett rum för riktiga finsmakare. Skulle inte ha nåt emot ett besök där när man är i faggorna =) De jävliga är att man alltid e bilburen då