Publicerat Maj 27, 200917 yr Liten men naggande god Har kollat igenom denna tråd nu. Dessa bilder är helt underbara.
Publicerat Maj 28, 200917 yr Underbara hundbilder Jämta Trevlig tråd i allmänhet, blir nästan lite sugen på att återuppta naturfotograferandet..
Publicerat Juni 10, 200917 yr Liten men naggande god jasså. de är den parveln jag ska få smyga för någon dag i höst?
Publicerat Juni 10, 200917 yr Författare jasså. de är den parveln jag ska få smyga för någon dag i höst? Om du känner den nye ägaren, så svar: Ja
Publicerat Juni 17, 200916 yr En lite udda gräsand, jag har iaf inte sett någon sådan innan. Kortet är taget i Motala ström i Norrköping. har för mig att det är en anka som har rymt från himmelstalundsskolan, när de hade sina djur i folketspark.
Publicerat Juni 18, 200916 yr Var nere på ängen med våran borzoi vid namn katja Hon gillar att studsa Så fin Kommentera gärna (Men bara snällt)
Publicerat Juni 18, 200916 yr Här är min snygging Vi har börjat träna med reflexväst för att det inte skulle bli konstigt när jakten drar igång och det var inga problem! Nu kör vi alltid med full mundering när vi tränar, inklusive bössa! Ellen visar otroliga anlag som jakthund och lär få jaga en hel del redan i höst!
Publicerat Juni 19, 200916 yr Fin bildlänk samt bildspel ifrån Kanada nu på morgonen. Se och njut! http://www.miguellasa.com/photos/sspopup.mg?AlbumID=1001578 cat_surprise.wmv
Publicerat Juni 19, 200916 yr Fin bildlänk samt bildspel ifrån Kanada nu på morgonen.Se och njut! http://www.miguellasa.com/photos/sspopup.mg?AlbumID=1001578 De var helt underbart fina bilder speciellt nr 38
Publicerat Juni 20, 200916 yr tack så mycket nordik Postat Igår, 23:52 QUOTE (JaktPoppe @ Jun 18 2009, 16:51 ) Riktigt snygga bilder tack så mycket Ja, den är fin men alla är ju fina tycker jag! Tack!
Publicerat Juni 20, 200916 yr Ett litet fint bildspel idag också! Någon som har varit där??? Inte jag! preikestolen_en.pps
Publicerat Juni 20, 200916 yr tack så mycket :D Jag gillar att folk som du och människan med det underbara bildspelet tar sig tid att ta bilder så att andra får njuta
Publicerat Juni 20, 200916 yr Ett litet fint bildspel idag också! Någon som har varit där??? Inte jag! Kunde inte se
Publicerat Juni 20, 200916 yr Kunde inte se Var det denna som du inte kunde se? Nytt försök då! preikestolen_en.pps