Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Någon mer som ska skaffa jämtvalp 2008

Featured Replies

Publicerat

Nog är det ju så FEL hittar man alltid finns ingen perfekt hund men man får ta det bästa som finns ;) Jasså är det guld å gröna i bland ;) Gott-Nytt År bara göra det bästa av det

• Svar 202
  • Visningar 20,2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Posted Images

Publicerat

Japp, jag ska ha en! Parning snart :)

Publicerat

Savin vad blir det för kombination kul å veta :D

Publicerat

Ska nog oxå para till våren men har en del hanar jag kollar på, dom som blev förra våren är det skjutet älg åt redan vid knappt 7 månader så det verkar ju lovande. Ska nog spara från denna kombination

Publicerat
  • Författare

Du kan inte skvalra lite vilka hanar du spekulerar i? När löper din tik?

Publicerat

Nja du ska få reda på det snart ,mejlar med en nu få lite bilder av han är några från finland nån från sverige

Publicerat

Glömde skriva löper i slutet på mars början av april det är svårt men intressant å leta intressanta hanar har du förslag ;D kul å se vad andra tycker  ???

Publicerat
  • Författare

Svår det skriver jag under på, vilken hane du änn väljer så finns det någon som tycker det är fel (varför tog han den hanen). Fråga många ta del av infon med kolla upp den, sen är det bara att gå på vad som du tror på. Alla har rätt att prova och miss lyckas, men när någon lyckas ska man gratulera för det är inte alla förunnat.

Publicerat

Håller med dig man ska gå på vad man tror på ,och som jag skrev tidigare fråga 10  du får 10 olika svar men det är ruskigt intressant å prova så snart har man nog bestämt sig

Publicerat
  • Författare

Jaha när är snart då?

Publicerat

Nå inom 1 månad i alla fall kan bli före

Publicerat
  • Författare

Har du jycke data så du kan kolla IK?

Publicerat

Jo!! snabb fråga var du in på shell i happis på nyårs afton danne ???

Publicerat
  • Författare

Nä inte det, det var nog 4år sen jag var och jobbade i happis.

Publicerat

ok var in 4 killar från piteå pratade med en som hade jämtar men då var det inte du ;D

Publicerat
  • Författare

När jag ska till happis nästa gång kommer jag och tittar på tiken, chefen ska väl på IKEA skulle jag tro  ::)  Hur var det, hadde du jycke data?

Publicerat

Jo dom har en tendens till å dra sig dit ;D men har sagt ikea är inget tacka fan för CANDY WORLD :D jo du är välkommen, nej har inte det en som har lovat fixa för länge sen men det har inte kommit

Publicerat
  • Författare

Jag har ett äldre jycke data, men din tik är för ung för den.

Candy world är det leksaker för vuxna eller ..... ;)

Publicerat

Är sveriges största godis affär fan vad fint det är :D ;D

Publicerat

Upp!

Sån här tråd måste hållas vaken!!

;)

Publicerat
  • Författare

Nå Norma har du ringt tik ägaren till stina?

Publicerat
Nå Norma har du ringt tik ägaren till stina?

Fått några nya ideér eller tips?

Publicerat
  • Författare

Nä, inga nya  >:(  Alla tik ägare i v-botten springer gat lopp till spets- lappens sappe,nog är det säkert en bra hund med lite fantasi kan man ju ha. Om ett par år lär det finnas gott om av kommor med sappe i stamen. Jag blir lite av tänd på apilia/hoss av den anledningen, så vi får se. Skulle va kul med några nya förslag.

Publicerat

Det måste ju finnas tillräckligt med bra hundar för att man inte ska behöva använda samma hane till nästan varje kull?

Kolla bara på uro, foni mfl. Om 10 år kommer de ju för fan att finnas i varenda stamtavla nästan.

Är långt ifrån någon expert på avel mm, men det verkar konstigt. Det finns ju oerhört många jch, det måste väl gå pröva någon annan än den hane grannen använder?

/Mvh Jonas

Publicerat
Nä, inga nya  >:(  Alla tik ägare i v-botten springer gat lopp till spets- lappens sappe,nog är det säkert en bra hund med lite fantasi kan man ju ha. Om ett par år lär det finnas gott om av kommor med sappe i stamen. Jag blir lite av tänd på apilia/hoss av den anledningen, så vi får se. Skulle va kul med några nya förslag.

Ja det har blivit lite väl mycket Sappe och även Tallidens Trix, 3 tikar som varit till han nu men alla parningar har visst misslyckats. Kollar man på jämthundssida så är det inte många parningar som JAG iallafall tycker är intressant.