Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Bilder på våra Stående

Featured Replies

• Svar 739
  • Visningar 148,7k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

Posted Images

Publicerat

Snyggt! :thumbsup:

Publicerat

Vårkollektionen 2015.

Är tanken att ni ska behålla nån valp efter senaste parningen eller ska ni ha mest nakenhundar?
Publicerat

Är tanken att ni ska behålla nån valp efter senaste parningen eller ska ni ha mest nakenhundar?

Meningen att ha kvar en hane som får ta Celtics plats, måste ha en motvikt mot alla tjejerna. Är i botten en hanhundsmänniska och en gelike måste jag ha i hönsgården.
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
Publicerat

Vår nya familjemedlem, Ardbeg, 15 veckor

IMG 6356

IMG 6350

Publicerat

mycket bra namn på en hund :D och lika bra på en whiskeyflaska

Publicerat

Jäkligt söt hund (om än lite blek... ;) ) Har du hunnit läsa alla böcker du fick tips om?

Publicerat

Jäkligt söt hund (om än lite blek... ;) ) Har du hunnit läsa alla böcker du fick tips om?

Tack =) Han har ju några brunröda partier iaf :tongue: Jag valde Sten Christofferson och Mattias Vesterlund. Mattias hade jag bestämt mig för mer innan. Finns inget i det jag läst och sett som fått mig att ändra uppfattning. Stens bok och Mattias filmer har varit behjälplig i detta roliga och många gånger otydliga valpstadie =) 

Publicerat

Från vinter t sommar o ca 160-180 mil söder ut.

Den ser restrött ut.

Publicerat

Jag inser att jag inte bidragit till den här tråden på länge så här kommer det en bild:

post-12187-14314396347326_thumb.jpg

Publicerat

Det frostiga förhållandet artar sig :)

post-13013-14318804030459_thumb.jpg

Publicerat

Var kommer Weimaranern från?

Vem har fött upp Pointern?

om du inte vill skriva ut det på forumet kan du gärna Pm:a. Sålde en Weimaraner hanvalp till Lund 2006 det är bara därför jag undrar.

Har själv Pointer nu en ras helt i min smak. Lättdresserad, mjuk och följsam med en ordentligt stor jaktlust, vet inte om det kan bli så mycket bättre? :yes:

Publicerat

Har inte pappren på Sam (weimaranern). Men har för mig att han heter Rekyl i stamtavlan. Det lär inte kommit många såna till Lund 06... Skickar pm

Publicerat

Har inte pappren på Sam (weimaranern). Men har för mig att han heter Rekyl i stamtavlan. Det lär inte kommit många såna till Lund 06... Skickar pm

Kul!

Jo nog är det från oss alltid.

kan ta mer på pm så vi inte besudlar denna tråd allt för mycket.

Publicerat

Har själv Pointer nu en ras helt i min smak. Lättdresserad, mjuk och följsam med en ordentligt stor jaktlust, vet inte om det kan bli så mycket bättre? :yes:

Det skulle vara om den hade päls kanske? ;)

Publicerat

Det skulle vara om den hade päls kanske? ;)

Jag har absolut inget emot en Setter, inte ens en röd :thumbsup:

men jag tror nog att jag håller mig till nakenhund. Som höstarna har varit så är det ju sällan de behöver extra mycket hår. Går ju alltid ta på pointern ett täcke när man pausar eller stoppa henne i påsen. Men å andra sidan så känner jag en som rakade sin afganhund så du kan ju alltid ta bort lite päls på din röda om hon går varm :P

Publicerat

Jag har absolut inget emot en Setter, inte ens en röd :thumbsup:

men jag tror nog att jag håller mig till nakenhund. Som höstarna har varit så är det ju sällan de behöver extra mycket hår. Går ju alltid ta på pointern ett täcke när man pausar eller stoppa henne i påsen. Men å andra sidan så känner jag en som rakade sin afganhund så du kan ju alltid ta bort lite päls på din röda om hon går varm :P

Hon är redan ganska korthårig och sedan klipper vi de värsta hängen. Förutom på öronen för det ser bra ut när hon springer! :D

post-12187-14319699932687_thumb.jpg

Publicerat

Fy bövelen vad vorsteh är snygga! Själv får man nöja sig med två fladderörade clowner :)

post-13013-1432231319246_thumb.jpgpost-13013-14322313559976_thumb.jpg

Publicerat

Skönheten och odjuret i samma jycke:

post-12187-14322348342371_thumb.jpg

post-12187-14322348499924_thumb.jpg

• 1 month later...