Publicerat Mars 9, 201214 yr Håller på att sy upp lite Jaktvästar "Rickardssons milton" fick stå modell..
Publicerat Mars 10, 201214 yr Håller på att sy upp lite Jaktvästar "Rickardssons milton" fick stå modell.. Ser riktigt snyggt ut. Du har ju också en snygg fotomodell.
Publicerat April 9, 201214 yr Filmmorgon efter att jag varit ut och kokat på orrspel. mille fick dock inte följa med då jag tro han skulle ha svårt att sitta still och TYST i tältet då orrarna stökade på ute på myren. Men vi såg på lite filmmaterial från morgonen tillsammans när jag kom hem
Publicerat April 9, 201214 yr Filmmorgon efter att jag varit ut och kokat på orrspel. mille fick dock inte följa med då jag tro han skulle ha svårt att sitta still och TYST i tältet då orrarna stökade på ute på myren. Men vi såg på lite filmmaterial från morgonen tillsammans när jag kom hem Haha! F*n vad taskig du är på jycken och inte låta han få följa med!
Publicerat April 16, 201214 yr Nytillskottet i flocken! Så söt lilla hunden är..Hon/han ser ut att njuta i vårvärmen.. Lycka till men nya stjärnskottet!!
Publicerat April 16, 201214 yr Nytillskottet i flocken! Ojoj, hade just förlikat mig med tanken att vänta med nytt skägg till nåsta vår och så sätter du ut en sån där bild... Man borde kanske ändå skaffa sig en nu...
Publicerat April 17, 201214 yr Så söt lilla hunden är..Hon/han ser ut att njuta i vårvärmen.. Lycka till men nya stjärnskottet!! Tack, hon låg i alla fall stilla några sekunder... Varifrån kommer en sådan sak då ? http://www.trollangen.com/Vorsteh_kull.htm Ojoj, hade just förlikat mig med tanken att vänta med nytt skägg till nåsta vår och så sätter du ut en sån där bild... Man borde kanske ändå skaffa sig en nu... Klart du ska! Har du ett skägg har du ändå fullt upp, så en eller några till spelar ingen roll;-)
Publicerat Maj 10, 201213 yr Sub Terram Alla Tiders (Strimma?Åska?) med lille lillebror Är du säker på att de är släkt???Brevbäraren kanske??? Skämt åt sido, de är dundersöta ihop..
Publicerat Oktober 7, 201213 yr Här finns en bild av min bästa jaktkompis, min Ungersk Vizsla Nivos =)
Publicerat Oktober 8, 201213 yr Söta hundar =) Lena, har du en Englesk eller Llewelin Setter? Min 10v gamla Kleiner Münsterländer Järpmyren's Lady Spira
Publicerat Oktober 9, 201213 yr Söta hundar =) Lena, har du en Englesk eller Llewelin Setter? Glimma är en engelsk setter. Jag har en gordonsetter också som heter Leja. Båda två är härliga jakt- och familjehundar. Din ungerska vizla ser fin ut! Hur fungerar den som fågelhund o familjemedlem?
Publicerat Oktober 12, 201213 yr Glimma är en engelsk setter. Jag har en gordonsetter också som heter Leja. Båda två är härliga jakt- och familjehundar. Din ungerska vizla ser fin ut! Hur fungerar den som fågelhund o familjemedlem? Tack, han är också fin och glad. Super bra som familjemedlem (men det är bara jag och min sambo). Han är också en kanon jakthund, men lite oerfaren i skogen än så länge, har mest jagat fasaner och rapphöns med honom och även ripa i år som gick superbra =).
Publicerat Januari 20, 201313 yr Här är några bilder på våran strävhåriga vorsteh, Saunapihan Lava. Hon är drygt 11 månader nu.
Publicerat Mars 14, 201313 yr Järpmyren's Lady Spira. 7,5 månader. Förhoppningsvis en blivande tjäderdräpare
Publicerat Maj 21, 201312 yr Här är en bild på senaste tillskottet i familjen. Irländsk Röd Setter, 10 veckor.