Publicerat Augusti 30, 201312 yr Ljummen kväll på fälten igår. En del fågel på vingar och unghunden stod för hare för första gången.
Publicerat December 24, 201312 yr Detta är en populär post. En knappast stående och en har fallit ifrån.
Publicerat December 24, 201312 yr Ligan_6.jpgEn knappast stående och en har fallit ifrån. Vilket härligt gäng!
Publicerat Januari 15, 201412 yr Min gamle hane Tiger. Var man grävling var det bäst att hålla sig undan.
Publicerat Februari 23, 201412 yr Bild på min setter. Längtar till hösten! Sent from my Windows Phone
Publicerat Mars 2, 201412 yr Kollar här då och då och tycker det är så kul att se så många olika fågelhundar!
Publicerat Mars 3, 201412 yr Jaja, det duger dom till också. En kompis f. d. setter stod för en björn uppe i G-vare innan han upptäckte sitt misstag o lullade därifrån.
Publicerat Mars 3, 201412 yr Sesam, öppna dig ! Haha! Det roligaste var efter en liten stund när hon saaaakta vred huvudet lite mot mig och kollade på mig som för att fråga; "vad ska vi göra husse, det är något där"
Publicerat Mars 3, 201412 yr Haha! Det roligaste var efter en liten stund när hon saaaakta vred huvudet lite mot mig och kollade på mig som för att fråga; "vad ska vi göra husse, det är något där" Du skulle öppnat för katten så hade det blivit ett race.
Publicerat April 21, 201412 yr Här har min kille hunnit bli 11 månader och vi har precis lärt oss simma. Så här kul är det att jobba i vattnet med Dokken-gräsanden.