Publicerat Maj 10, 201114 yr Attans vilken liten söt rackare Niak! Ser ju nästan ut som en pandabjörn med tanke på ögonen. Jo söt är han ! Å riktigt trevlig! Å dessutom är Ego morfar åt honom.Vi hade två hannar att välja mellan och mina döttrar var övertygade att valpen skulle heta Otto så Macho gick länge under namnet:"Panda-Otto"
Publicerat Maj 10, 201114 yr Så heter den Satt o fundera men kom bara inte på det. Tack isjonsson Mvh Fredrik Varsågod!
Publicerat Maj 10, 201114 yr Jo söt är han ! Å riktigt trevlig! Å dessutom är Ego morfar åt honom.Vi hade två hannar att välja mellan och mina döttrar var övertygade att valpen skulle heta Otto så Macho gick länge under namnet:"Panda-Otto" Visst är han det! Ok! Fina anlag med andra ord.
Publicerat Maj 12, 201114 yr Nu har vi fått hem vår Mille (Rickardssons Milton), För närvarande Mer en sittande fågelhund men när han fått ordning på balansen i slarvrumpan så blir han nog stående
Publicerat Maj 13, 201114 yr Nu har vi fått hem vår Mille (Rickardssons Milton), För närvarande Mer en sittande fågelhund men när han fått ordning på balansen i slarvrumpan så blir han nog stående Söt som socker och mer där till! Hoppas de går bra med balansen i rumpan, OCH en massa spännande fågeljakter i framtiden..
Publicerat Juni 9, 201114 yr Nu har vi fått hem vår Mille (Rickardssons Milton), För närvarande Mer en sittande fågelhund men när han fått ordning på balansen i slarvrumpan så blir han nog stående Hoppas man får träffa er på jaktprov framöver =) Kanske inte i höst men nästa höst =)
Publicerat Juni 9, 201114 yr Detta är mitt nya stjärnämne Pålamalmens Krozza som nu är 8veckor gammal. Hon är dotter till min 3åriga tik Cobra.
Publicerat Juni 9, 201114 yr Detta är mitt nya stjärnämne Pålamalmens Krozza som nu är 8veckor gammal. Hon är dotter till min 3åriga tik Cobra. Awww. Vilken söt liten sak.
Publicerat Juni 9, 201114 yr Detta är mitt nya stjärnämne Pålamalmens Krozza som nu är 8veckor gammal. Hon är dotter till min 3åriga tik Cobra. Så liten och SÅ söt, hon ser redan ut att fixera vid något spännande Lycka till med den lilla "godsaken".
Publicerat Juni 9, 201114 yr Syrran kommer över för att göra lite julgodis med dotter min. Tryfflar med polkagriskross på. Vi lämnar köket i två minuter, när vi kommer tillbaka är polkagrisarna borta. Man är ju inte Sherlock Holmes men jag har ändå en huvudmisstänkt. Hejsan ! Vilken underbar text och bild du har lagt upp ! Tack det förgyllde min kväll. MVH: Tjäder
Publicerat Juni 11, 201114 yr Hittade några bilder på mina settrar från förra årets skogsfågelpremiär. Snart är det augusti igen
Publicerat Juli 7, 201114 yr Hittade några bilder på mina settrar från förra årets skogsfågelpremiär. Snart är det augusti igen Står hundarna för kantareller också;-)? Tips på att lära dom det mottages:-)
Publicerat Juli 7, 201114 yr Hoppas man får träffa er på jaktprov framöver =) Kanske inte i höst men nästa höst =) Jo vi tränar för det:-) Ska nog försöka hinna med och följa ock kolla något prov i höst också!
Publicerat Juli 24, 201114 yr Myrheden´s M-Macho numera 4 månader ung... Jag bara älskar "solbrillorna" så söt så
Publicerat Juli 28, 201114 yr Myrheden´s M-Macho numera 4 månader ung... Snygga brillor! Han har snygg! Fina foton!
Publicerat Juli 28, 201114 yr Min lilla vilde draken Katla 4,5 mån. Söt och duktig flicka. Känns bra att hon vet vad som är viktigt att hitta.... ölen.
Publicerat Juli 28, 201114 yr Min lilla vilde draken Katla 4,5 mån. Apporterade ölhund? Alltid bra nu i sommar,blir det cognac i vinter? Söt som en sommardag är Katla i allafall.
Publicerat Augusti 1, 201114 yr Min vorsteh efter en dag på duvjakt. Han var utlånad till min kusin och bilden är tagen ca en minut efter han kom hem... /Må
Publicerat Augusti 2, 201114 yr Min vorsteh efter en dag på duvjakt. Han var utlånad till min kusin och bilden är tagen ca en minut efter han kom hem... /Må Ack så trött man är, skönt med lite siesta efter en "dag på jobbet". Riktigt söt rackare.
Publicerat Augusti 28, 201114 yr Ja så har vi äntligen fått till ett litet smarbete ville 13mån och jag. Nu stod han still till jag hann fram och det blev en orrkyckling ur kullen. Nu är det bara att öva i så där två säsonger innan vi är överens hann och jag
Publicerat Augusti 28, 201114 yr Ja så har vi äntligen fått till ett litet smarbete ville 13mån och jag. Nu stod han still till jag hann fram och det blev en orrkyckling ur kullen. Nu är det bara att öva i så där två säsonger innan vi är överens hann och jag Övning ger färdighet. kan bara säga grattis och lycka till. Ville ser lite "pillemarisk ut"
Publicerat Augusti 28, 201114 yr Övning ger färdighet. kan bara säga grattis och lycka till. Ville ser lite "pillemarisk ut" Ville o jag är inte överens om det här med apportering Så då får det bli lite extra träning...
Publicerat Augusti 29, 201114 yr Ville o jag är inte överens om det här med apportering Så då får det bli lite extra träning... Eh, det syns på honom..