Publicerat Mars 9, 200917 yr internet anslutningen har tjorvat har därför ej kunnat spela Lyckades även bränna en 1TB WD hårddisk genom att använda fel strömkabel (kostnad 1400) En superhelg med andra ord
Publicerat Mars 12, 200917 yr aiaiaiaij, märkte just ett stort fel med cod5. sköt lite med m1 carbinen och märkte att hylsorna ser lite stora ut. ser detta ut som en .30 car ? nej, ser mera ut som en 30-06 spr
Publicerat Augusti 24, 200916 yr Fan det ända nya spel jag har är Crysis. Jag har en riktigt gamerutrusrning. MEN dom ända spel jag lirar är ju Counter-Strike 1.6 och Day of Defeat och Warcraft3 Men jag funderar stark på att köpa CoD WaW nu när priserna sjunkit på det. Jag har en rikigt jäkla monsterdator till ingen nytta Man lirar ju gamla old school 90-tals speö
Publicerat September 10, 200916 yr Jag orkar inte uppgradera dator så ofta så jag spelar Red Orchestra emellanåt.
Publicerat Oktober 3, 200916 yr Själv kör man klassikerna Battlefield 1942 och Call of Duty 2 (har ju gått och slutat ladda ner spel ) med en och annan runda Battlefield Heroes emellanåt
Publicerat Oktober 6, 200916 yr Är ingen spelfantast på några vis, men nu har jag fastnat i Mobsterworld.. :/ Iofs.. brukar tröttna fort!
Publicerat Oktober 7, 200916 yr Fan det ända nya spel jag har är Crysis. Jag har en riktigt gamerutrusrning. MEN dom ända spel jag lirar är ju Counter-Strike 1.6 och Day of Defeat och Warcraft3 Men jag funderar stark på att köpa CoD WaW nu när priserna sjunkit på det. Jag har en rikigt jäkla monsterdator till ingen nytta Man lirar ju gamla old school 90-tals speö cod4 modern warfare är riktigt bra online spel.
Publicerat December 10, 200916 yr Och idag lurade jag tomten Istället för att vänta på julklapp så köpte jag Call of Duty Modern warefare 2 själv Surt att tvingas fara på jobb, blir inget provspel förrän i morgon mitt på dagen.. Mvh!
Publicerat December 11, 200916 yr Hej gör lite reklam igen för min dotters hemsida. http://xboxflickan.se/ Lasse
Publicerat December 11, 200916 yr Hittade ett räät kul jaktspel på nätet gratis att skapa användare och rätt hyfsat gjort enligt mig. www.thehunter.com
Publicerat December 11, 200916 yr Orkar fortfarande inte uppgradera datorn... 'som tur är' så har Red Orchestra utökats med Darkest Hour... mycket .30-06 och bolt-action.
Publicerat Januari 19, 201016 yr hej hej. om det finns någon som kör modernwarfare 2 på ps3 skulle det vara kul att "bli vän" med och spela lite
Publicerat Januari 19, 201016 yr och om det är någons om inte har ps3 och vill ha det så kan ni köpa det här! http://www.blocket.se/goteborg/SONY_PS3_Sl...m?ca=15&w=1 läs texter haha