Publicerat November 7, 200817 yr Den 14/11 släpps Call Off Duty 5 Och det lutar mot att jag behöver investera i en ny dator pga detta
Publicerat November 7, 200817 yr Den 14/11 släpps Call Off Duty 5Och det lutar mot att jag behöver investera i en ny dator pga detta Tacka vet jag wings of fury! Hittade en webbaserad kopia av det. Detta kommer rädda min helg! OT jag vet, men...... //Erik
Publicerat November 7, 200817 yr Tacka vet jag wings of fury! Hittade en webbaserad kopia av det. Detta kommer rädda min helg!OT jag vet, men...... //Erik Är det när man spelar som flygare under ww1??
Publicerat November 7, 200817 yr Jag har spelat betan för COD 5 ett tag nu och det är riktigt roligt. Far Cry 2 var ett väldigt roligt spel tyvärr väldigt långa transportsträckor.
Publicerat November 7, 200817 yr Är även ganska sugen på o testa Warhammer online. Vad tycker du om COD5 då Erik??
Publicerat November 7, 200817 yr Är även ganska sugen på o testa Warhammer online.Vad tycker du om COD5 då Erik?? Om jag ska vara ärlig om Warhammer online, spelade den betan också och sen även lite av det släppta spelet men eftersom jag är en tidigare World of Warcraft nörd så måste jag säga att det sög. Visst har det lite nya idéer och lösningar på problem som WoW har haft problem med, men det är mer själ i WoW. Ett roligare och mer genomtänkt spel tycker jag. Om vi ska prata om CoD 5 så tycker jag att det var bra att de gick tillbaks till andra världskriget tyvärr görs det många såna spel idag. Men spelade multiplayern och gillade den faktiskt. Förbättrad grafik och riktigt roliga banor. Har inte spelat extremt mycket än då jag försöker klara Far Cry 2. Försökte komma in på The Hunter betan, men fick aldrig nått svar om det. Vet inte om den har börjat heller, skulle börja i början på november.
Publicerat November 7, 200817 yr Om jag ska vara ärlig om Warhammer online, spelade den betan också och sen även lite av det släppta spelet men eftersom jag är en tidigare World of Warcraft nörd så måste jag säga att det sög. Visst har det lite nya idéer och lösningar på problem som WoW har haft problem med, men det är mer själ i WoW. Ett roligare och mer genomtänkt spel tycker jag.Om vi ska prata om CoD 5 så tycker jag att det var bra att de gick tillbaks till andra världskriget tyvärr görs det många såna spel idag. Men spelade multiplayern och gillade den faktiskt. Förbättrad grafik och riktigt roliga banor. Har inte spelat extremt mycket än då jag försöker klara Far Cry 2. Försökte komma in på The Hunter betan, men fick aldrig nått svar om det. Vet inte om den har börjat heller, skulle börja i början på november. Tror jag har haft lite väl höga förväntningar på Warhammer Online, har läst sjukt många warhammer böcker och spelat rollspelet sedan tidigt 90 tal. Är även en ganska hardcore spelare när det gäller WoW, men har riktigt längtat efter det mer mörka och blodiga Warhammer online, men rent generellt så tror jag att det är lätt att man förväntar sig lite för mycket. Speciellt när ett spel har varit promotat så länge. Gällande COD 5 så är det väl bara ett stort plus att man går tillbaka till WWII. Ska bli riktigt intressant att få provköra
Publicerat November 7, 200817 yr Tacka vet jag wings of fury! Hittade en webbaserad kopia av det. Detta kommer rädda min helg!OT jag vet, men...... //Erik Snacka om nostalgi.. Man kanske skulle gräva fram amigan ur garderoben
Publicerat November 7, 200817 yr Snacka om nostalgi.. Man kanske skulle gräva fram amigan ur garderoben hehe...o passa på o köra lite IK+, Barbarians och enter the beast!
Publicerat November 7, 200817 yr Tror jag har haft lite väl höga förväntningar på Warhammer Online, har läst sjukt många warhammer böcker och spelat rollspelet sedan tidigt 90 tal.Är även en ganska hardcore spelare när det gäller WoW, men har riktigt längtat efter det mer mörka och blodiga Warhammer online, men rent generellt så tror jag att det är lätt att man förväntar sig lite för mycket. Speciellt när ett spel har varit promotat så länge. WoW bygger ju på Warhammer faktiskt, så man ska egentligen inte klaga på Warhammer. Men min spelstil passade det inte, en av mina polare som hade sett fram emot det ända sedan att det höll på att bli ett Warhammer MMORPG har nu beslutat att gå tillbaks till WoW. Han spelade typ i en månad sen la han av. Vilken server har du spelat på då? Klass och Ras. Jag spelade på Ravencrest, Human Mage. Gällande COD 5 så är det väl bara ett stort plus att man går tillbaka till WWII.Ska bli riktigt intressant att få provköra Gör det, du kommer nog gilla det!
Publicerat November 7, 200817 yr hehe...o passa på o köra lite IK+, Barbarians och enter the beast! Du menar Shadow of the beast Ja det ska jag ha liggandes nånstans också
Publicerat November 7, 200817 yr Du menar Shadow of the beast Ja det ska jag ha liggandes nånstans också Haha...japp...så var det
Publicerat November 7, 200817 yr WoW bygger ju på Warhammer faktiskt, så man ska egentligen inte klaga på Warhammer. Men min spelstil passade det inte, en av mina polare som hade sett fram emot det ända sedan att det höll på att bli ett Warhammer MMORPG har nu beslutat att gå tillbaks till WoW. Han spelade typ i en månad sen la han av.Vilken server har du spelat på då? Klass och Ras. Jag spelade på Ravencrest, Human Mage. Gör det, du kommer nog gilla det! Som nybörjare när man var osäker så blev det ju givetvis som hunter (Nightelf) När man sedan visste vad man ville.....(undead rogue) Tyvärr på en icke pvp, server.....vilket man ångrar (Dragonblight)
Publicerat November 7, 200817 yr Topp spel enligt mig: 1. Max Payne spelen, underbar story och känsla i spelet. Väl värt att spela fast det har många år på nacken. 2. Mafia, har aldrig vart med om en bättre filmkänsla i ett spel, bästa storyn jag har vart med om i ett spel, har också några år på nacken men värd att testa.
Publicerat November 7, 200817 yr Som nybörjare när man var osäker så blev det ju givetvis som hunter (Nightelf)När man sedan visste vad man ville.....(undead rogue) Tyvärr på en icke pvp, server.....vilket man ångrar (Dragonblight) Ah okej, jag har aldrig riktigt bytt karaktär dock levlat upp 2 till karaktär till 70, så uscha man har vart riktigt nörd när det gäller WoW.
Publicerat November 7, 200817 yr Topp spel enligt mig:1. Max Payne spelen, underbar story och känsla i spelet. Väl värt att spela fast det har många år på nacken. 2. Mafia, har aldrig vart med om en bättre filmkänsla i ett spel, bästa storyn jag har vart med om i ett spel, har också några år på nacken men värd att testa. Älskade Max Payne... När "bullet time" var ett nytt koncept *L*
Publicerat November 7, 200817 yr COD 1 är nog bland de enda spelen jag spelat igenom från början till slut i single player.. helt fantastiskt bra. Fick nu höra att COD 4 skulel vara så otroligt bra, så det har jag införskaffat =) Annars är det MOHAA som gäller! Det kör vi alla på jobbet på lunchen
Publicerat November 7, 200817 yr COD 1 är nog bland de enda spelen jag spelat igenom från början till slut i single player.. helt fantastiskt bra. Fick nu höra att COD 4 skulel vara så otroligt bra, så det har jag införskaffat =)Annars är det MOHAA som gäller! Det kör vi alla på jobbet på lunchen Vi har kört lite LAN till o från! (jag vet oerhört töntigt) Men spelet som alltid funkat och som alla har spelat är just CoD2....riktigt kul, framför allt med "trench gun" på nära håll
Publicerat November 7, 200817 yr Ingen av er som lirar Battlefield 2142? nej men bf2 med maximus från forumet ibland . cod waw beta intryck. allting taget i princip direkt ur cod 4 . waw är ju inte heller ett nyt spel utan bara en mod av cod 4. men istället för att sälja som en addon så tar dom betalt för hela fking spelet . bästa spelet hittills.(i år) väntade som ett barn på stalker 2. som visade va så skit som nånting kan vara. patchade upp den och vad hände då ? spelet blev ännu shitigare. kunde inte leana runt hörn med vapen mm. så den åkte till soptunnan. sedan i klanen . jo jag xtra mer nördigt än att spela lan så hypades så mycket på far cry 2. som visade sig inte vara nåt specielt. långt tråkig single player och en multiplayer som var katastrofal . döm ljög inte när dom sa att stjärnan i far cry 2 är map edtiorn. det är den enda som inte suger av allt i spelet :/. väntar nu bara på operation flashpoint 2!!! och kanske delta force angel falls . men såklart köps cod 5 waw. pga av co-op för 4 spelare och för att inte bli alltför trögt. hackat cod 4 lite aning för mycket . visste inte det fanns såhär många datorspels intresserade här
Publicerat November 7, 200817 yr ...så hypades så mycket på far cry 2. som visade sig inte vara nåt specielt. långt tråkig single player och en multiplayer som var katastrofal . döm ljög inte när dom sa att stjärnan i far cry 2 är map edtiorn. det är den enda som inte suger av allt i spelet :/. Mm, jag har klarat ca 50% av FC2, jag har varit hemskt intresserad av det spelet, men sen alla dessa transporter tog död på det tyvärr. Men om man vill ha det ultimata realismen så blir det ju sådär. 50 km^2 stor yta. Får se när man klarar ut det.
Publicerat November 7, 200817 yr Men för helvete boys....ni ska vara ute i spenaten och jaga, inte sitta och nöta tummarna blodig framför datorn ! Och sen är det bästa PC-spelet genom tiderna Hidden & Dangerous 2 !! Och hör sen !!!!!!!
Publicerat November 7, 200817 yr Men för helvete boys....ni ska vara ute i spenaten och jaga, inte sitta och nöta tummarna blodig framför datorn ! Och sen är det bästa PC-spelet genom tiderna Hidden & Dangerous 2 !! Och hör sen !!!!!!! Oja, det var ett riktigt trevligt spel måste jag säga. Ska se om jag kan hitta det liggandes. Undrar om det fungerar med Vista 64.
Publicerat November 7, 200817 yr Oja, det var ett riktigt trevligt spel måste jag säga. Ska se om jag kan hitta det liggandes. Undrar om det fungerar med Vista 64. På min Vista funkar det då i alla fall.