Publicerat November 21, 200817 yr Går man in på Ip numret eller servernamn?Ska kolla om jag ser ngt jag känner igen.. Mvh! du går till join game, sen istället för intenet som finns överst, klickar man en gång och väljer favourites, där kan man lägga till ett ip. Sen är det bara att joina det IPt Klart som korvspad?
Publicerat November 21, 200817 yr förbannade dynga! Punkbuster bråkar, så fort jag ansluter till en server slänger punkbuster ut mej. Får fixa till detta imorgon. Blir så trött, får bli sängen nu istället... Gonatt!
Publicerat November 21, 200817 yr Fått klart för mej hur man gör nu iaf.. tuffar ut på någon annan server ett tag, egentligen dags att sova.. Mvh!
Publicerat November 22, 200817 yr Fått klart för mej hur man gör nu iaf.. tuffar ut på någon annan server ett tag, egentligen dags att sova..Mvh! hipshot.ifall du har nå problem med nå spel . så gåtill goteamspeak.com och ladda ner ts2 och pm mig när du gjort det. det är ett program osm skype ungefär var man kan tala med varan så kan jag lättare hjälpa dig på traven tilla tt bli dominerande fps spelare:P
Publicerat November 22, 200817 yr Hepp! Där sa du ngt, sett att folk skickar små meddelanden medan man spelar.. det vet jag inte hur man gör.. Ska se om jag kan fixa det där programmet, ska försöka hålla mej i från datorn ikväll tänkte jag.. Sitter nu med bärbar i köket, när jag ska spela får jag gå ned till min stationära. Återkommer ev senare ikväll isf! Mvh!
Publicerat November 22, 200817 yr Hepp! Där sa du ngt, sett att folk skickar små meddelanden medan man spelar.. det vet jag inte hur man gör..Ska se om jag kan fixa det där programmet, ska försöka hålla mej i från datorn ikväll tänkte jag.. Sitter nu med bärbar i köket, när jag ska spela får jag gå ned till min stationära. Återkommer ev senare ikväll isf! Mvh! Har fått ordning på min punkbuster nu, men då jag åkte på matlagningen så kan jag mula först fram mot senkvällen ikväll. Kommer ni att spela något fram mot midnatt inatt? Kände mej tvingad att kolla in lite hur CoD5 är som onlinespel. Blev sjukt imponerade av några av banorna. Riktigt snygga miljöer och jag upptäckte till min stora lycka att man kan köra stridsvagn En spelare kan köra vagnen och skjuta med vagnskanonen, medan en medspelare kan hantera den tunga kulsprutan på tornet. ROCKAR STENHÅRT! Hoppas ni investerar i 5:an för den verkar bjuda på mycket roligt!
Publicerat November 22, 200817 yr Nu har man spelat ett antal timmar på CoD5, online givetvis (tar oerhört lång tid att ladda mellan banorna i singelplayer av någon anledning?) Har alltid varit något speciellt med WW2 när det gäller FPS (First Person Shooter) var likadant med BAttlefield 1942 och CoD2. I CoD5 har man prickat in känslan perfekt, Tillochmed magasinet skuts ut ur garanden med det karaktäristiska "plinget" som man känner igen från diverse krigsfilmer. Vissa banor känns precis som "Rädda menige Ryan". Vapnen är kanske inte lika ösiga som i CoD4, men känns mer autentiska och rejäla. Spelet är otroligt blodigt om man spelar med "show blood", tex När man faller offer för en artilleri attack kan man följa granatens väg ner mot dig via "killcamen" för att sekunden senare se dig själv sprängas i bitar och ligga armlös och benlös i en gammal hus ruin. Här har man även tillgång till Tanks, vilket gör det hela ännu mer spännande. Dessa kan man spränga med hjälp av "satchel charges" "sticky bombs" och Bazookas. Spelmotorn är den samma som i CoD4, vilket jag tycker är väldigt bra, varför förstöra ett vinnande koncept?. Även spelar lägena är de samma online. Capture the flag, Sabotage, Free for all, Search and destroy och Team Deathmatch. När man ökar i grader och klarar utmaningar så får man låsa upp mer vapen och "Perks" (förmågor) Vissa av dessa känner man igen från CoD4, ex Martyrdom (man släpper en granat innan man dör) och Last stand (man använder sin pistol några sekunder innan man dör) Andra är nya så som Revive (återuppliva andra spelare). Det finns en patch ute än så länge, men dom kommer antagligen att släppa flera så småningom, har upptäckt lite anslutningsproblem och andra saker som borde fixas, men så är det oftast när det gäller nya spel. Personligen tycker jag att detta Piskar CoD4 med hästlängder, just pga av känslan och realismen. Rekomenderas varmt... //Sjukpojken
Publicerat November 22, 200817 yr Nu har man spelat ett antal timmar på CoD5, online givetvis (tar oerhört lång tid att ladda mellan banorna i singelplayer av någon anledning?)Har alltid varit något speciellt med WW2 när det gäller FPS (First Person Shooter) var likadant med BAttlefield 1942 och CoD2. I CoD5 har man prickat in känslan perfekt, Tillochmed magasinet skuts ut ur garanden med det karaktäristiska "plinget" som man känner igen från diverse krigsfilmer. Vissa banor känns precis som "Rädda menige Ryan". Vapnen är kanske inte lika ösiga som i CoD4, men känns mer autentiska och rejäla. Spelet är otroligt blodigt om man spelar med "show blood", tex När man faller offer för en artilleri attack kan man följa granatens väg ner mot dig via "killcamen" för att sekunden senare se dig själv sprängas i bitar och ligga armlös och benlös i en gammal hus ruin. Här har man även tillgång till Tanks, vilket gör det hela ännu mer spännande. Dessa kan man spränga med hjälp av "satchel charges" "sticky bombs" och Bazookas. Spelmotorn är den samma som i CoD4, vilket jag tycker är väldigt bra, varför förstöra ett vinnande koncept?. Även spelar lägena är de samma online. Capture the flag, Sabotage, Free for all, Search and destroy och Team Deathmatch. När man ökar i grader och klarar utmaningar så får man låsa upp mer vapen och "Perks" (förmågor) Vissa av dessa känner man igen från CoD4, ex Martyrdom (man släpper en granat innan man dör) och Last stand (man använder sin pistol några sekunder innan man dör) Andra är nya så som Revive (återuppliva andra spelare). Det finns en patch ute än så länge, men dom kommer antagligen att släppa flera så småningom, har upptäckt lite anslutningsproblem och andra saker som borde fixas, men så är det oftast när det gäller nya spel. Personligen tycker jag att detta Piskar CoD4 med hästlängder, just pga av känslan och realismen. Rekomenderas varmt... //Sjukpojken Fin recension, har inte spelat online på 'riktigt' än men det lilla jag såg gillade jag. Redan släppt första patchen, då har dom nog som du säger åtgärdat något riktigt besvärligt fel för normalt så brukar det dröja några veckor innan första uppgraderingen kommer ut. Kanske därför jag hade lite kinkigt att hitta spelbara servrar imorse. Känner du för det så kan vi spela 1on1 och knäcka upp alla omöjliga uppdrag för att få tillgång till allt godis om du förstår hur jag menar
Publicerat November 22, 200817 yr Fin recension, har inte spelat online på 'riktigt' än men det lilla jag såg gillade jag.Redan släppt första patchen, då har dom nog som du säger åtgärdat något riktigt besvärligt fel för normalt så brukar det dröja några veckor innan första uppgraderingen kommer ut. Kanske därför jag hade lite kinkigt att hitta spelbara servrar imorse. Känner du för det så kan vi spela 1on1 och knäcka upp alla omöjliga uppdrag för att få tillgång till allt godis om du förstår hur jag menar Absolut
Publicerat November 22, 200817 yr Absolut Vad sägs om att isåfall köra ett sånt rejs runt midnatt idag? Jag kommer att hoppa online då, har en bärbar brevid mej så jag kan publicera ett server IP du kan joina, med password såklart så kan vi nog plocka fram lite godsaker
Publicerat November 22, 200817 yr Vad sägs om att isåfall köra ett sånt rejs runt midnatt idag? Jag kommer att hoppa online då, har en bärbar brevid mej så jag kan publicera ett server IP du kan joina, med password såklart så kan vi nog plocka fram lite godsaker Låter bra det, kan nog köra en timme eller två, jobbar tyvärr imorgon, men ta o posta ett IP så kör vi
Publicerat November 22, 200817 yr fan nu känner jag ju mig utanför här vill också spela! får väl spela cs mot bottar..
Publicerat November 22, 200817 yr Men vafan, de var ju ingen Hardcore server, hittade dig inte heller. Adda mig på friends: Sir_Diealot
Publicerat November 22, 200817 yr måste man köpa detta spel eller går det att ladda ner o cracka? du kan cracka det men du kan inte spela på vanlig server :/
Publicerat November 22, 200817 yr Men vafan, de var ju ingen Hardcore server, hittade dig inte heller.Adda mig på friends: Sir_Diealot addad och det är en hardcore server gubbarna dör med ett skott för mig iallafall
Publicerat November 22, 200817 yr hmh. köper man detta i en vanlig databutik? inte vart in i en sådan på 7 år .. sen äre bara att installera uppdatera o tuta o köra eller? joinar er på måndag då med lite tur...
Publicerat November 22, 200817 yr hmh. köper man detta i en vanlig databutik? inte vart in i en sådan på 7 år .. sen äre bara att installera uppdatera o tuta o köra eller? joinar er på måndag då med lite tur... Ja det skulle va skitkul C-A
Publicerat November 22, 200817 yr Ja det skulle va skitkul C-A vad kostar detta spel då? självklart skulle det vara kul..
Publicerat November 22, 200817 yr vad kostar detta spel då? självklart skulle det vara kul.. kring 400 spänn skulle jag tro...väl värt