Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Ni som gillar datorspel!

Featured Replies

Publicerat
kring 400 spänn skulle jag tro...väl värt

okok..

men har du på nåt vis fått bort ditt "75" från namnet?? hur isf?

• Svar 287
  • Visningar 33,1k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Posted Images

Publicerat
okok..

men har du på nåt vis fått bort ditt "75" från namnet?? hur isf?

Det var skitlätt, bara frågade hippen om han kunde ta bort siffrorna...inga problem alls :D

Publicerat

nice nice. ska fundera ut något jag med då som jag kan döpa om mig till :D ..

Publicerat
nice nice. ska fundera ut något jag med då som jag kan döpa om mig till :lol: ..

funderat på samma B) vet ej om jag gillar mitt namn eller inte :D

Publicerat

Nu ska vi se hur länge det här funkar.. hustrun och Wilda duschar och är på väg isäng, tänkte smyga iväg och käka lite bly :)

Mvh!

Publicerat
nice nice. ska fundera ut något jag med då som jag kan döpa om mig till B) ..

Får jag rekommendera schaman75? :)

Publicerat
Nu ska vi se hur länge det här funkar.. hustrun och Wilda duschar och är på väg isäng, tänkte smyga iväg och käka lite bly :)

Mvh!

vilken server e du på då Hippen?

Publicerat

Hoppat runt på flera, ruttnade fort på några där man vart tokmulad direkt.. Låg ned och brassade på en snubbe med ksp av ngt slag och denna kan lugnt byta bössa, sikta, för att sen mula mej med typ ett skott.. Ngt är knas då och man tappar inspirationen direkt. De flesta servrar jag försökte gå in på så fick jag varje gång low ping only.. begriper det inte, har jag för seg uppkoppling?

Ruttnat nu, ska gå isäng!

Mvh!

Publicerat
Hoppat runt på flera, ruttnade fort på några där man vart tokmulad direkt.. Låg ned och brassade på en snubbe med ksp av ngt slag och denna kan lugnt byta bössa, sikta, för att sen mula mej med typ ett skott.. Ngt är knas då och man tappar inspirationen direkt. De flesta servrar jag försökte gå in på så fick jag varje gång low ping only.. begriper det inte, har jag för seg uppkoppling?

Ruttnat nu, ska gå isäng!

Mvh!

brukar vara det . men oftast beror det på att den har laddat och "temporärt" fått seg uppkopling . skriv in i consol /reconnect så joinar du samma server du just var i :lol:

Publicerat

sickboy vad sägs om lite co-op ? skicar invite ååt dig:)

Publicerat
sickboy vad sägs om lite co-op ? skicar invite ååt dig:)

visst

Publicerat
visst

sry märkte först nu :/

imorn en sväng om vi båda hinner?

Publicerat

jag håller med. min dator räcker bara till på äldre spel. COD 2, vietcong,battlefield spelen och far cry

Publicerat

hippen, man kör ju inte med ksp, de ska va sniper :D:(

Publicerat

Jo det är tveklöst kul men man måste bli bättre på att hitta på banorna då och lära sig vart de strategiska platserna finns.. Sista svängen jag spelade så gick det verkligen megauselt, tror det har med min mus att göra.. Den har tappat ngr plastpluppar under så den glider tungt och det gör att man blir om möjligt ännu slöare.. Ska kolla om jag kan få liv i min lasermus men jag har för mej att den var rätt kass att spela med även den..

Hade tänkt testa ikväll men nu börjar sängen locka..

Mvh!

Publicerat

hippen här är nåt du måste köpa ifall du vill bli en gäjmer.

logitech-g15-keyboard.jpg

kombinerat med

copperhead.jpg

kombinerat med

redbull.jpg

=

american-gamer.jpg

:(:D;):lol:

Publicerat

Hårt avskräckande, Hipshot ska INTE bli en gamer :(

Mvh!

Publicerat
Hårt avskräckande, Hipshot ska INTE bli en gamer :D

Mvh!

:(

Publicerat
:(

du får inte skrämma gamlingarna på det viset radium :D;)

Publicerat

ja jag har ju sån mus iallafall.. så nån typ av gamblerkänsla har man tydligen kvar.. :( länge leve quake3

Publicerat
du får inte skrämma gamlingarna på det viset radium :D:D

lite måste man ju få :D

Publicerat

Har provat det mesta i utrustningsväg för behovet av precisionshårdvara fanns då jag tidigare arbetat med grafik. Enda gången jag verkligen märkte skillnad på prylarna jag spelade med var då jag skaffade en mus från tillverkare Razer. Det var deras första produkt på marknaden, en kul-mus med 2000dpi's känslighet. Den musen i kombination med rätt musmatta var snuskigt bra när man spelade.

Inbitna gamers vet nog vad jag talar om. Framförallt när man spelade Quake märktes skillnaden då quake kan gå undan utav bara helvete. Proffsen gör vissa rörelser i kombination med raketgeväret där dom på millisekundern skjuter sej iväg, och i momentent sveper man till kul-musen så att spela-vyn vänds 180 grader. Man flyger på en bråkdels sekund baklänges samtidigt som man lätt kan mula förföljaren i samma moment.

Vad vill jag säga med detta. Jo, utrustningen kan spela roll för hur man lyckas när man sitter och spelar. Men såvida man inte tävlar aktivt så klarar man sej alldeles utmärkt med en vanligt kul-mus. Föredrar faktiskt detta då många infraröda mus varianter självglider lite om man låter dem ligga helt stilla. Detta p.g.a. läshuvudet registrerar ojämnheter i underlaget. Ska man mula någon och gör en kort rörelse med sin infraröda mus kan underlaget och musen hjälpa dej på traven vilket får dej att skjuta bom.

Märker ofta att min lasermus lever sitt eget lilla liv men den får hänga med ändå. Behovet av bluetooth teknikens längre räckvidd gör att jag inte kan spela med andra optiska möss, eller musvarianter som kräver sladd. Har blivit tokmulad många gånger då musen antingen inte hängt med i svängarna, eller eftersvängt den rörelse jag önskat.

Tyvärr dog min Razormus en allt för tidig död då klickswitcharna efter hårt nyttjande lämnade in i förtid. R.I.P dear Boomslang 2000.

Satan i gatan vad CoD5 äger mej nu, spelade en tokball bana inatt där det var ett hejdlöst röj. Spelade som Sniper och fick verkligen bekänna färg. Långa skotthål och få närstrider så låg profil och smyg var melodin. Har bara lite svårt att handskas med dom förbannade attackhundarna. Man har lätt ihjäl nummer ett, men fanskapet som kommer bakifrån märker man sällan förrän det är försent :huh:

Se nu till att skaffa CoD5 så vi kan köra en officiell Jaktsnack 08 mulning. Ser fram mot kommande blyförgiftningar...

P&K ;)

Publicerat

Kör med ir/laser whatever musen nu, känns ok när man pular här men nja.. spela med den är jag skeptiskt till..

Beställt en CoD5 i julklapp iaf så får vi se sen skulle hustrun dyka i skrotrummet på jobbet och rekrytera ny mus åt mej..

Mvh!

Publicerat
Kör med ir/laser whatever musen nu, känns ok när man pular här men nja.. spela med den är jag skeptiskt till..

Beställt en CoD5 i julklapp iaf så får vi se sen skulle hustrun dyka i skrotrummet på jobbet och rekrytera ny mus åt mej..

Mvh!

hoppas tomten kommer tidigt iår ;) vill slippa och basha hippen :/