Publicerat Januari 31, 200917 yr Spelet verkar ju vara jätte skoj, bara introt var ju helt suveränt, blir till att utvärdera sedan tror jag?PS: lärde mig idag att "Radium" är fornnordiska för rådjur/fläckigt djur, men det visste du väl redan? " Rådjur, från fornsvenska radiur, betyder ”fläckigt djur”. ”Rå” kommer av det fornsvenska substantivet ”ra” som betyder märke av något slag. " men kanske är det radium dom kanske bara stavat fel ?:PWikipedia är ju alldrig 100% säkert fasst Radiur låter mera som rådjur :/ varifrån fick du veta ?
Publicerat Januari 31, 200917 yr "Rådjur, från fornsvenska radiur, betyder ”fläckigt djur”. ”Rå” kommer av det fornsvenska substantivet ”ra” som betyder märke av något slag. " men kanske är det radium dom kanske bara stavat fel ?:PWikipedia är ju alldrig 100% säkert fasst Radiur låter mera som rådjur :/ varifrån fick du veta ? Var inne på någon sida (kommer ej ihåg vilken) o läste på lite om partåiga hovdjur, o då stod det visst att radium betydde rådjur. Alltid lär man sig nåt nytt.
Publicerat Januari 31, 200917 yr Var inne på någon sida (kommer ej ihåg vilken) o läste på lite om partåiga hovdjur, o då stod det visst att radium betydde rådjur.Alltid lär man sig nåt nytt. då måste det väl ha nån djupare mening kanske är jag en utvald rådjurs jägare? , jag som faktist tänkt xtra mycket på rådjur senaste veckan och olika rådjurs motiv på olika graveringar sen detta ;)
Publicerat Januari 31, 200917 yr då måste det väl ha nån djupare mening kanske är jag en utvald rådjurs jägare? , jag som faktist tänkt xtra mycket på rådjur senaste veckan och olika rådjurs motiv på olika graveringar sen detta
Publicerat Mars 1, 200917 yr Så galet frustrerande CoD 4 kan vara! Min "gubbe" känns löjligt seeeeeg! Kan rikta rätt i kistan på en motståndare med M60 och bara ösa på och motståndaren hoppar lätt undan utan att man hinner hänga med för att därefter släppa en fis typ varpå man tokdör.. man blir så j-la sur! Men fan va kul det är då man finner en favvoplats så ligger man bara där och avvaktar, tittar ut, mular ngn och kryper i skydd Ända tills det kommer ngn fjunig fjortis med stenkoll och mular en som om det inte ens vore knepigt.. Mvh!
Publicerat Mars 1, 200917 yr Så galet frustrerande CoD 4 kan vara!Min "gubbe" känns löjligt seeeeeg! Kan rikta rätt i kistan på en motståndare med M60 och bara ösa på och motståndaren hoppar lätt undan utan att man hinner hänga med för att därefter släppa en fis typ varpå man tokdör.. man blir så j-la sur! Men fan va kul det är då man finner en favvoplats så ligger man bara där och avvaktar, tittar ut, mular ngn och kryper i skydd Ända tills det kommer ngn fjunig fjortis med stenkoll och mular en som om det inte ens vore knepigt.. Mvh! hippen . pm:a nångong då ska o lira! jag vill se dig in action. + kan jag agera bodyguard
Publicerat Mars 2, 200917 yr Will do so! Hade hoppats på att kunna lira idag men Wilda är snuvig och hemma från dagis så det blir varken mulande på datorn eller iordningställande av kråkkojor Mvh!
Publicerat Mars 2, 200917 yr Så galet frustrerande CoD 4 kan vara!Min "gubbe" känns löjligt seeeeeg! Kan rikta rätt i kistan på en motståndare med M60 och bara ösa på och motståndaren hoppar lätt undan utan att man hinner hänga med för att därefter släppa en fis typ varpå man tokdör.. man blir så j-la sur! Men fan va kul det är då man finner en favvoplats så ligger man bara där och avvaktar, tittar ut, mular ngn och kryper i skydd Ända tills det kommer ngn fjunig fjortis med stenkoll och mular en som om det inte ens vore knepigt.. Mvh! Nu ska du lyssna på farbror sickboy! alternativt ett: släng CoD4 (eller sälj det beggat) Alt två: när du har slängt fyran så är det bara gå o köpa CoD world of war. Spelet är 100 ggr bättre, samt kräver mindre system resurser än föregångaren. Ska du nu ändå,vilket jag är tämligen säker på är: att du kommer att behålla fyran. Gör då detta! Gå enbart in på servrar markerade "Hardcore" eller "HC" Då slipper du tömma ett mag i dom innan dom dör. "one shot one kill" Lycka till.... //Sjukis
Publicerat Mars 2, 200917 yr Ehh? CoD 4 funkar, hackar det så handlar isf om min uppkoppling och en snuvig hubb.. CoD WoW har jag men kan inte köra det då grafikkortet inte orkar med! Fick igång det nästan hjälpligt på ena bärbara men det gick så segt att det snabbt vart trist. Har kommit fram till att det idag är för dyrt att uppgradera burken med nytt grafikkort så CoD WoW får ligga i väntan på annan burk om några år eller vad det kan ta. Sen tycker jag CoD 4 är askul när det funkar! Händer ibland att man får tillräckligt många "kills" i rad för att fixa flyg och helikopter anfall, så galet kul! Mvh!
Publicerat Mars 2, 200917 yr Ehh?CoD 4 funkar, hackar det så handlar isf om min uppkoppling och en snuvig hubb.. CoD WoW har jag men kan inte köra det då grafikkortet inte orkar med! Fick igång det nästan hjälpligt på ena bärbara men det gick så segt att det snabbt vart trist. Har kommit fram till att det idag är för dyrt att uppgradera burken med nytt grafikkort så CoD WoW får ligga i väntan på annan burk om några år eller vad det kan ta. Sen tycker jag CoD 4 är askul när det funkar! Händer ibland att man får tillräckligt många "kills" i rad för att fixa flyg och helikopter anfall, så galet kul! Mvh! Oftast så blir ju familje datorerna fulla med damm. Ta o blås bort dammet/dammsug grafikkortet. Blir det damm där så kan det börja Lagga för att helt sluta funka. pöss
Publicerat Mars 2, 200917 yr Hmm kan verkligen damm påverka så till den milda grad? Grejen är att när jag kör CoD WoW så blir skärmen bara svart, det kommer inte ens igång öht.. Nej jag tror faktiskt att grafikkortet är för segt, måste ha ett värre för att få liv i det. Ok om det hade startat och snurrat på som det gör på den nya bärbara burken men inte då.. CoD 4 är helt ok, riktigt kul ibland när man hamnar på rätt server och vid rätt tillfälle! Mvh!
Publicerat Mars 2, 200917 yr Hmm kan verkligen damm påverka så till den milda grad? Grejen är att när jag kör CoD WoW så blir skärmen bara svart, det kommer inte ens igång öht.. Nej jag tror faktiskt att grafikkortet är för segt, måste ha ett värre för att få liv i det. Ok om det hade startat och snurrat på som det gör på den nya bärbara burken men inte då..CoD 4 är helt ok, riktigt kul ibland när man hamnar på rätt server och vid rätt tillfälle! Mvh! Tyvärr kan damm ställa till ett helvete! likadant katt/hundhår, kan fastna o löda ihop komponenter så datorn havererar totalt. När jag hade min burk på service så sa dom att grafik kortet nog hade funkat om det nu inte var så mkt damm på. köpte givetvis ett nytt bättre ett Nu får du ta mig tusan o berätta vad du är ute på för servrar Hippen så vi kan röja lite PS:jo jag kör faktiskt CoD 4 oxå
Publicerat Mars 2, 200917 yr Brukar köra de här engelska servrarna eller något. Jag klickar på kolunnen med antalet spelar/maxantal spelare och väljer någon där det ser ut att finnas plats men där det samtidigt är mycket folk inne.. minns inga namn direkt.. Mvh!
Publicerat Mars 2, 200917 yr logga in på denna server nästa gång och meddela före att du tänker spela!. så joinar jag. vad använder du för namn ? du ska klicka på § så får du fram console, där i skriver du, /connect 193.47.83.66:28930 så slipper du in på servern
Publicerat Mars 2, 200917 yr Måste gör lite reklam för min dotters hemsida när det gäller olika spel. Mest olika spelkonsoler. http://xboxflickan.se/ Lasse
Publicerat Mars 2, 200917 yr logga in på denna server nästa gång och meddela före att du tänker spela!. så joinar jag. vad använder du för namn ?du ska klicka på § så får du fram console, där i skriver du, /connect 193.47.83.66:28930 så slipper du in på servern Jag kommer in strax efter kl 10
Publicerat Mars 2, 200917 yr Själv har jag en pigg unge här som har föga förståelse för att pappa ska käka bly.. Mvh!
Publicerat Mars 2, 200917 yr vad är din ingame nick? Jag är han som knivar dig i ryggen upprepade ggr Sickboy75 går in nu
Publicerat Mars 3, 200917 yr Hipshot: Det kan händelsevis inte vara så att du är bråkdelen av en sekund långsammare i spelandets underbara värld än vad dina motståndare är? Har själv upplevt som du säger att jag siktar på fiendens magtrakt och trycker av för att hjälplöst märka att han skrattande kapar mej mitt itu innan min pang ens hunnit hicka iväg en bula! Kom på att jag främst när jag sprang mycket blev dödad oftare. Snabbast är man att få iväg skotten om man går hukad, vid språngmarcher kan man inte ladda om, och heller inte skjuta nämnvärt bra. Antalet fällda motståndare ökade när jag lade ner okynneskutandet... Efter att man återfått livet gör man en rusning för att komma i bättre position, sen smyger man vaksamt fram och samlar kills. Föredrar tvärt mot vad många andra gör vapnen försedda med ljuddämpare. Ofta kan man mula en snubbe, ge sej på nummer två innan fienden kommer på vart man är någonstans. Smidigt... Damm på komponenter kan göra att man tappar prestanda. Går ofta kylfläktarna på högvarv är det nog dags att damma av maskineriet. Värme kan komma hastigt och då behövs det inte mycket för att grafikkretsarna ska säga stopp. Annars kan en svart skärm betyda felaktiga drivrutiner. Själv upplevde jag svart skärm och krashande spel när jag precis installerat CoD4. Kastade mej över google och fick då reda på att detta fel kunde bero på att spelet inte gillade vissa ljuddrivrutiner. Mitt fel avhjälptes med att jag avvaktiverade vissa funktioner på ljudkortet och vips var jag inne och tokmulade. Just Realteks ljudkrets kan störa CoD spelen. Hipshot? Har du googlat efter felorsaker? Jag upplever nämligen som nämndes tidigare i tråden att CoD World at War är enklare att driva än CoD4. Om nu inte ekonomin finns för ett värstinggrafikkort så kan jag tipsa om att det finns grymma varianter som inte ens kostar över tusen spänn, och bra alternativ som kostar strax över tusen kr. Tipset att hänga på Hardcore servrar är bra, lyfter till en roligare nivå då spelet känns mer realistiskt. Kan väl erkänna att jag blivit mätt på CoD World at War och numera mest spelar CoD4 igen... Hojta till om man bör komma med fler tips...
Publicerat Mars 3, 200917 yr Dina tankar värdefulla! Blir galet sugen på att köra på igen men är helt rökt därvidlag pga snuvig liten flicka här.. Tror jag läste på de olika spelfodralen att systemkraven var större för wow än 4:an.. Men visst googlade jag på svartskärm osv och gjorde några ändringar i burken men inget hjälpte såvitt jag minns.. kan väl ge mej på det igen när jag får tid, klart sugen, för det lär ju finnas mycket kul på den där cd:en som jag inte sett ännu... CoD 4an så tänker vi ruskigt lika, jag letar någon position och blir ofta kvar där eller i närheten. Ut och mula och sen backa. Slutar alltid med att man antingen torskar på ngn fjunis som rusar in i rummet och mular en helt enkelt alt granat. Inte låst upp ngn dämpare ännu.. Min favvo är tveklöst M60 med rödpunkt och så skjuter man korta skurar.. Brukar ta bra! Sen är iofs den här lite mer kralliga bössan kul, smällarna är tunga, men har problem att komma ned i målet snabbt efter rekylen så det är sällan jag kör den.. Testat med det här lite mer avancerade kikarsiktet men har ännu inte funnit något vettigt användningsområde.. Kul som fan är det iaf!! Borde fan skriva ut delar av denna tråd, tror det skulle underlätta massor!!!! Mvh!
Publicerat Mars 3, 200917 yr Dina tankar värdefulla! Blir galet sugen på att köra på igen men är helt rökt därvidlag pga snuvig liten flicka här..Tror jag läste på de olika spelfodralen att systemkraven var större för wow än 4:an.. Men visst googlade jag på svartskärm osv och gjorde några ändringar i burken men inget hjälpte såvitt jag minns.. kan väl ge mej på det igen när jag får tid, klart sugen, för det lär ju finnas mycket kul på den där cd:en som jag inte sett ännu... CoD 4an så tänker vi ruskigt lika, jag letar någon position och blir ofta kvar där eller i närheten. Ut och mula och sen backa. Slutar alltid med att man antingen torskar på ngn fjunis som rusar in i rummet och mular en helt enkelt alt granat. Inte låst upp ngn dämpare ännu.. Min favvo är tveklöst M60 med rödpunkt och så skjuter man korta skurar.. Brukar ta bra! Sen är iofs den här lite mer kralliga bössan kul, smällarna är tunga, men har problem att komma ned i målet snabbt efter rekylen så det är sällan jag kör den.. Testat med det här lite mer avancerade kikarsiktet men har ännu inte funnit något vettigt användningsområde.. Kul som fan är det iaf!! Borde fan skriva ut delar av denna tråd, tror det skulle underlätta massor!!!! Mvh! Ge du World of War en chans....helt otrolit när killcamen zoomar in en granat o du får div kroppsdelar sprängda. Eller varför inte göra dubbla headshots med den ryska gasom laddade snipern? sjukpojken som gillar våld i spel o film....men är pacisfist egentligen haha.