Publicerat Mars 16, 20206 yr 17 hours ago HuggyBear sa: Från gårdagens promenad med Lejon i finvädret. ? Såg inte ut allt för intresserad av att bli med på bild.
Publicerat Mars 16, 20206 yr 3 hours ago, karelsk blandning said: Såg inte ut allt för intresserad av att bli med på bild. Nä de e ju roligare att nosa på allt runtomkring...?
Publicerat Mars 16, 20206 yr På 2020-03-15 at 17:59 HuggyBear sa: Från gårdagens promenad med Lejon i finvädret. ? Fin! ?
Publicerat Mars 18, 20206 yr Detta är en populär post. Kommit i vägen för fårsaxen. Skönt med sommarfrissa!
Publicerat Mars 18, 20206 yr Detta är en populär post. Spänd som en fjäder ? -"Husse! De e nåt där uppe i backen idag också! På samma ställe vi såg rådjuren igår!" ?
Publicerat Mars 18, 20206 yr 1 hour ago HuggyBear sa: Spänd som en fjäder ? -"Husse! De e nåt där uppe i backen idag också! På samma ställe vi såg rådjuren igår!" ? Nice! Släpp lös mig husse, så ska jag sjunga en något vackert i skogen idag!
Publicerat Mars 19, 20206 yr På 2020-03-18 at 08:49 lsjonsson sa: Kommit i vägen för fårsaxen. Skönt med sommarfrissa! Inte osthyveln? ?
Publicerat Mars 20, 20206 yr 12 hours ago robban.jagaren sa: Inte osthyveln? ? Nej, det fanns 1 mm stubb kvar som har vuxit ut till 1,5-2 mm nu typ.
Publicerat Mars 20, 20206 yr 1 hour ago lsjonsson sa: Nej, det fanns 1 mm stubb kvar som har vuxit ut till 1,5-2 mm nu typ. Gött med kort frisyr. Snabbtorkat efter duschen.
Publicerat Mars 20, 20206 yr 32 minutes ago robban.jagaren sa: Gött med kort frisyr. Snabbtorkat efter duschen. Oh yes! Bara att dra rotborsten över skallen om man är skitig med tvål.
Publicerat Mars 20, 20206 yr Det behövs inget jättekonto för schampo och balsam iaf.. ? Man kanske skulle testa med 3 mm.. ?
Publicerat Mars 21, 20206 yr 17 hours ago shamani sa: Det behövs inget jättekonto för schampo och balsam iaf.. ? Man kanske skulle testa med 3 mm.. ? Nej, det gör det verkligen inte!
Publicerat Mars 21, 20206 yr 17 hours ago, shamani said: Det behövs inget jättekonto för schampo och balsam iaf.. ? Man kanske skulle testa med 3 mm.. ? Prova nya Philips grejen (funkar även under trosorna har jag sett på TV )
Publicerat Mars 21, 20206 yr 2 hours ago tecno sa: Prova nya Philips grejen (funkar även under trosorna har jag sett på TV ) Eh...vad har du för TV...?? Sen har jag aldrig trosorna på huvudet... ?
Publicerat Mars 29, 20206 yr På promenad i underbart väder få han va fotomodell min lille krigare... ca 300m längre bort såg vi ko å fjolingkalv vid utloppet från en tjärn. Han blev helt vild i kopplet ?
Publicerat Mars 29, 20206 yr 6 minutes ago, lsjonsson said: Gillar han att vara fotomodell? Fin bild på jycken! Ja han är å ha alltid varit jäkligt lugn av sig. Om de inte är djur i nosen ?
Publicerat Mars 29, 20206 yr 4 hours ago HuggyBear sa: Ja han är å ha alltid varit jäkligt lugn av sig. Om de inte är djur i nosen ? Ja, då blir det andra tongångar!
Publicerat April 10, 20206 yr 1 hour ago qvarnhill sa: Trevlig åtelkamerabild! Den blåmesen ville vara med på bild.
Publicerat April 10, 20206 yr Det här värmde i mitt ❤ att få ett så fint omnämnande av en jägarsyster som snart ha ca 4500 följare på insta...
Publicerat April 12, 20206 yr På 2020-04-10 at 15:55 qvarnhill sa: Trevlig åtelkamerabild! Och med utspända vingar.. ? Riktigt fin bild!
Publicerat April 18, 20206 yr Detta är en populär post. På båtutflykt med familjen i en gammal översvämmad kanal. 7-åringen lånar kameran och fotar en massa. Han fick denna på en svan som vägrade flytta sig. Bella i förgrunden som står och håller utkik.
Publicerat April 18, 20206 yr 1 hour ago Maxb sa: På båtutflykt med familjen i en gammal översvämmad kanal. 7-åringen lånar kameran och fotar en massa. Han fick denna på en svan som vägrade flytta sig. Bella i förgrunden som står och håller utkik. Den skulle vara fin att apportera