Publicerat Mars 3, 201511 yr Detta är en populär post. Finns inget som drar kråkor lika bra som att hälla upp en kopp kaffe;-) varenda gång man sitter med muggen i ena handen och termosen i andra så kommer dom som streck.. ;-)
Publicerat Mars 3, 201511 yr Äsch för mig funkar de //Simon. Fint skare va serru Du lär dig nog i sinom tid
Publicerat Mars 3, 201511 yr Du lär dig nog i sinom tid Kanske de kanske //Simon. Fint skare va serru
Publicerat Mars 3, 201511 yr Äsch för mig funkar de //Simon. Fint skare va serru Du kör inte bil va!?;-)
Publicerat Mars 3, 201511 yr Undrar hur det skulle va utan byssan. Ger mig tusan på att jag skulle få världens streck på uven och skulle få kasta kottar tills en fick tennisarm Men jaga utan snus Skall absolut ge mig in i termosdjungeln....
Publicerat Mars 3, 201511 yr Du kör inte bil va!?;-)Inte till jakten iallafall till jakten får pappa eller emil köra ;)//Simon. Fint skare va serru
Publicerat Mars 3, 201511 yr Någon som sätt om de börjat att röra på sig? Ska bli varmt till helgen. Hinner dock inte jaga denna helg. S.
Publicerat Mars 3, 201511 yr Någon som sätt om de börjat att röra på sig? Ska bli varmt till helgen. Hinner dock inte jaga denna helg. S. Jag har sett tendenser te sträck här. Fick helt random in 150 kråk på en av gårdarna XD ska jaga där på söndag //Simon. Fint skare va serru
Publicerat Mars 3, 201511 yr Någon som sätt om de börjat att röra på sig? I Falkenberg såg ngn 200st igår. Ska bli varmt till helgen. Dessutom, uppehåll resten av veckan i hela Götaland enl. prognosen. För egen del hoppas jag på att det fyller på med annat än vråk och hök till helgen.
Publicerat Mars 3, 201511 yr Brukar slippa kaffet men ibland har jag det, älskar kaffe men en sak mer att möga ner och bära ut.. Skickat från min iPhone med Tapatalk
Publicerat Mars 3, 201511 yr Utan kaffe? Galenskaper.. Jag jobbar hela helgen så jag ska försöka fuska till mej en sväng fredag morgon. Lurar på att köra ut i skärgården och testa..
Publicerat Mars 4, 201511 yr Usch idag var det inte mycket fågel i luften. 1 nere men också den enda jag sett än. Blev iaf årets första apport för hunden
Publicerat Mars 5, 201511 yr En dag kvar sedan är det lördag................och nya försök Visst är det härligt!!
Publicerat Mars 5, 201511 yr Tsss... jobb hela helgen.. Å andra sidan så kan jag jaga i morgon bitti så jag ska kika på vädret. Sist jag kollade så var det regn så jag är nog lite skeptisk..
Publicerat Mars 5, 201511 yr Äsch för mig funkar de //Simon. Fint skare va serru Fan du tog både sidan hundra och inlägg nr 3000!
Publicerat Mars 5, 201511 yr Fan du tog både sidan hundra och inlägg nr 3000!Haha jag har Skills xD//Simon. Fint skare va serru
Publicerat Mars 5, 201511 yr Tja.. i småland vet i fasen om det blir något väder i helgen. Kollade SMHI och dom tycker inte vi skall ha nåt väder alls "Ett tillfälligt oväder har förmörkat våra servrar. Därför har vi just nu ingen prognos att visa för Småland. Om en liten stund tror vi att det har mojnat. Prova gärna igen då."
Publicerat Mars 5, 201511 yr På söndag blir de perfekt för oss! Sydligt vind vilket e perfekt för stället och mulet. Mumma //Simon. Fint skare va serru
Publicerat Mars 6, 201511 yr I Falkenberg såg ngn 200st igår. Falkenberg.jpg Dessutom, uppehåll resten av veckan i hela Götaland enl. prognosen. För egen del hoppas jag på att det fyller på med annat än vråk och hök till helgen. Var hittade du denna info?
Publicerat Mars 6, 201511 yr Blir ett race imorgon, inhandla plugg idag, inte bra.. vart en halv låda magic t4 och två askar 24grams t4 pro-extra 24grams.. Lär bli några kråkor och några trutar imorgon men man vet inte så "låddan" är laddad med på tok för mycket hagel..
Publicerat Mars 6, 201511 yr Fick lite tips några sidor tillbaka i tråden och har inte hunnit varit ute sedan dess men det börjar närma sig nästa tillfälle och jag tänkte investera i en ny bössa också. Har idag en beretta bock men funderar på en billig pump eller halvautomat just för kråka. Vad att föredra? Pump verkar mer pålitligt eller har jag fel?
Publicerat Mars 6, 201511 yr Fick lite tips några sidor tillbaka i tråden och har inte hunnit varit ute sedan dess men det börjar närma sig nästa tillfälle och jag tänkte investera i en ny bössa också. Har idag en beretta bock men funderar på en billig pump eller halvautomat just för kråka. Vad att föredra? Pump verkar mer pålitligt eller har jag fel? Skulle jag välja mellan pump o automat skulle det bli automat. Har haft en Beretta, krånglade aldrig. Men många här har ju automater så du får säkert goda råd vad det lider. Själv föredrar jag bock, men det är ju en smaksak
Publicerat Mars 6, 201511 yr Skulle jag välja mellan pump o automat skulle det bli automat. Har haft en Beretta, krånglade aldrig. Men många här har ju automater så du får säkert goda råd vad det lider. Själv föredrar jag bock, men det är ju en smaksak Tack för svar! Alla tankar är super! Var inne i en butik idag och skulle köpa en halvautomat men den fanns inte i det utförandet jag önskade och efter en lång diskussion med säljaren i butiken så började jag såklart fundera på om pump kunde vara något också... hehe, varför ska det finnas så mkt att välja mellan