Publicerat Mars 25, 201016 yr Ja då var det snart dags igen för SGF I en anna tråd har det pratats om att t-shirten ska bäras synligt så jag hoppas innerligt att vädret är på sitt rätta humör för att stiff nipples inte ska inträda Hoppas innerligt att man får ledigt från jobbet bara
Publicerat Mars 25, 201016 yr Ja då var det snart dags igen för SGFI en anna tråd har det pratats om att t-shirten ska bäras synligt så jag hoppas innerligt att vädret är på sitt rätta humör för att stiff nipples inte ska inträda Hoppas innerligt att man får ledigt från jobbet bara Det var väll sist som det regnadesåinihelvete? Tog flera dar att bli torr.
Publicerat Mars 25, 201016 yr Vad är detta för jaktmässa, är det en stor mässa? Den är för långt norrut för att du ska känna till den RW.. Det enda regnväder som jag minns förövrigt i mässammanhang var vid den där lilla lokala marknaden som Skåningarna har vid något kloster Mvh!
Publicerat Mars 25, 201016 yr Vi får köra någon form av uppsamlingsplats, så man får se vad alla är för filurer.
Publicerat Mars 25, 201016 yr Den är för långt norrut för att du ska känna till den RW.. Det enda regnväder som jag minns förövrigt i mässammanhang var vid den där lilla lokala marknaden som Skåningarna har vid något kloster Mvh! Attans, ingen norrläning for i taket... Erkänn att Bosjökloster är den roligaste mässan (köpa, köpa, köpa....).
Publicerat Mars 25, 201016 yr jag kommer att finnas dära. har inte bästemt en om de blie hel elg eller en dagars
Publicerat Mars 25, 201016 yr Jag ska dit så är de bara vore kul om man kunde se typerna som är på denna sidan Bara en liten inflikning är de någon som ska på Skandinavian Game Fair??
Publicerat Mars 25, 201016 yr Jag tror att Hippen ska stå i SJF`s monter så om vi dundrar in där 100pers och ställer dumma frågor om kråkjakt så kan det bli lite kul
Publicerat Mars 25, 201016 yr Jag tror att Hippen ska stå i SJF`s monter så om vi dundrar in där 100pers och ställer dumma frågor om kråkjakt så kan det bli lite kul Om inte annat så lär kaffet ta slut Mvh!
Publicerat Mars 25, 201016 yr Ska bli kul att se hur Stojjans sök är i år Det var typ runt Gnesta-Trosa-Järna trakten.
Publicerat Mars 25, 201016 yr Klart man skall dit. Får se vilken dag. Hippen, har ni något kul annat än kaffe i montern? // Henrik
Publicerat Mars 25, 201016 yr Klart man skall dit.Får se vilken dag. Hippen, har ni något kul annat än kaffe i montern? Ska ärligt säga att jag inte riktigt vet. Har en ungefärlig koll på vad jag ska köra men sen vet jag inte, ska ta ett snack med Henricson här vilken dag som helst. Mvh!
Publicerat Mars 25, 201016 yr Hörrni, jag kan inte ha någon jaktsidan-t-shirt på mig. Jag får kuta runt i en FC-JKPG-Michaela tröja. Boring!! Grännabo som man är kommer det att ske en försäljning av den gudomligt underbara polkagrisen vid namn "jägarstång" i min monter. ME LIKE!!
Publicerat Mars 25, 201016 yr Författare Hörrni, jag kan inte ha någon jaktsidan-t-shirt på mig. Jag får kuta runt i en FC-JKPG-Michaela tröja. Boring!!Grännabo som man är kommer det att ske en försäljning av den gudomligt underbara polkagrisen vid namn "jägarstång" i min monter. ME LIKE!! Finns ju JS-kepsar En sån ska jag bära i af
Publicerat Mars 25, 201016 yr om det är hyffsat väder och jag har köppt en JS tröja så kommer den att bäras under mässan
Publicerat Mars 25, 201016 yr om det är hyffsat väder och jag har köppt en JS tröja så kommer den att bäras under mässan Jag har kommit på det!!!... Förvisso är det ju kul men en JS tröja men som själv säger "om jag har köpt någon". Klipp till ett par remsor av silvertejp i rätt formationer och klistra på en egen t-shirt. Fiffigt va?
Publicerat Mars 26, 201016 yr En bil lastad med tre tjejer från Piteå kommer också. En ganska stor bil dessutom, så vi rymmer mycket prylar.
Publicerat Mars 26, 201016 yr Ska ta mig över vattnet och besöka mässan i 2 dagar. JS-keps var får man tag i det?
Publicerat Mars 26, 201016 yr Ska ta mig över vattnet och besöka mässan i 2 dagar.JS-keps var får man tag i det? Kepsar och t.shirtar kan du köpa på shoppen här tror jag väll!! Längst upp bläd oxå der flikarna ska beställa keps å t-shirt jag