Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Swedish Game Fair

Featured Replies

Publicerat
Om killen petade dig i magen var det väl aningen mer subtilt en än 45a på samma ställe :mad:

Även om jag fortfarande är imponerad att du fick upp foten så högt :blink::ph34r::mad:

/Lasse

Jag med, siktade på knäna :mad:

Mvh!

• Svar 158
  • Visningar 20,9k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Publicerat
Jag med, siktade på knäna :ph34r:

Mvh!

:blink: magen var bättre

Publicerat

Pallrade mig ner på lördagmorgonen och tyckte att "det var ju inte så mycket folk här väl?". Ett par timmar senare framemot ettrycket fick jag nog av regn och trängsel och dylikt trams och styrde kosan hemåt för lite hederligt sponkande.

Tog med mig en femhunka ner som var tänkt att räcka som likvida medel för hela dagen men sen sprang man ju på skjutövningen "hela havet stormar" så bara där sprack ju budgeten duktigt ^_^ , men satan vad kul det var. Gick nån krona till en kolvkamshöjare i neoprene samt till en viltkokbok så nu blir det blodpudding fram till midsommar ;)

I matväg fick jag i mig gratisprover på vildsvinsbacon (smarrigt, smarrigt, smarrigt) och viltchorizo. Hoppade över den halvtimmeslånga kön till de omtalade vildsvinskebaberna.

Fanns ju hur mycket roligt som helst att kika på men mässor lockar tyvärr fram det sämsta inom mig i och med att man måste armbåga sig fram hela tiden så jag tappar tålamodet rätt snabbt.

Dyraste bössan jag kollade på gick loss för fjösiga 65.000:- euro...

Enda jaktsnackarmötet blev med Waxin, den glade laxen.

//Fitzo

Publicerat

Själv var jag på mässan fredag och lördag. Dag ett var dock lite dimmig, då vi kört hela vägen från Piteå och inte sovit mer än kanske en kvart. Inte så smart kanske. :D

Har i alla fall haft en superkul helg. Tyvärr lite stressig och fartfylld, hann inte med att träffa alla jag tänkt träffa. Kan väl hända att jag skymtade ett par Jaktsnackare, men då är man ju lite blyg för att gå fram och hälsa... :o

Kristin och Daimler bytte vi några ord med, mycket trevligt. Hade två stora gråa hundtassavtryck på tröjan resten av dagen. :P;)

Publicerat
Kristin och Daimler bytte vi några ord med, mycket trevligt. Hade två stora gråa hundtassavtryck på tröjan resten av dagen. ;)B)

Han är bra på att sätta avtryck på folk! :P Hoppas att leran går lätt att tvätta bort.

Publicerat
Han är bra på att sätta avtryck på folk! :lol: Hoppas att leran går lätt att tvätta bort.

Jadå den gick bort i tvätten. :lol: Han var en väldigt trevlig hund må jag säga, social. :blush:

Publicerat
Kristin och Daimler bytte vi några ord med, mycket trevligt. Hade två stora gråa hundtassavtryck på tröjan resten av dagen. :D:D

Hade detsamma. Men, han var en trevlig hund. Bra jobbat Kristin!

Publicerat

Så, nu är jag på gång igen....

Hade en superbra mässa. Sådär försäljning men attans så mycket folk jag kände igen.. Inget annat än ruskigt roligt.

Jag hattad mest omkring och fick inte sådär jättemycket gjort egentligen. Träffade en hel del jaktsnackare, skitkul verkligen.

Ingen nämd, ingen glömd helt enkelt. Rock n´ roll. Får se hur det blir med min norgeresa annars så är det bosjökloster nästa.

Elmia-platsen är förövrigt bokad!

Publicerat
Hade detsamma. Men, han var en trevlig hund. Bra jobbat Kristin!

Tackar! :D Mycket är dock hans egen personlighet. Jag har bara vant honom vid liv och rörelse så att han inte far runt som en heliumballong så fort vi är någon annanstans än hemma :D