Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Swedish Game Fair

Featured Replies

Publicerat
Har dom bra priser på grejer som typ kläder, knivar etc, eller är det samma som på nätet? Tänkte dra ner på lördagen med 3 polare.

Nä, de skriver att det är mässpriser men det stämmer inte riktigt. men visst finns det en del klipp man kan göra..

Hela grejen är ju att det finns så satans mycket att titta på.

(Och kul folk att träffa)

• Svar 158
  • Visningar 20,9k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Publicerat

Jo det är ju kul att kika på alla grejer. :angry:

Jag hade tänkt handla lite kläder och en EKA Swingblade och tänkte att om det var mycket billigare på mässan kunde man ju handla där annars kan jag ju lika gärna göra det via nätet.

Hoppas på uppehåll till helgen så man slipper regn och annat jävelskap.

Publicerat
Jo det är ju kul att kika på alla grejer. :angry:

Jag hade tänkt handla lite kläder och en EKA Swingblade och tänkte att om det var mycket billigare på mässan kunde man ju handla där annars kan jag ju lika gärna göra det via nätet.

Hoppas på uppehåll till helgen så man slipper regn och annat jävelskap.

Annars får man ta paraply.

Ser ni någon som springer omkring med ett grönt Bring Express paraply så är det jag

Publicerat

Då skall jag hålla utkik. :angry:

Publicerat
Vi ses på Fredag ;)

/Lasse

Ska också dit på fredag. Var och när ska vi träffas och skaka hand? :ph34r:

/Må

Publicerat
Ska också dit på fredag. Var och när ska vi träffas och skaka hand? :D

/Må

Farsan och jag drar ner på fredag :)

Ska bli skönt att slippa skolan en dag ;)

Publicerat
  • Författare
Farsan och jag drar ner på fredag :)

Ska bli skönt att slippa skolan en dag ;)

Då är det bara o knata runt o titta in vilken skola du vill söka till senare. Om valet inte är gjort redan dvs.

Publicerat
  • Författare

Är det ingen som ska dit på söndag, förutom jag själv då?

Då vågar jag mig nog fram till Hipshot o be om en kopp kaffe kanske :)

Publicerat

Jag hittar inte Bradley bland utställarna.

Någon som vet något om ifall de ställer ut under något paraply? (Agent/ÅF)

// Henrik

Publicerat

Jag funderar på att fuska ihop ett litet knivbygge under vintern.

Någon som har tipps på vad man skall titta på för blad?

// Henrik

Publicerat
Då är det bara o knata runt o titta in vilken skola du vill söka till senare. Om valet inte är gjort redan dvs.

Ska söka till ökna :)

Ryssby är lite väl långt bort...Har varit där på jaktläger och det var en trevlig skola annars!

Publicerat
Är det ingen som ska dit på söndag, förutom jag själv då?

Då vågar jag mig nog fram till Hipshot o be om en kopp kaffe kanske :)

På söndagen är jag nog heligt less på mässan men titta förbi så ska jag försöka vara trevlig iaf :-)

Lite trassel med kaffefrågan, fått ok men har ännu inte hittat en komplett kaffebryggare här hemma. Just den frågan står högst upp på "att göra" listan just nu..

Mvh!

Publicerat
Ska också dit på fredag. Var och när ska vi träffas och skaka hand? :)

/Må

Vet inte, har ingen koll på vad och var det finns någon stans att ses.

Vid Hippens bås kanske.

Vi åker hemifrån vid 6,30 så vi räknar med att vara där vid 9 (tror jag beror på hur mycket trafik det är)

PM.kommer

/Lasse

Publicerat

Funderar på att åka ned med familjen på lördagen om vädret blir bra.

F.ö kommer tyskterrierklubben att ha fina rävskinn i sin monter lånade från en viss forumist. ;):)

Publicerat

Jag står i montern med tillsammans med Calle pfifer- (Pfifers feeder) och Micke Grennard -(Heckpack) Och visar Flåbocken. :mad: vi ses

Mvh Jensa

Publicerat

Själv är jag lite sur...

Har hört mig för i hela bekantskapskretsen (även frågat en vegan faktiskt... ) och det finns ingen som har tid eller lust att följa med mig... Känns trisst att åka utan sällskap så jag får nog hoppa över i år.

Hoppas att alla som ska ditt har trevligt iaf!

//Patrik

Publicerat
  • Författare
På söndagen är jag nog heligt less på mässan men titta förbi så ska jag försöka vara trevlig iaf :-)

Lite trassel med kaffefrågan, fått ok men har ännu inte hittat en komplett kaffebryggare här hemma. Just den frågan står högst upp på "att göra" listan just nu..

Mvh!

Äh, kaffet är inte de viktigaste för mig. :) Ska faktiskt be om lite tips inför kråkjakten, om jag nu får till någon sådan :blush:

Publicerat

Ikväll startar vi från norr och bilar ner till mässan.

Kommer inte bära någon keps B) men skulle någon misstänka vem jag är, hojta! B)

Trevlig helg alla! ;)

Publicerat
Ska faktiskt be om lite tips inför kråkjakten, om jag nu får till någon sådan ;)

Det fixar jag!

Kaffebryggarfrågan är ännu inte löst så vi får väl se hur det går med det..

Mvh!

Publicerat
Kaffebryggarfrågan är ännu inte löst så vi får väl se hur det går med det..

Vattenkokare och pulverkaffe? Kanske ingen höjdare smakmässigt men rätt praktiskt, säger jag som inte dricker kaffe alls ;)

Publicerat
Vattenkokare och pulverkaffe? Kanske ingen höjdare smakmässigt men rätt praktiskt, säger jag som inte dricker kaffe alls ;)

Tänkt tanken, det är vettigt faktiskt.. Vi får se, vi har ingen vattenkokare ens här så det blir till att inhandla isf men det löser sig på något sätt.

Mvh!

Publicerat

Jag ska åka upp från Linköping på lördag tänkte jag. Har plats för en passagerare om någon vill åka med. PMa mig i så fall. Tänkte åka kl 8 ungefär.

Eftersom jag tar *jaktbilen* finns det bara plats för begränsat med prylar... :lol:

*jaktbilen* = BMW Z3

Publicerat

Jag kommer att vara på Tullgarn runt 13.00 på fredag. Tar det som ett pit-stop på resan ner till Tindered, där jag ska skyddsjaga gris fredag - lördag. :lol:

Publicerat
Tänkt tanken, det är vettigt faktiskt.. Vi får se, vi har ingen vattenkokare ens här så det blir till att inhandla isf men det löser sig på något sätt.

Mvh!

Ähh... det räcker väl med lite pulverkaffe att tugga på... man får inte vara så kräsen... Jag kan ta med en liten thermos med kaffe till dig i morgon vid niorycket... eller räcker det med lite varmvatten?

Publicerat

Mvh!

Tja!

Kan inte SJF ta lite från vargforsknings pengarna och köpa ett par kaffebryggare?

Lr är det för dyrt kanske...

Orolig för håret? Har hört lite :D

Mvh