Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Swedish Game Fair

Featured Replies

Publicerat

Jag och hela lilla familjen kommer att vara på plats.

• Svar 158
  • Visningar 20,9k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Publicerat

OK, Jägarstång hos Michaela, Kaffe hos Hippen. Vad mer kommer folk från forumet bidra med?

Var det någon som sa något om whisky? Då får det nog bli två dagar i alla fall...

Publicerat

Jag planerar att åka upp men mina planer brukar sällan gå i lås så jag får väl se hur det blir. Har ju dock lovat Vicks att vi ska ses så på något vis måste ta mig dit. Funderar på att ta med mig Daimler, det kan bli...livat B)

Publicerat

Självklart kommer man att infinna sig på mässan B)

Publicerat
Jag planerar att åka upp men mina planer brukar sällan gå i lås så jag får väl se hur det blir. Har ju dock lovat Vicks att vi ska ses så på något vis måste ta mig dit. Funderar på att ta med mig Daimler, det kan bli...livat B)

Japp, lovat är lovat. Annars blir jag hemskt besviken. Får väl köra en omväg och hämta er i värsta fall! :D;)

Publicerat
Jag planerar att åka upp men mina planer brukar sällan gå i lås så jag får väl se hur det blir. Har ju dock lovat Vicks att vi ska ses så på något vis måste ta mig dit. Funderar på att ta med mig Daimler, det kan bli...livat :)

Jag ska upp dit. Vill du kan vi försöka med nån samåkning.

Har ju inte så långt till Mjölby.

Publicerat
Japp, lovat är lovat. Annars blir jag hemskt besviken. Får väl köra en omväg och hämta er i värsta fall! :wub::blush:

Haha! Ja efter att ha åkt från Piteå till Sthlm-trakten så är ju en sväng ner till M-by inget. Det går väl på 2 timmar nånting :blink:

Jag ska upp dit. Vill du kan vi försöka med nån samåkning.

Har ju inte så långt till Mjölby.

Det låter alldeles utmärkt! "Sambons" jägarkompisgäng kommer säkert att åka upp men de planerar sådan här saker alldeles för dåligt :lol: Ibland är det trevligt att veta i god tid innan om man behöver fixa egen transport. Jag hör av mig om jag behöver samåka.

Publicerat
Haha! Ja efter att ha åkt från Piteå till Sthlm-trakten så är ju en sväng ner till M-by inget. Det går väl på 2 timmar nånting :lol:

Nej då, vi norrlänningar är vana vid långa avstånd så det går ju snörovasst. :blush::blink:

Publicerat

Jag drar upp så är det någon som behöver skjuts eller bara tycker det är tråkigt att åka själv är det bara att höra av sig!!

(troligaste vägen är ner till jönköping och sen E4:an upp)

Publicerat

Ingen som ska dit ner som har en plats över till en storkäftad 19-åring?  ^_^;)

Publicerat
  • Författare

Ja missa drömvinsten på lotto+joker annars hade jag betalat taxi och upphälle åt alla som annonserat er närvaro hitintills. ^_^

Lite mer seriöst. Vilken dag ska alla gå på?

Jag hade tänkt mig gå på fredagen men börjar fundera om det inte e bättre att gå på söndagen istället.

Mvh

Publicerat
Ja missa drömvinsten på lotto+joker annars hade jag betalat taxi och upphälle åt alla som annonserat er närvaro hitintills. ;)

Lite mer seriöst. Vilken dag ska alla gå på?

Jag hade tänkt mig gå på fredagen men börjar fundera om det inte e bättre att gå på söndagen istället.

Mvh

ja jag tyckte oxå att det började spåra ur -_-

jag ska dit hela helgen tror jag att det blir, annars blir det söndag

men skulle vilja gå lördag oxå då jag har lovat Vicks att vi ska träffas på mässan :lol::D

• 4 weeks later...
Publicerat
Ja då var det snart dags igen för SGF

I en anna tråd har det pratats om att t-shirten ska bäras synligt så jag hoppas innerligt att vädret är på sitt rätta humör för att stiff nipples inte ska inträda :P

Hoppas innerligt att man får ledigt från jobbet bara ;)

Var är mässan???

Publicerat

Hoppas i alla fall att man kommer iväg!!

Publicerat
Hörrni, jag kan inte ha någon jaktsidan-t-shirt på mig. Jag får kuta runt i en FC-JKPG-Michaela tröja. Boring!!

Grännabo som man är kommer det att ske en försäljning av den gudomligt underbara polkagrisen vid namn "jägarstång" i min monter. ME LIKE!!

Hmm intrång på skyddat varumärke..hade det varit FC of Norrland hade det var ok :huh:

Ska nog komma till mässan, nypa tofsen på hiphop och dra hem

Publicerat
Hmm intrång på skyddat varumärke..hade det varit FC of Norrland hade det var ok B)

Ska nog komma till mässan, nypa tofsen på hiphop och dra hem

ta med dej janne lång öra o lill janne oxå, hört att stövarna kan skälla björn :huh:

Publicerat
ta med dej janne lång öra o lill janne oxå, hört att stövarna kan skälla björn :huh:

ja lillen kommer nog med,men gå med stövarn i koppel gjorde missen förra gången och det var inte kul...Vi får se,

Publicerat

Någon som vet om Anders Landin kommer finnas på plats??

Publicerat
ja lillen kommer nog med,men gå med stövarn i koppel gjorde missen förra gången och det var inte kul...Vi får se,

trevligt, då lär man ju se på när du ska visa upp han :blink:

Publicerat
trevligt, då lär man ju se på när du ska visa upp han ;)

ja sist hade dom ett grävlings skinn och tror inte lill janne skäller på ett skinn :lol: det är juh en grythund :D

Publicerat
ja sist hade dom ett grävlings skinn och tror inte lill janne skäller på ett skinn :lol: det är juh en grythund :D

ja precis, tror du inte lill janne vill skälla på den då :D jag får väl fånga en räv o släppa in till janne då så ka de bli en rolig mässa ;)

• 3 weeks later...
Publicerat

Så var det nu bestämmt.

Resan upp går på Fredagen, polaren kunde inte på Lördagen så jag fick styra om lite.....

Fler som ska dit på Fredagen?

/Lasse

Publicerat

Det kommer att gå en bussresa från Askersund, Hallsberg och Kumla. Det är jägareförbundet som har bokat bussen hos Åmmebergs buss. Anmäl direkt till bussbolaget eller via PM till mig. Kan ju vara kul att träffa forumister IRL. ;)

Publicerat
Så var det nu bestämmt.

Resan upp går på Fredagen, polaren kunde inte på Lördagen så jag fick styra om lite.....

Fler som ska dit på Fredagen?

/Lasse

Nä lördag, du vet vi riktiga chefer måste se till så fiman klarar sig, då går det inte att springa runt och vara ledig på vardagarna... ;)

Synd, hade varit kul att träffas