Publicerat Maj 19Maj 19 Författare "Fyndade" strömmingsfiléer i människobyn idag... Över 130 kronor/kg! 🫤 Borde man inte få rabatt på "Roslagsfläsket" när man varit delaktig i att reducera antalet predatorer? 😁 Nåja, idag blidde det stekt strömming med potatismos och inlagda rödbetor! 😋
Publicerat Maj 19Maj 19 Jag tittade faktiskt på strömmingsfile'er i disken på delikatessen på ICA MAXI då jag var och handla i dag- men dom var förskräckligt små dom som låg där så jag hoppade.Dina ser fina ut 👍
Publicerat Maj 19Maj 19 Författare 14 minutes ago Dansken sa:Jag tittade faktiskt på strömmingsfile'er i disken på delikatessen på ICA MAXI då jag var och handla i dag- men dom var förskräckligt små dom som låg där så jag hoppade.Dina ser fina ut 👍Jodå, de flesta var i bra storlek, de minsta kommer det gå åt två av på kommande knäckemackor när de simmat färdigt i 1-2-3-lagen! 😋
Publicerat Maj 23Maj 23 Detta är en populär post. Idag blev det karré från vildsvin på grillen, lite halomi åkte på grillen med. För att säkerställa att grillningen gick rätt till fick det även bli en grillöl 😉Den färdiga rätten avnjöts med en finöl👍