Publicerat Oktober 28, 201015 yr Men vad är detta? Är det verkligen det som sänds nu eller är det något gammalt? Det står jaktlust 2 på omslaget men bara jaktlust på rubriken. http://butik.jagareforbundet.se/DVD-Jaktlust.aspx Det är den tidigare serien. Levén är inte med i den nya. Klantarna har bara tagit bilden från den nya för att marknadsföra denna.
Publicerat Oktober 29, 201015 yr Det är den tidigare serien. Levén är inte med i den nya. Klantarna har bara tagit bilden från den nya för att marknadsföra denna. Snackade med en av "klantarna" som lagt upp bilden/annonsen och det visade sig att de fått detta exakt så från de som tillverkar och levererar DVD:erna.
Publicerat Oktober 29, 201015 yr Snackade med en av "klantarna" som lagt upp bilden/annonsen och det visade sig att de fått detta exakt så från de som tillverkar och levererar DVD:erna. "Snyggt" säljknep.... njaa tycker jag..!
Publicerat November 5, 201015 yr Hej satt och kollade reprisen nu och funderade vad han har för vapen ser ut som en tikka t3 kan det stämma?
Publicerat November 5, 201015 yr Hej satt och kollade reprisen nu och funderade vad han har för vapen ser ut som en tikka t3 kan det stämma? Sako 85 finnlight.
Publicerat November 6, 201015 yr Författare alltså..den där vapen jämförelsen..va ville han ha sagt med det?..att skjuter man snabbt så skjuter man inte lika bra eller?...vilken tankeställare
Publicerat November 6, 201015 yr Båda avsnittens "skyttedel" tycker jag har varit lite sisådär ja konstiga i första så stämde ju inte kulbanan in i ammo datan så att säga + att älgfigurerna inte var fullstora = kortare avstånd o då blir kulbanan än mer konstig Senaste avsnittet så var det en konstig pekpinne med skyttet elda på med halvauto medans den andra inte ens försökte skjuta fort och sen dra ngn lärdom av det förutom att skjuter man fort så sprider man, ngt basic kanske. Hade varit roligare om dom vänt på steken sas. killen med repertern drar 5 smäll på 5 sek o halvauton dubbla tiden o sen jämföra... men alltid roligt med lite jaktfilm
Publicerat November 7, 201015 yr Författare de ja kan tänka mig att en del kanske skjuter ett 2:a-3:de 4:de skott för fort utan att ha sett om djuret markerat träff eller nått sånt... vet iallfall att de förekommer...passare med halvauto håller man sig undan från.. men visst är de kul med jaktfilm! synd att de inte visas fler
Publicerat November 11, 201015 yr Nu är jag förbannad, Jag och lille killen kryper ner på golvet och startar boxen. Nu skall här tittas på jaktlust som spelades in i går Men vad fan ser jag fotboll, fotboll och ännu mer fotboll. Jag hatar fotboll
Publicerat November 11, 201015 yr TV4 har fått för sig att bara sända Jaktlust varannan vecka av någon outgrundlig anledning. Jag vet inte om Micke Jägare följer denna tråd längre men han kanske kan svara lite närmare på varför vi måste längta o tråna i hela 2 veckor mellan varje program.
Publicerat November 11, 201015 yr Något som gör mig lite deprimerad är ju att TV4 Sport prioriterar fotbollen före jaktlust... Hade bänkat mig igår och skulle kolla och så var det fotboll....... Mvh
Publicerat November 24, 201015 yr Hör upp kamrater. Verkar som att TV4 ändrat sig igen för nu verkar jaktlust gå varje vecka igen. Eller så är det för att det är Champions League denna vecka så Serie A har uppehåll. Men bänka er framför TV4Sport ikväll 22.00 för att titta på lite kronjakt (tror jag de var) TV4Sport 24 nov
Publicerat November 24, 201015 yr Författare Hör upp kamrater. Verkar som att TV4 ändrat sig igen för nu verkar jaktlust gå varje vecka igen. Eller så är det för att det är Champions League denna vecka så Serie A har uppehåll.Men bänka er framför TV4Sport ikväll 22.00 för att titta på lite kronjakt (tror jag de var) TV4Sport 24 nov tur nån har koll!
Publicerat November 25, 201015 yr Låg o slöbläddrade mellan kanalerna o vips så var det jaktlust, 22,01 var klockan då Skulle sova men det går inte si. //
Publicerat December 1, 201015 yr jaktlust ikväll! missade förra veckan somnade veckan innan de men idag ska ja f*n i mig se. Sen blir de att ta igen dom förlorade avsnitt har nämligen hört talas om ett maraton.
Publicerat December 1, 201015 yr Fin produktplacering vid testet av hagelbössorna. "Beretta bla bla bla" men de övriga två bössorna (bla en Benelli Comfort) nämns inte med namn eller nått. Undrar vad han fick för det uttalandet?
Publicerat December 1, 201015 yr såg programmet idag, tyckte de var riktit intresant. med eftersöken. väntar med spännig på dom andra
Publicerat December 2, 201015 yr Tittade först på fiskeprogrammet som sedan följdes av jaktlust. Två program som båda varar i 30 minuter och riktar sig mot samma klientel (med skillnad att den ena gruppen är intresserade av fiske och den andra jakt). Det är nästan obehagligt hur mycket bättre producerat fiskeprogrammet är. Jaktlust känns som om det är filmat av två niondeklassare med mobilkamera medan fiskeprogrammet är professionellt filmat med riktig utrustning och riktigt ljus. Jag har full förståelse för att det är svårt att filma ordentligt med skiftande av kameravinklar, filmljus osv vid en ansmygning på skadat vilt men vid exempelvis skjuttest/eftersöksutbildning borde man kunna lägga ner lite tid för att få programmet snyggt. Jag skiter i om man produktplacerar bara man gör saker och ting ordentligt - ett fyra minuter långt visning av rekyldämpare där jag fortfarande inte förstod vad man ville förevisa känns rätt menlös. För övrigt - tuff dag på pass för skytten som först rammar frambenet på kalven och sen bukskjuter kon. Har full förståelse för att personen inte ville ställa upp på intervju ...
Publicerat December 2, 201015 yr enligt min uppfattning så ska skytten föklara sitt fina omdömme o skytte i - intervju, //peter
Publicerat December 9, 201015 yr Då var de dags för nya evenemang som gör att Jaktlust får flytta på sig återigen. Denna gång var de handboll om jag inte missminner mig. Men till sak. I eftermiddag 17.25 ska ni vara bänkade framför Tv4 Sport eller så får ni sitta klistrade på lördag 12.25 på samma kanal men då är väl de flesta av oss ute på pass eller svettas när vi går i knädjup snö Jaktlust