Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Jaktlust 2010

Featured Replies

Publicerat

Först sänder dom jaktlust en helt annan dag på en helt annan tid och så när de äntligen är dags så blir de en repris :wub:

Tv4 måste lära sig prioritera rätt program. Som enligt mig är jakt relaterade program :lol:

Helt ärligt tycker jag det är konstigt eftersom jag har för mig att förra säsongens Jaktlust fick väldigt bra tittarsiffror. Och denna säsongs så strular dom verkligen med sändningstider och programmen utgår för att göra plats åt andra evenemang som jag ibland tvivlar ger lika bra tittarsiffror, jag vet inte jag kan ha grymt fel. Men skulle vara roligt att höra om tittarsiffrorna är bra eller dåliga.

• Svar 164
  • Visningar 21,7k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Publicerat

Fan vad besviken jag blev när jag såg att de var repris :wub:

Publicerat
Fan vad besviken jag blev när jag såg att de var repris :wub:

Kan bara hålla med man undrar vad fan dom håller på med. Jag tappar faktiskt lusten av att se jaktlust pågrund utav allt strul.

Publicerat

:D hade hällt upp en wirre (inför julmiddagen med jobbet) riggat inspelning på HDD och lurat iväg sambon till att sminka sig. Så är de en repris! :rolleyes: vart grymt besviken, stod ingenstans att de va repris när ja kolla tv-tablån för tv4.

Men tydligen ska nästa program gå på "normal" tid 22.00 på onsdag kväll. Hoppas de håller sig så...

Publicerat

Det är väll ikväll va ?

Publicerat
:mad: Fotboll istället, tydligen...
Publicerat

suck... de va då själva fan hur svårt ska det vara att hålla den här tiden varje onsdag!!!!

Publicerat

Nää fy fan vad less jag blir på detta :(

Skärpning!

Publicerat

såg att det var fotboll :angry: fna jag vill se jaktlust inte nån jävla skit fotboll"!

Publicerat

suck... de va då själva fan hur svårt ska det vara att hålla den här tiden varje onsdag!!!!

+1

Publicerat

Jag börjar bli jävligt trött på att sitta uppe och vänta på jaktlust för att sedan varenda j**la gång se att det är något annat som visas.

Varför går man ens ut med att man visar detta program???

Vore bättre att dom skrev: "Programmet visas när tid finnes"

Eller: "Sänds ibland under året. även repriser om vi känner för det"

Eller: "Sändningstid: Vartefter"

Pinsamt TV4!!

:mad::mad::mad:

Publicerat

Håller med dig, börjar också bli j*vligt trött på detta också. Det är ju höjdpunkten på veckan för sjutton.

Jaja... får väl nöja mig med vinsten från en av frågetävlingarna i programmet och titta på den när de inte har intresse av att sända programmet som de ska.

Publicerat

Jag kan bara hålla med de övriga man tröttnar, det gjorde förvisso jag redan när TV4+ började jollra med tider fram och tillbaka, konstigt att man kan hålla tiderna med kvalitetsprogramm som Opra winfry och andra begåvade talkshows :wacko:.

Jag trodde att det blivit bättre sedan TV4 sport tagit över så jag började titta i år, men har tröttnat redan på att försöka passa den tiden och sedan är det något helt annat då så nu skiter jag i Jaktlust och försöker att bojkotta TV4 så mycket som möligt förövrigt också. :angry:

Publicerat

Maraton på Torsdag start 20:10. 4 avsnitt. :D

Publicerat

De fyra första första avsnitten? :D

Publicerat

Hmmmm ingen jaktlust ikväll heller :angry: va fan e de här :(

Publicerat

Enligt tvplaneten så är det på fredag-alltså på julafton!! hur många har tid att titta då?

http://tvplaneten.tv4.se/1.316979?date=2010-12-24

Publicerat

Asså man får ju lust och åka till tv4 och strypa dem och säga till dem att sluta sända den där j**la fotbollen :mad:

Publicerat

Asså man får ju lust och åka till tv4 och strypa dem och säga till dem att sluta sända den där j**la fotbollen :mad:

Jaa, tänk att de sänder sport på sportkanalen... Skandalöst.. :)

Men de hade gärna fått flytta jaktlust till huvudkanalen :)

Publicerat

tv4 jakt borde uppfinnas :)

Publicerat

Jaa, tänk att de sänder sport på sportkanalen... Skandalöst.. :)

Men de hade gärna fått flytta jaktlust till huvudkanalen :)

ja men va fan det är ju fan fotboll 24/7 ju -_-

Publicerat

ja men va fan det är ju fan fotboll 24/7 ju -_-

De förlorade spanska ligan till canal plus denna säsong, så de passar välnpå att köpa in strömatcher så gott de kan för att tilgodose kanalens faktiska tilltänkta publik. Tycker det verkar vara mest fiske på TV4 Sport :)

Misstänker att jaktprogrammen har ganska skrala tittarsiffror och då är det inte konstigt att det får stryka på foten när de lyckats köpa in en match, bara att lea med.

Ett tips är att köpa TV4 Anytime så kan man se tidigare sända avsnitt när man vill :) då slipper man ju även plåga familjen med 2 tim jaktprogram på julafton när ungarna vill kolla på kalle anka :)

Publicerat

Om ngn av er kikade på julafton.... Var det de fyra första de visade, eller de fyra nästkommande i serien? Hittar inga nya på TV4 Anytime. :(

Publicerat

Om ngn av er kikade på julafton.... Var det de fyra första de visade, eller de fyra nästkommande i serien? Hittar inga nya på TV4 Anytime. :(

fyra första vare

Publicerat

klart att dom inte visade några nya avsnitt det är tv4 vi pratar om :blink: