Publicerat Februari 21, 201115 yr Ännu en skräll från tv4. Repris kör vi inte på måndagar vah.. NEJ TACK !!
Publicerat Februari 21, 201115 yr Kul med samma avsnitt två veckor i rad.. Får snart en hjärnblödning på TV4 Sport... Fy fan Jo... det var ju tyvärr inte det man längtat till Innan, när det var på onsdagar ställdes det alltid in. Nu, när det väl har en annan dag visar de samma program två ggr i rad..
Publicerat Februari 21, 201115 yr Hade inte förvånat mig om de gjorde det för att jävlas. Inget förvånar en längre.
Publicerat Februari 22, 201115 yr Haha ja är uppe i fjällen och har inte den kanalen här så ja var skitsur igår men nu blev ja glad när ja såg att de hade varit en repris
Publicerat Februari 23, 201115 yr Haha ja är uppe i fjällen och har inte den kanalen här så ja var skitsur igår men nu blev ja glad när ja såg att de hade varit en repris Det är inte så att du har känningar på TV4? blir lite misstänksam...
Publicerat Februari 23, 201115 yr Det är inte så att du har känningar på TV4? blir lite misstänksam... Haha nejdu de kan ja lova
Publicerat Februari 25, 201115 yr Jädrigt rörigt att försöka följa programmet, inställt mm var och varannan dag. Känns inte som programmet är så jätte prioriterat från tv4 sport.
Publicerat Februari 25, 201115 yr Ska tydligen sändas i eftermiddag kl. 16.30 Jaktlust del 10 Tack för tipset!
Publicerat Februari 25, 201115 yr Mycket bra sista program. Det är nästan så man fäller en tår Hoppas det blir en ny säsong och att den kommer snart!
Publicerat Februari 25, 201115 yr Mycket bra sista program. Det är nästan så man fäller en tår Hoppas det blir en ny säsong och att den kommer snart! Det lät ju som det kunde bli en ny säsong men allt detta strul med sändingstider måste ju förbättras.
Publicerat Februari 25, 201115 yr Ja fy fan vad dåligt! Tror det får bli att skicka ett brev till dem och föreslå att de startar en ny kanal. Endast med jaktprogram! Tänk er själva: "Nya succékanalen - TV4 JAKT" Ekberg är hallåa och Malou leder vargdebatter på kvällarna.
Publicerat Februari 25, 201115 yr Det är tydligen något annat format på gång. Enligt Mikael jägare som filmar så planerar man att lansera en hemsida där man som medlem i fortsättningen kan titta på deras produktioner. Tydligen har dom en hel del material som aldrig tidigare visats. Sent from my HTC Legend using Tapatalk
Publicerat Mars 4, 201115 yr Jag fick svar på ett mail jag skicka till TV4 gruppen för dryga månaden sen. Hej, På grund av flera flyttar i tablån av programmet Jaktlust säsong 2, kommer vi sända programmet med start den 7 mars kl. 17.30 alla vardagar. Vänliga hälsningar, Planeringsinfo -----Ursprungligt meddelande----- Från: Tittarservice Skickat: den 25 januari 2011 13:37 Till: Planeringsinfo Ämne: VB: Formulär: Kontakta TV4-Gruppen Ställ din fråga här = Hej Jag har följt Jaktlust sedan programmet startade med stor entusiasm. Det är mycket trist när man tittar i tv-tablån så står det att programmet ska sändas men när man sen tittar på tv4 sport så visas fotboll istället, oftast spanska cupen. Jag har inget emot fotboll men det var ju Jaktlust jag ville se. Detta har hänt flera gånger och är irriterande. Finns det ingen annan sändningstid så programmet inte måste flyttas titt som tätt? Eller är tittarsiffrorna så dåliga att det ur ert perspektiv inte spelar någon roll när eller om Jkatlust sänds? Fiskaprogrammen rullar ju på ganska ofta och på relativt fasta tider känns de som även om jag inte följer dessa med samma intresse som jag följer Jaktlust. Mvh Roffe Så ni som missat lite delar pga tablåändringar har chansen ännu en gång iom detta