Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Jaktlust 2010

Featured Replies

Publicerat

Men nu är det Jaktlust i tablån för onsdag kväll!

Om nu ingen fotbollsmatch lyckats förläggas dit pga av vädret eller så...

Anytime är bra, men de lägger bara ut avsnitt som visats, inga nya...

• Svar 164
  • Visningar 21,7k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Publicerat

Ha inte för stora förväntningar, tabellen har haft fel förr....

Publicerat

va faktiskt igår för en gång skull:) men funderar lite över varför han bara visa hur lätt de va att plocka isär bössan, och sen inte visar hur man gör riktig vapenvård:/ visst kan ju de men ändå kul och se hur andra kanske gör:)

Publicerat

va faktiskt igår för en gång skull:) men funderar lite över varför han bara visa hur lätt de va att plocka isär bössan, och sen inte visar hur man gör riktig vapenvård:/ visst kan ju de men ändå kul och se hur andra kanske gör:)

Får en liten känsla av att det inslaget inte alls handlade om vapenvård och isärtagning utan snarare var ren reklam för beretta perennia. Sako är ju sponsor men jag tycker ändå det känns fel att försöka maskera reklam som ett inslag i programmet. I övrigt så gillade jag avsnittet och det fick mig att längta till hösten.

Publicerat

Får en liten känsla av att det inslaget inte alls handlade om vapenvård och isärtagning utan snarare var ren reklam för beretta perennia. Sako är ju sponsor men jag tycker ändå det känns fel att försöka maskera reklam som ett inslag i programmet. I övrigt så gillade jag avsnittet och det fick mig att längta till hösten.

sant!:) jag tycker att om dem gör en till säsong så vill jag att de är 1 timmes program istället för en halvtimme också:)

• 2 weeks later...
Publicerat

Är de nån jaklust idag eller :o

Blir inte klok på vad man ska tro på och inte ...

Publicerat

Verkar inte som det, inte enligt tv.nu i alla fall.

Jävla TV4 Sport...

Publicerat

Mm jävla skit de där..

Kollade på tv:n nyss och där står de att det ska vara jaklust kl 22:30 men som du sa så står de inte de på varken tv.nu eller tvplaneten.se :S

Publicerat

Barca - R.B ikväll :)

Publicerat

Barca - R.B ikväll :)

BuU! :angry:

;)

Publicerat

I våran tidning står de att de är jaktlust 22.30....vad fan ska man tro på???? :(

Publicerat

BuU! :angry:

;)

Hade hoppats få se just den matchen, så jag är nöjd :) men för er skull hade jaktlust hellre fått gå och jag suttit på camp nou ikväll :D

Publicerat

I våran tidning står de att de är jaktlust 22.30....vad fan ska man tro på???? :(

De va en bra tidning ni hade xD

Publicerat

Hur många avsnitt har de egentligen fått sända?? Det börjar kännas lite som ett skämt ! De borde nog vända sig till en annan kanal nästa gång.

Publicerat

Vilket jävla skämt alltså. Dessa fotbollsmatcher borde väl vara planerade sen länge. Kommer dem på i sista minuten att va tusan vi sänder väl lite fotboll. Går det verkligen inte planera bättre? :angry:

Publicerat

Med tanke på hur de där kanalerna behandlar produktionsbolagen (eller hur det nu hänger ihop, se gärna artikel i Flugfiske i Norden om Fiske med William Moberg-Faulds) är det nog inte så konstigt att tittarna som är intresserade av deras program hanteras likadant. Otroligt arrogant, de tror tydligen att det rör sig om avvikande beteende så snart det inte rör sig om någon j-a bollsport (fotboll).

Hittills är 6 avsnitt sända, så de verkar räcka hela jaktsäsongen...

• 3 weeks later...
Publicerat

De står att de ska va jaktlust del 7 ikväll.. Är de repris eller nytt program?

Om någon har sett de får ni gärna säga va de handlar om :)

Publicerat

Det är ett "nytt" (icke sänt) program som visas i kväll kl. 22.00 på TV4 Sport.

Publicerat

Okej fint ;)

Har du möjligtvis nån aning om vad det ska handla om ?

Publicerat

Tur jag tittade denna tråd annars hade jag missat programmet:)

Publicerat

Hej nån som vet när reprisen går?ska ju naturligtvis jobba natt :( och kan inte spela in.

Publicerat

Hej nån som vet när reprisen går?ska ju naturligtvis jobba natt :( och kan inte spela in.

På fredag kl 17 50, märklig tid kan jag känna... Men om man betalar 79 kr i månaden så kan man visst se alla avsnitt på Tv4 play... Och en massa annat ointressant oxå förstås.. ;) Synd att det inte fanns på vanliga tv4 play.

Publicerat

Fram med snacksen och håll i hatten för nu börjar det =)

Publicerat

På fredag kl 17 50, märklig tid kan jag känna... Men om man betalar 79 kr i månaden så kan man visst se alla avsnitt på Tv4 play... Och en massa annat ointressant oxå förstås.. ;) Synd att det inte fanns på vanliga tv4 play.

Ok tack :D då är man ju ledig så då ska jag banne mig inte missa programmet ;)

Publicerat

Snyggt "skutt" efter Thomas skott...

Tur att han fick iväg ett bra andra skott!