Publicerat Februari 7, 201115 yr Heads up! Då går del 8 av Jaktlust ikväll 22.00 på TV4 Sport. Jaktlust Mvh
Publicerat Februari 7, 201115 yr bra program. Dock blev jag fundersam över älgarna som kom. Någon annan som var observant och tyckte att den andra älgen som kom var kalven? Tyckte iallfall att den sakna dragen som tex lång mule och svankande rygg. Men vad vet jag kanske var en ungko?
Publicerat Februari 8, 201115 yr bra program. Dock blev jag fundersam över älgarna som kom. Någon annan som var observant och tyckte att den andra älgen som kom var kalven? Tyckte iallfall att den sakna dragen som tex lång mule och svankande rygg. Men vad vet jag kanske var en ungko? Han prata om att ekipaget blivit sprängt och att kalven kom först och kon som kom efter var lite förvirrad och letade efter kalven. Grabben här hemma skrek suuut, suuut (2,5 år) när älgarna kom så jag var lite distraherad med att få honom tyst.
Publicerat Februari 8, 201115 yr Han prata om att ekipaget blivit sprängt och att kalven kom först och kon som kom efter var lite förvirrad och letade efter kalven. Grabben här hemma skrek suuut, suuut (2,5 år) när älgarna kom så jag var lite distraherad med att få honom tyst. Haha
Publicerat Februari 14, 201115 yr Vilket Jäkla flyt att ja kom in på JS nu! Hade helt glömt av att Jaktlust skulle sändas. Tack för bumpen, den rädda mig!
Publicerat Februari 14, 201115 yr Vilket Jäkla flyt att ja kom in på JS nu! Hade helt glömt av att Jaktlust skulle sändas. Tack för bumpen, den rädda mig! Inga problem
Publicerat Februari 14, 201115 yr Hmm.. Redring, lockande! Absolut! Varför inte testa på en gång? Red ring
Publicerat Februari 14, 201115 yr Absolut! Varför inte testa på en gång? Red ring Nån som sett hur mycket en sådan tingest betingar? De är väl knappast gratis misstänker jag
Publicerat Februari 14, 201115 yr Nån som sett hur mycket en sådan tingest betingar? De är väl knappast gratis misstänker jag Satt o leta runt lite men hittade att Classic ska vara återförsäljare men hittar inga X till salu. Har för mig att ja sett något om 5-7k men e högst osäker på de
Publicerat Februari 14, 201115 yr Satt o leta runt lite men hittade att Classic ska vara återförsäljare men hittar inga X till salu. Har för mig att ja sett något om 5-7k men e högst osäker på de Urgh, det var dyrt... men jag får väl ta av de 250000 jag just sparat här... Men jag misstänker fru wonderboy har invändningar
Publicerat Februari 14, 201115 yr Urgh, det var dyrt... men jag får väl ta av de 250000 jag just sparat här... Men jag misstänker fru wonderboy har invändningar Jo de har ju den förmågan i ryggraden kan man tycka
Publicerat Februari 15, 201115 yr Nån som sett hur mycket en sådan tingest betingar? De är väl knappast gratis misstänker jag wildboars.se tar 9895:-
Publicerat Februari 15, 201115 yr wildboars.se tar 9895:- Hej och hå, jag som just önskade mig en sådan i födelsedags present av maken... Något säger mig att jag inte kommer att få den... Nåja det kanske kommer liknande billigare snart...
Publicerat Februari 17, 201115 yr ni som missade jaktlust sist kan även se det på sönag klockan 12.00 de tänker ja göra för att ja missade förra avsnittet
Publicerat Februari 21, 201115 yr Ja, nu var det Jaktlust igen! men va f*n är det samma program som förra veckan? såg ju den här gåsjakten förra veckan..?
Publicerat Februari 21, 201115 yr Kul med samma avsnitt två veckor i rad.. Får snart en hjärnblödning på TV4 Sport... Fy fan