Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Jaktlust 2010

Featured Replies

Publicerat

Heads up! Då går del 8 av Jaktlust ikväll 22.00 på TV4 Sport. :excl:

Jaktlust

Mvh

• Svar 164
  • Visningar 21,7k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Publicerat

bra uppsnappat! det verkar som man måste kolla tvguiden varje dag.

Publicerat

det är mufflon jakt ida va ? :)

Publicerat

skoj :D

hoppas de är någe roligt dom jagar :)

Publicerat

bump! jaktlust snart

Publicerat

bump! jaktlust snart

Yeey!

Publicerat

bra program. Dock blev jag fundersam över älgarna som kom. Någon annan som var observant och tyckte att den andra älgen som kom var kalven? Tyckte iallfall att den sakna dragen som tex lång mule och svankande rygg. Men vad vet jag kanske var en ungko?

Publicerat

bra program. Dock blev jag fundersam över älgarna som kom. Någon annan som var observant och tyckte att den andra älgen som kom var kalven? Tyckte iallfall att den sakna dragen som tex lång mule och svankande rygg. Men vad vet jag kanske var en ungko?

Han prata om att ekipaget blivit sprängt och att kalven kom först och kon som kom efter var lite förvirrad och letade efter kalven.

Grabben här hemma skrek suuut, suuut (2,5 år) när älgarna kom så jag var lite distraherad med att få honom tyst.

Publicerat

Han prata om att ekipaget blivit sprängt och att kalven kom först och kon som kom efter var lite förvirrad och letade efter kalven.

Grabben här hemma skrek suuut, suuut (2,5 år) när älgarna kom så jag var lite distraherad med att få honom tyst.

Haha ^_^

Publicerat

Jakt idag Kl 22:00 ! på tv4sport

Publicerat

bump

Publicerat

Vilket Jäkla flyt att ja kom in på JS nu! Hade helt glömt av att Jaktlust skulle sändas.

Tack för bumpen, den rädda mig!

Publicerat

Hmm.. Redring, lockande!

Publicerat

Vilket Jäkla flyt att ja kom in på JS nu! Hade helt glömt av att Jaktlust skulle sändas.

Tack för bumpen, den rädda mig!

Inga problem ;)

Publicerat

Hmm.. Redring, lockande!

Absolut!

Varför inte testa på en gång?

Red ring

Publicerat

Absolut!

Varför inte testa på en gång?

Red ring

Nån som sett hur mycket en sådan tingest betingar? De är väl knappast gratis misstänker jag :ph34r:

Publicerat

Nån som sett hur mycket en sådan tingest betingar? De är väl knappast gratis misstänker jag :ph34r:

Satt o leta runt lite men hittade att Classic ska vara återförsäljare men hittar inga X till salu.

Har för mig att ja sett något om 5-7k men e högst osäker på de

Publicerat

Satt o leta runt lite men hittade att Classic ska vara återförsäljare men hittar inga X till salu.

Har för mig att ja sett något om 5-7k men e högst osäker på de

Urgh, det var dyrt... men jag får väl ta av de 250000 jag just sparat här... Men jag misstänker fru wonderboy har invändningar :P

Publicerat

Urgh, det var dyrt... men jag får väl ta av de 250000 jag just sparat här... Men jag misstänker fru wonderboy har invändningar :P

Jo de har ju den förmågan i ryggraden kan man tycka ;):P:ph34r:

Publicerat

Gissa vem som sov i soffan hela programmet <_<:blush:

//

Publicerat

wildboars.se tar 9895:-

Publicerat

wildboars.se tar 9895:-

Hej och hå, jag som just önskade mig en sådan i födelsedags present av maken... Något säger mig att jag inte kommer att få den... :rolleyes: Nåja det kanske kommer liknande billigare snart...

Publicerat

ni som missade jaktlust sist kan även se det på sönag klockan 12.00 de tänker ja göra för att ja missade förra avsnittet

Publicerat

Ja, nu var det Jaktlust igen! men va f*n är det samma program som förra veckan? :o såg ju den här gåsjakten förra veckan..?

Publicerat

Kul med samma avsnitt två veckor i rad.. Får snart en hjärnblödning på TV4 Sport... Fy fan