Publicerat Februari 16, 200620 yr Mitt bidrag... Rosalita 4 år Frej, vart 12 år innan jag tog honom av daga i somras
Publicerat Februari 17, 200620 yr Slänger in en bild på mina djur också.... Basset 5 år och labbe 10 mån.
Publicerat Februari 18, 200620 yr Niro slappar Kallar du det att slappa? DET HÄR ÄR ATT SLAPPA! ;D ;D ;D
Publicerat Februari 19, 200620 yr Slappa? På annat forum har nyligen spetsars farlighet och olämplighet som familjehundar diskuterats. Jag kan inte annat än hålla med. Ska ni skaffa spets, undvik bäbis eller håll åtminstone alltid hunden i hundgård... Som sagt, det är otäckta djur, spetsar... Pettson
Publicerat Februari 21, 200620 yr Skickar över bilder på mina 3 karelare. översta bilden är Fixxa 2år sen Dansa 4år Sist Rita 3år
Publicerat Februari 21, 200620 yr Oj vilka fina hundar alla har . Men du björnhunden... Hur funkar det att ha hundarna i så pass samma ålder? Blir det nå fighter om ledarskapet?
Publicerat Februari 21, 200620 yr Oj vilka fina hundar alla har . Men du björnhunden... Hur funkar det att ha hundarna i så pass samma ålder? Blir det nå fighter om ledarskapet? Så länge jag visar ett starkt ledarskap så är det inget problem, Visst lite gnabb är det då och då men inga större krvaller. Så länge utfodringen sker med hundarna separerade så finns det liksom inget att bråka om. Har även en svart långhårig schäfer tik på 5år, Vi har alla hundarna inne i huset på natten och det går alldeles utmärkt. Björnhunden
Publicerat Februari 21, 200620 yr Bild på hela flocken inne. När dom börjar busa så sker ofta en ofrivillig ommöblering av köket ;D ;D Björnhunden
Publicerat Februari 21, 200620 yr Bild på hela flocken inne. När dom börjar busa så sker ofta en ofrivillig ommöblering av köket ;D ;D Björnhunden Det kan jag mycket väl tänka mig. Det räcker med att man har två så kan det bli iaf en en liten ommöblering.
Publicerat Februari 22, 200620 yr Pettson vackra bilder på finnen tillsammans med barnet!! Gråhunden hemma ska också vara med och mysa när jag myser med 6månaders grabben hemma.
Publicerat Februari 22, 200620 yr Det är bra, Mera Finnspetsar! Här kommer 2 bilder till, en på liten Assar och en på Assar lite senare i livet!
Publicerat Februari 22, 200620 yr mina två hundar tjt och labbe Dom ser ju bra ut som Patrik L. har sagt åt mig.
Publicerat Februari 22, 200620 yr Här är mina guldklimpar. Till vänster Dch Lyckanäsets Cissi, och höger Jch Moskogens Rajja 1. Ska skrapa fram nån bild med lite jaktanknytnig senare...