Publicerat April 6, 200620 yr det borde vara förbjudet att lägga upp bilder på valpar, speciellt spetsvalpar utomhus, jag kommer ju att längta ihjäl mig innan jag får min. mycket fin hund.
Publicerat April 6, 200620 yr Vilket litet charmtroll! Nu längtar man tillbaka till tiden när valpen var liten . Kastar med en bild eller två 8v och 11v
Publicerat April 6, 200620 yr Vilket litet charmtroll! Nu längtar man tillbaka till tiden när valpen var liten . Kastar med en bild eller två 8v och 11v Linslus och charmtroll! ;D
Publicerat April 18, 200620 yr Fin hund du har Pitepalt! (ja ni andra också så klart men den var speciell på något sätt) Vilka raser? (antar att den inte är renrasig)Vad jagar du? Mvh Fabben
Publicerat April 18, 200620 yr En bild på mig och tysken när vi vilar lite. Bilden är några månader gammal, tysken är åtta månader nu. Det verkar vara ett bra ämne med mycke jakt i sig. /Janne
Publicerat April 19, 200620 yr Fin hund du har Pitepalt! (ja ni andra också så klart men den var speciell på något sätt) Vilka raser? (antar att den inte är renrasig)Vad jagar du? Mvh Fabben Tackar tackar! Jo jag tycker också att hon är speciell . Tiken är karelare och hanen finne. Hon är bara 7 månader idag men jag hoppas hon vill jaga fågel, annars älg. I helgen gjorde hon ett jättebra jobb på en plastsäck som rörde sig i vinden. När säcken fastnade så blev det ståndskall i säkert 20 min . Blir hon ingen jakthund så är det en fantastiskt snäll sällskapshund .
Publicerat April 19, 200620 yr ;D Hoppas att det blir mer matnyttigt vilt till hösten... Lycka till med injagningen!
Publicerat Oktober 9, 200619 yr Höstblid ! Min finnstövartik Ronja i pose´ åker båt till en holme för rävjakt. ;D
Publicerat Oktober 9, 200619 yr Det syns tydligt vem som är hennes far....ett riktigt jäkla Pomo-huvud.... ;D
Publicerat Oktober 9, 200619 yr Det syns tydligt vem som är hennes far....ett riktigt jäkla Pomo-huvud.... ;D Och driver snart som Pomo ??? ???
Publicerat Januari 27, 200719 yr Min wachtelhund Donna 1år och 3 månader kolla gärna in på hemsidan för mer bilder www.segers.inc.se
Publicerat Januari 27, 200719 yr Apportträning på skoghare med min kleiner münsterländer Kip Är dom inte lika så säg!!!
Publicerat Januari 27, 200719 yr Dom ser ju fina ut Linus. Har Karelaren lugnat sig, el. är han vild ännu ???
Publicerat Januari 28, 200719 yr MINMINMINMINMIN!!! Moahahaha!! Påminner om historien om myran Egil och elefanten som bajsade i deras stack varje dag. STRYP HONOM EGIL!!! ;D ;D Ni som hört historien fattar! : ;D
Publicerat Januari 31, 200719 yr Dom ser ju fina ut Linus. Har Karelaren lugnat sig, el. är hon vild ännu ??? nja hon har börjat fatta att man kan lägga sig ner och ta det lungt samt att man inte behöver skälla ståndskall på allt som visar sig...
Publicerat Januari 31, 200719 yr Fick nostalgi känslor så det kommer lite bilder från i somras med! Sorry för storleken!
Publicerat Februari 2, 200719 yr Det var mye flotte hunder. Her kommer kort på mine 3 taxar. Den første heter Sniff, og er godkjent som ettersøkshund og har cert fra utstilling. Desverre har jeg jaget henne altfor dårlig inn (rådyrtette marker der vi jagade i begynnelsen) så hun legger av losen etter ca 30 minutter. Vi venter nå hennes 3 valpekull, denne gangen er hanen som er anvendt SJ/D)CH SVCH SUCH, så jeg håper på STOR jaktlyst hos valpene. Den andre her er min dvärgtax. Hun er godkjent som ettersøkshund, og er også Int.Nord.N.S.DK UCH N.S.VCH KBHV-04, og hun heter Ulvesporets Augusta. En ordentlig racer på blodspor, det går som på skinnar. Og denne siten lille saken er fødd 02.november 2006, og her håper jeg på en ny jaktmaskin. Hun er från Kennel Keski-Maan i Finland, og heter Keski-Maan Hareth. Endast 3 måneder ennå, men det finnes championer innan utstilling, gryt, spor og drev i stamtavlan. Så da er er vel bare opp til meg å gjøre det beste ut av det.