Publicerat Februari 2, 200719 yr nja hon har börjat fatta att man kan lägga sig ner och ta det lungt samt att man inte behöver skälla ståndskall på allt som visar sig... Et steg i rätt håll. Då är det bara att fortsätta med dressyren.
Publicerat Februari 14, 200719 yr Här kommer bilder på två Finnar Den första han är min polare men han börjar bli gammal nu. Den andra bilden hon skälde fast min första Tjäder. Visst är finnspetsar vackra hundar?
Publicerat Februari 15, 200719 yr hur gör man för att lägga in en bild? Se länken! http://www.jaktsidan.se/forum/index.php?topic=2921.0;all Vi vänter med spänd förväntan över vad Du har att bjuda oss på.
Publicerat Februari 15, 200719 yr Jag är nog dum i huvet. Får fortfarande inte rätt på det här med bilderna,kanske är datorn ??? ???Spelar ingen roll här för jag får inte publicera bilder på mina feta labbar för Hipshot. Känner mig lite mobbad ;D
Publicerat Februari 15, 200719 yr Hundarna är väl för feta för att få plats på en bild. ;D ;DIbland är lösningen väldigt enkel ;D
Publicerat Februari 15, 200719 yr passar på att lägga upp en färsk bild på tiken som snart är 10 månader.
Publicerat Februari 15, 200719 yr denhär bilden säger de mesta hur rävsesongen ha gått hitintills..hoho
Publicerat Februari 15, 200719 yr så det är ingen myt att du å teletoken är hemliga kompisar och pratar om vem som skjutit vitast hare i år och hur många salthagel ni delat ut till pass skyttarna ;D
Publicerat Februari 16, 200719 yr så det är ingen myt att du å teletoken är hemliga kompisar och pratar om vem som skjutit vitast hare i år och hur många salthagel ni delat ut till pass skyttarna ;D Om jag säger såhär, skulle vilja att stronghold tog bort harlukten ut snoken på hubbert så som lössen nä nog är de kul med harjakt ibland om man har mycke hare och en harpiska till hund men så fattigt är jag inte så att jag behöver äta rävmat
Publicerat Februari 21, 200719 yr Blir nästan en trådkapning detta. Ber eventuella modemanvändare om ursäkt. Detta är vår storpudel Wiggen, min blivande jaktkamrat som skall användas till rådjur, kråkor, sjöfågel mm. Han föddes försommaren -06 och här är lite bilder från det gågna halvåret ungefär.
Publicerat Februari 22, 200719 yr Så här ser "valpen" Qipper ut nu 11 månader Snålblåsten på kalfjället gjorde att han hade täcke på sig under fågelträningen.
Publicerat Februari 22, 200719 yr Så här ser "valpen" Qipper ut nu 11 månaderSnålblåsten på kalfjället gjorde att han hade täcke på sig under fågelträningen. Vilken jäkla hängpung han har för att vara så ung ;D ;D
Publicerat Februari 22, 200719 yr Nice Seger! Vilken jäkla hängpung han har för att vara så ung ;D ;D Hahaha! ;D
Publicerat Februari 22, 200719 yr Det ska jag göra Jonsson ! Här följer Ego-Boy just fyllda två år och en nästan helt färdig fågelhund. :
Publicerat Februari 22, 200719 yr Så här roligt kan man ha med en finne ;D En styck finne till . Taget av ett vanligt fotografi, därav den dåliga kvalitén... Kan nästan tro att dom är syskon.. Hon var förövrigt från lövånger