Publicerat Mars 2, 200620 yr "övrigt jobbar jag på den andra biten" /lsjonsson Japp, det är fint, tackar för ditt engagemang lsjonsson! Redigerad efter tillrättavisande (l)
Publicerat Mars 2, 200620 yr "övrigt jobbar jag på den andra biten" /IsjonssonJapp, det är fint, tackar för ditt engagemang Isjonsson! Har Du också försummat svenskalektioner i skolan? När blev ett lite L (l) ett I? :
Publicerat Mars 2, 200620 yr Ja det är tur att vi har en stavnings guru här på forumet (lsjonnson) ;D ;D
Publicerat Mars 2, 200620 yr Sorry,jag har tydligen missuppfattad vem är hundens ägare.Då går frågan vidare till reload. "är det möjligen Canis Arctos/Korpilombolo och Kjell Larsson produkt?Snygg hund" Nä, han är från Myltmyrens kennel i Östersund, Lit
Publicerat Mars 9, 200620 yr Jag har nu fått tillökning i hundstallet ;D gissa om jag är glad, fick ju min tax ihjälkörd i december :'( men har nu fått ta över lille basse som inte platsade i sitt hem, han var en problem hund som rymde och drev rådjur, vilken skit hund :D
Publicerat Mars 9, 200620 yr Å grann va han också ;D ;D lycka till med nyförvärvet o skitjakt på er ;D ;D
Publicerat Mars 9, 200620 yr Å grann va han också ;D ;D lycka till med nyförvärvet o skitjakt på er ;D ;D Ja han var ganska musklad och fin, får dock vänta till nästa säsong med att släppa honom :-
Publicerat Mars 10, 200620 yr Jag har nu fått tillökning i hundstallet ;D gissa om jag är glad, fick ju min tax ihjälkörd i december :'( men har nu fått ta över lille basse som inte platsade i sitt hem, han var en problem hund som rymde och drev rådjur, vilken skit hund :D [ mycket fin,kanske lite gryt blod i ådrorna
Publicerat Mars 16, 200620 yr Har Du också försummat svenskalektioner i skolan? När blev ett lite L (l) ett I? Sur och grinig, Isjonsson? ;D
Publicerat Mars 31, 200620 yr Så ska det se ut Tackar Glömde att presentera hundarna,Tre hamiltonare(vad annars )samt en Jaktspaniel och en liten korth tax! Årets rävjakt..gått bra på slutet.. blev 20 räv totalt.
Publicerat April 3, 200620 yr Tog ett nytt kort en stund senare ;D Det behövs inte mycket för att en valp ska ha kul, och ju mer det prasslar ju roligare är det.
Publicerat April 4, 200620 yr Tänkte jag skulle uppdatera med lite nya bilder eftersom valpen har vuxit så det knakat Är det här vad som menas med plats?
Publicerat April 4, 200620 yr Ute i skogen trivs hon allra bäst Den har ju vuxit rejält och ser ju fin ut där hon står.