Publicerat April 20, 201214 yr haha Ja, det där med sparken kanske inte är så dumt.. Jag vet inte hur duktig han är på att skjuta
Publicerat April 21, 201214 yr haha Ja, det där med sparken kanske inte är så dumt.. Jag vet inte hur duktig han är på att skjuta Du ska alltid ha 2 stenar i fickorna som du kan använda om du träffar på en hanbjörn. Hur dom ska användas får du räkna ut själv.
Publicerat April 21, 201214 yr Hur som haver så skulle det vara riktigt kul att få se en levande björn, har förut levt med björn runt omkring men ännu inte haft turen att få se nån i livet. Skulle vara mäktigt!
Publicerat April 21, 201214 yr Hur som haver så skulle det vara riktigt kul att få se en levande björn, har förut levt med björn runt omkring men ännu inte haft turen att få se nån i livet. Skulle vara mäktigt! Det är en mäktig upplevelse att få se nalle i sitt element när den kommer knallandes. Jonsson som har sett en nalle knalla över en väg och jag stod och tittade på den i ca. 10 min när den gick på ett hygge.
Publicerat April 21, 201214 yr Du ska alltid ha 2 stenar i fickorna som du kan använda om du träffar på en hanbjörn. Hur dom ska användas får du räkna ut själv.
Publicerat April 21, 201214 yr Har du kommit på lösningen??? En ledtråd: Du ska ha en sten i varje ficka som du ska kunna komma åt om du får en björnkram framifrån. :lol:
Publicerat April 21, 201214 yr Har du kommit på lösningen??? En ledtråd: Du ska ha en sten i varje ficka som du ska kunna komma åt om du får en björnkram framifrån. :lol: haha ja jag fatta
Publicerat April 21, 201214 yr Det är en mäktig upplevelse att få se nalle i sitt element när den kommer knallandes. Jonsson som har sett en nalle knalla över en väg och jag stod och tittade på den i ca. 10 min när den gick på ett hygge. Häftigt, lätt avis. Nåja, rätt så övertygad om att jag kommer få se nån innan träfacken träs på
Publicerat April 21, 201214 yr haha ja jag fatta Bra! Häftigt, lätt avis. Nåja, rätt så övertygad om att jag kommer få se nån innan träfacken träs på Det var häftigt! En riktig naturupplevelse. Hundarna gillade inte doften efter den. Dom var med i bilen och fick komma ut och lukta när nalle var på betryggande avstånd från bilen.
Publicerat April 21, 201214 yr Jobbar du hemmavid i veckan Viktor? Ja, jag ska vara i Sandarne utanför söderhamn. så jag pendlar har du tänkt att hälsa på?
Publicerat April 21, 201214 yr Tänkte vi kunde tjyva lite med bäver´n, hinner du ner till mina domäner till kl 18 tror du nån kväll ? Du har en timme dit ungefär.
Publicerat April 21, 201214 yr Tänkte vi kunde tjyva lite med bäver´n, hinner du ner till mina domäner till kl 18 tror du nån kväll ? Du har en timme dit ungefär. Ja de tror jag faktiskt jag kan vilken dag passar dig?
Publicerat April 21, 201214 yr Ja de tror jag faktiskt jag kan vilken dag passar dig? Regeringen åker bort på Tisdag så det är en kanon dag för mig
Publicerat April 21, 201214 yr Regeringen får nog anpassa sig nu såg vädret tråkigt ut hela den veckan men...Nu vet jag att du är på banan, vi hörs den vanliga vägen
Publicerat April 21, 201214 yr Regeringen får nog anpassa sig nu såg vädret tråkigt ut hela den veckan men...Nu vet jag att du är på banan, vi hörs den vanliga vägen Aa, Skit väder!! De gör vi
Publicerat April 21, 201214 yr Än en gång så känns bäverjakten bara längre och längre bort Har snöat som fan nu dom två senaste dagarna Men får hoppas att det bara blir plus nu Och grattis till er som skjutit nu på sistone Mvh
Publicerat April 21, 201214 yr Än en gång så känns bäverjakten bara längre och längre bort Har snöat som fan nu dom två senaste dagarna Men får hoppas att det bara blir plus nu Och grattis till er som skjutit nu på sistone Mvh Hörru det har snöat här också idag men det har bara varit blötsnö för den har smält lika fort som den har kommit ner på gatan, men däremot så bör det har tagit en del på den gamla snön som är >50 cm djup ännu på gräsmattan. Ordentligt med värme nu så lär det ta fart.
Publicerat April 21, 201214 yr är jävligt less snön nu. Man får väl vara glad om det blir några dagar vid bäcken i Maj.
Publicerat April 21, 201214 yr På med skidorna nu och häv dig ut! Bävrarna är i full gång Man får väl vara glad om det blir några dagar vid bäcken i Maj.
Publicerat April 21, 201214 yr På med skidorna nu och häv dig ut! Bävrarna är i full gång Jaha, och var har du varit och letat reda på dom då???
Publicerat April 21, 201214 yr Jaha, och var har du varit och letat reda på dom då??? Finns ju lite här och var, på vissa ställen är dom upp lite då och då under nästan hela vintern. Dock har jag inte varit och kolla vid eran bäck, har ju inte jakträtt där så där är de ju ingen vits och vara och kolla