Publicerat November 11, 201213 yr Sitter i vakkojan men det regnar lite så jag har inga stora förhoppningar.
Publicerat November 11, 201213 yr Hejsan næste helg er nye vakkojen færdig så vi for se når den første går i bakken,plads ca 80 m fra min åtel , skal prøve den lørdag aften kalle.
Publicerat November 13, 201213 yr Nr 3 i backen, innan man far på arbete. Stavat av iPhone i Tapatalk
Publicerat November 14, 201213 yr Nr 3 i backen, innan man far på arbete. Stavat av iPhone i Tapatalk Är det Knaften söder om Lycksele ? Å grattis till trean !
Publicerat November 14, 201213 yr Är det Knaften söder om Lycksele ? Å grattis till trean ! Jepp! Å tack Stavat av iPhone i Tapatalk
Publicerat November 14, 201213 yr Å då är det bara att jazza på med rävpluppandet i nejden så att skogsfågeln repar på sig till hösten !
Publicerat November 14, 201213 yr Jo, ä väl kanske int bästa fågelmarken. men man kan alltid hoppas att rådjuren får ett uppsving. Vars huserar du? Stavat av iPhone i Tapatalk
Publicerat November 14, 201213 yr Jo, ä väl kanske int bästa fågelmarken. men man kan alltid hoppas att rådjuren får ett uppsving. Vars huserar du? Stavat av iPhone i Tapatalk I vanliga fall ett par rejäla stenkast söderut, norduppland. Men vi var i en grannby till dig, Hornmyr och jagade fågel i höstas. Vi hade det rätt skapligt ändå med förutsättningarna men att mickelbeståndet minskar är bara fint då kanske det blir retur nästa år.I den byn fanns inga rådjur whatever..bara stora björnar på väggarna
Publicerat November 19, 201213 yr Hann nästan bli orolig att jag skjutit någonting fredat. Det här är nog en av de fetaste rävar jag sett. Tyvärr så går bössan fem till sju cm höger när den blir riktigt kall. Har skjutit sönder de två sista fullständigt med träffar i halsen.
Publicerat November 20, 201213 yr Har inte vägt den och det saknas nästan ett halvkilo som gick i omlopp.
Publicerat November 20, 201213 yr Författare Fin räv! bra jobbat! själv väntar man på snö.. som ser ut att komma i slutet av denna månad, hoppas jag för nu är jag rikigt sugen att vaka på räv!
Publicerat November 21, 201213 yr På väg hem från stan såg jag en räv som var på väg mot soptippen där jag har åteln. Ska träna en sväng och sedan blir det en sväng till vakkojan.
Publicerat November 22, 201213 yr VAR ÄR SNÖN!?!?! Den MÅSTE ju komma snart! Har sån j*a abstinens Grattis till alla som skjutit hittills!
Publicerat November 22, 201213 yr Och så tok töa de, än fast man ha åteln i baklanne så ha snön försvunnit de ä ju förbannat! Stavat av iPhone i Tapatalk
Publicerat November 22, 201213 yr Författare Till veckan kommer snön om prognoserna stämmer, hoppas!!
Publicerat November 22, 201213 yr Detta är en populär post. Det blev räv ikväll En tik i fin päls som trillade för en V-max och lite Hundkäk Vikten hamnade på 6,8kg
Publicerat November 22, 201213 yr Det blev räv ikväll En tik i fin päls som trillade för en V-max och lite Hundkäk Vikten hamnade på 6,8kg Najs !