Publicerat September 5, 201411 yr Blöt av svett inifrån och blöt utvändigt av daggen, vapen och optik är dirty. Så blir det när man blir uppskjörtad av tvenne rävar. Torkar nu upp av solen.
Publicerat September 18, 201411 yr Sitter och väntar på duvorna med 22:an då det stör för mycket med hagel på denna marken. Landade precis en 2m ovanför i trädet som nästan föll i knät
Publicerat September 20, 201411 yr En nalle har visslat på mig o för en stund sedan flög två tjädrar förbi mig. Visslandet uppstår tydligen när björnen drar in luft i nosen för att identifiera vittring. Ja, det är spännande eftersom det är första gången i år som någon björn visslat på mig.
Publicerat September 20, 201411 yr Fick nyss släppa en tjur eftersom vi inte har några fler tjurar att skjuta. Den hade en jämte o en gråhund efter sig.
Publicerat Oktober 5, 201411 yr Dagens första pass slut. Gris i sjökanten på 5 meter. Dock i en buske så han fick gå. Snygg utsikt i varje fall.
Publicerat Oktober 13, 201411 yr Händelse löst på passet, hunden har varit runt med ett djur inne på grannmarken. Men åter i såten och söker!! Skickat från min iPhone med Tapatalk
Publicerat Oktober 13, 201411 yr Fan hädelse att sitta med smartphonen på passet!!!!! Som att ta med sig laptopen till fjällen.
Publicerat November 15, 201411 yr Glödhet i Gästrikeskogarna, rå och älg i pass. Nu fattas bara pricken över!
Publicerat November 15, 201411 yr I skogarna runt Bålsta verkar det tomt. Ingenting som intresserat Malin nämnvärt. Inte ett drevskall på hela dagen...