Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aktuell rapport från skogen.

Featured Replies

Publicerat

Inte ett upptag ännu :(

Sent from my iPhone using Tapatalk

• Svar 853
  • Visningar 127k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• Nu korv.

• FISKARN nr.1
    FISKARN nr.1

Alla runtomkring jagar rådjur idag så jag och bröderna + en kompis drog iväg till ett stort hägn istället. Lyckades att skjuta mitt första mufflonfår på morgonen, en liten bagge. Granna djur är det! [

• Dagens fågeljakt slutade med den första riktiga lockräven på 15m Skickat från min GT-I9295 via Tapatalk

Posted Images

Publicerat

Inte ett upptag ännu :(

Surt sa räven :tongue:

Publicerat

Inte ett upptag på hela dagen o då har ändå Räv SM 3an varit lös o totalt 5h idag + en till duktig schiller som va lös 2-3h. Båda spårade in minst varsin, sköts till slut en grävling i gryt.

Publicerat

Hundföraren sköt en stor kalv ovanför mig och givetvis på det allra jävligaste stället att dra ut den från! :tongue:

y7uvydyd.jpg

Publicerat

Hundföraren sköt en stor kalv ovanför mig och givetvis på det allra jävligaste stället att dra ut den från! :tongue:

y7uvydyd.jpg

post-9336-0-18353400-1392549583_thumb.jp

Buckle up Anders, buckle up !

Publicerat

attachicon.gifbuck.jpg

Buckle up Anders, buckle up !

Bah, det där är ju bara en liten Vitsvanshjort !

Publicerat

Bah, det där är ju bara en liten Vitsvanshjort !

Jo men vad är en gammal svart-vit amerikan mot en svensk trucker !?
Publicerat

Jo men vad är en gammal svart-vit amerikan mot en svensk trucker !?

Tydligen rätt mycket då jag inte har hämtat mig efter jag var sjuk för ett par veckor sedan, dessutom är jag ingen mma-fighter heller! :tongue:
Publicerat

Tydligen rätt mycket då jag inte har hämtat mig efter jag var sjuk för ett par veckor sedan, dessutom är jag ingen mma-fighter heller! :tongue:

Har du så lång återhämtningstid??? :yes:

Publicerat

Har du så lång återhämtningstid??? :yes:

Åkte på någon riktig influensa så konditionen har blivit lidande och nu var det vi yngre förmågor som fick dra det mesta och det är bara berg här på ön! Hade på mig massa varma kläder och regnkläder utanpå det då det skulle regna hela dagen!
Publicerat

Åkte på någon riktig influensa så konditionen har blivit lidande och nu var det vi yngre förmågor som fick dra det mesta och det är bara berg här på ön! Hade på mig massa varma kläder och regnkläder utanpå det då det skulle regna hela dagen!

Ja, du skrev något om det för ett tag sedan att du var riktigt risig. :sad: Det är inte kul att bli utslagen på det där sättet. Jag har åkt på någon sådan förut o det var inte skoj. :sad:

Publicerat

Ja, du skrev något om det för ett tag sedan att du var riktigt risig. :sad: Det är inte kul att bli utslagen på det där sättet. Jag har åkt på någon sådan förut o det var inte skoj. :sad:

Jag brukar aldrig bli sjuk men ena brorsan blev riktigt dålig och grannarna som som är två bröder som har ett mindre jordbruk där den ene är 204cm med kass rygg och den andra som går på dialys fick skiten med så fick jag hjälpa dem med gården. Och då åkte jag på det några dagar senare och började spy inne i ladugården så blev liggande i sängen ett par dagar! :down:

Publicerat

Jag brukar aldrig bli sjuk men ena brorsan blev riktigt dålig och grannarna som som är två bröder som har ett mindre jordbruk där den ene är 204cm med kass rygg och den andra som går på dialys fick skiten med så fick jag hjälpa dem med gården. Och då åkte jag på det några dagar senare och började spy inne i ladugården så blev liggande i sängen ett par dagar! :down:

Ok! Det är ungefär samma här. Sällan att jag blir deckad på det här sättet, men då vart jag helt slut efter minsta ansträngning. :sad: 

Åh fy fan! :sad: Det är inte kul att bli drabbad på det sättet. :sad: 

• 2 weeks later...
Publicerat

Bra gjort Anders o jaktlaget! :thumbsup:

Tappert folk i det skitvädret! :thumbsup:

• 4 months later...
Publicerat

hur bra gjort som helst, mina gratulationer till ett lyckat skott. en räv mindre   :yes:

• 2 weeks later...
Publicerat

ydumytyn.jpg

Lugnt här ännu, hoppas på lite action i veten!

• 4 weeks later...
Publicerat

5dbdafb47b18a7674064bfb9d75eb6dd.jpg

Kombinerat rävvak/bockspaning

Publicerat

Inte ett liv än så länge iallafall

Publicerat

a438a9c00aa549917a17d924e09b8919.jpg

Väntans tider...

Publicerat

Nu sköt jag en räv. :)