Publicerat Februari 12, 201412 yr Inte ett upptag ännu Sent from my iPhone using Tapatalk Surt sa räven
Publicerat Februari 12, 201412 yr Inte ett upptag på hela dagen o då har ändå Räv SM 3an varit lös o totalt 5h idag + en till duktig schiller som va lös 2-3h. Båda spårade in minst varsin, sköts till slut en grävling i gryt. Sent from my iPhone using Tapatalk
Publicerat Februari 16, 201412 yr Hundföraren sköt en stor kalv ovanför mig och givetvis på det allra jävligaste stället att dra ut den från!
Publicerat Februari 16, 201412 yr Hundföraren sköt en stor kalv ovanför mig och givetvis på det allra jävligaste stället att dra ut den från! Buckle up Anders, buckle up !
Publicerat Februari 16, 201412 yr buck.jpg Buckle up Anders, buckle up ! Bah, det där är ju bara en liten Vitsvanshjort !
Publicerat Februari 16, 201412 yr Bah, det där är ju bara en liten Vitsvanshjort !Jo men vad är en gammal svart-vit amerikan mot en svensk trucker !?
Publicerat Februari 16, 201412 yr Jo men vad är en gammal svart-vit amerikan mot en svensk trucker !?Tydligen rätt mycket då jag inte har hämtat mig efter jag var sjuk för ett par veckor sedan, dessutom är jag ingen mma-fighter heller!
Publicerat Februari 16, 201412 yr Tydligen rätt mycket då jag inte har hämtat mig efter jag var sjuk för ett par veckor sedan, dessutom är jag ingen mma-fighter heller! Har du så lång återhämtningstid???
Publicerat Februari 16, 201412 yr Har du så lång återhämtningstid??? Åkte på någon riktig influensa så konditionen har blivit lidande och nu var det vi yngre förmågor som fick dra det mesta och det är bara berg här på ön! Hade på mig massa varma kläder och regnkläder utanpå det då det skulle regna hela dagen!
Publicerat Februari 16, 201412 yr Åkte på någon riktig influensa så konditionen har blivit lidande och nu var det vi yngre förmågor som fick dra det mesta och det är bara berg här på ön! Hade på mig massa varma kläder och regnkläder utanpå det då det skulle regna hela dagen! Ja, du skrev något om det för ett tag sedan att du var riktigt risig. Det är inte kul att bli utslagen på det där sättet. Jag har åkt på någon sådan förut o det var inte skoj.
Publicerat Februari 16, 201412 yr Ja, du skrev något om det för ett tag sedan att du var riktigt risig. Det är inte kul att bli utslagen på det där sättet. Jag har åkt på någon sådan förut o det var inte skoj. Jag brukar aldrig bli sjuk men ena brorsan blev riktigt dålig och grannarna som som är två bröder som har ett mindre jordbruk där den ene är 204cm med kass rygg och den andra som går på dialys fick skiten med så fick jag hjälpa dem med gården. Och då åkte jag på det några dagar senare och började spy inne i ladugården så blev liggande i sängen ett par dagar!
Publicerat Februari 16, 201412 yr Jag brukar aldrig bli sjuk men ena brorsan blev riktigt dålig och grannarna som som är två bröder som har ett mindre jordbruk där den ene är 204cm med kass rygg och den andra som går på dialys fick skiten med så fick jag hjälpa dem med gården. Och då åkte jag på det några dagar senare och började spy inne i ladugården så blev liggande i sängen ett par dagar! Ok! Det är ungefär samma här. Sällan att jag blir deckad på det här sättet, men då vart jag helt slut efter minsta ansträngning. Åh fy fan! Det är inte kul att bli drabbad på det sättet.
Publicerat Mars 2, 201412 yr Detta är en populär post. Jagat räv hela morgonen med jaktlaget i ösregnet. En som sköt bom på en räv annars ingen räv. Påväg ut till andra passet gick vi på en grävling som var förlamad bak så det blev att avliva den. Förmodligen påkörd men nära km till närmsta vägen så den har nog inte haft det kul!
Publicerat Juli 10, 201412 yr Detta är en populär post. Finfin start, nyslagen och strängat. Längst bort på andra sidan vallen, gick en valp. Lasrar 290m och därmed det längsta skottet taget på däggdjur någonsin. Valp ligger.
Publicerat Juli 10, 201412 yr hur bra gjort som helst, mina gratulationer till ett lyckat skott. en räv mindre
Publicerat Juli 21, 201412 yr Lugnt här ännu, hoppas på lite action i veten! Sent from my iPhone using Tapatalk
Publicerat Augusti 24, 201411 yr Detta är en populär post. Står och väntar in 45:e duvan för att sedan bryta.