Publicerat November 23, 201411 yr Den är stendöd, det visade sig vara en perfekt bogsmäll. Kör nog den till slaktarn imorn....
Publicerat November 23, 201411 yr Den är stendöd, det visade sig vara en perfekt bogsmäll. Kör nog den till slaktarn imorn....Aj fan!
Publicerat November 23, 201411 yr Hoppas verkligen inte det var sviter av alla trågsmällar... mvh/Urban
Publicerat December 7, 201411 yr Grattis! va det nån fart igår? Va ute i skogen och märkte ut lite pass så man slapp sitta inne i alla fall
Publicerat December 7, 201411 yr Grattis! va det nån fart igår? Va ute i skogen och märkte ut lite pass så man slapp sitta inne i alla fall Jo vars, liknande förra jakten men nu föll 2
Publicerat December 20, 201411 yr Författare Detta är en populär post. Smörstart på första såten. Jag fick skjuta rådjuret i mitten och dovkalven på eftersök som avslutning
Publicerat December 21, 201411 yr "Sitter på en stubbe" och hoppas att Hälge ska hitta någonting att jaga på. Sökert är energiskt men kort. Som man kan förvänta sej av en unghund.
Publicerat December 21, 201411 yr 3 rå i pass, skott på en killing, 2 djur syns senare framför drevern. Nu skottplats undersökning efter macka å java.
Publicerat Januari 18, 201511 yr Sitter knappt 200m från funny som skäller gris. Men givetvis fel sida gränsen.
Publicerat Januari 24, 201511 yr Detta är en populär post. Nu käns det lite bättre, när man fått skjuta en gris för laikan. Har mest varit skit denna höst/vinter. Skickat från min GT-S5690 via Tapatalk 2
Publicerat Januari 24, 201511 yr Själv sitter jag och lyssnar när min står fel sida gränsen och skäller
Publicerat Januari 24, 201511 yr Själv sitter jag och lyssnar när min står fel sida gränsen och skäller Så kan det vara också ibland o sedan vänder det o kommer tillbaka på rätt sida gränsen.
Publicerat Januari 24, 201511 yr Att de inte va en bom kanske? En tom hylshållare! Var är viltet? Bild? http://www.jaktsidan.se/ipb/topic/38680-allmogejaegar´n-och-hans-straevhar/page-98#entry841393