Publicerat Januari 25, 201511 yr Det är ett tungt jobb men nån måste göra de Du gjorde det så graciöst vackert å bra så du får göra det så ofta du kan och hinner.
Publicerat Februari 6, 201511 yr Detta är en populär post. Då bygger väl du ett gömsle för fulla muggar så du kan ligga och snajpra haren när den kommer förbi.... mvh/Urban
Publicerat Februari 6, 201511 yr Då bygger väl du ett gömsle för fulla muggar så du kan ligga och snajpra haren när den kommer förbi.... mvh/Urban Nej nej, sporthare idag!
Publicerat Februari 6, 201511 yr Nej nej, sporthare idag! annars har ubbe nog ett finfint sitterunderlag av grävlingskinn som du kan låna
Publicerat Februari 6, 201511 yr annars har ubbe nog ett finfint sitterunderlag av grävlingskinn som du kan lånaFulskjutna skinn av grimbart då kan WTO lägga sig i, det törs jag inte.
Publicerat Februari 6, 201511 yr Detta är en populär post. Hör av dig i veckan så kanske jag kan få lära mig lönnmörderiets ädla konst av en mästare. Tror jag är på rätt väg utrustningdmässigt iaf, mrd en m65 continental och biltemas benstöd!! Vill dessutom påpeka att jag numer står helt utan grävlinghund, så alla grävlingar kommer hädanefter att tas av daga i lönndom! mvh/Urban
Publicerat Februari 6, 201511 yr Tror jag är på rätt väg utrustningdmässigt iaf, mrd en m65 continental och biltemas benstöd!! mvh/Urban Kan inte gå fel.
Publicerat Februari 7, 201511 yr Påväg till nya marker med Einar och hans terrier milou hoppas på bra med grävling inne! Skulle släppte bosse idag samtidigt men tyvärr är han halt.
Publicerat Februari 7, 201511 yr Sitter på älgpass, en kalv är påskjuten precis, gött att slippa sitta ute i blåsten!
Publicerat Februari 14, 201511 yr En räv inspårad enkelpipa värka de som, terrier påväg Hur gick det?//Simon. Fint skare va serru
Publicerat Februari 15, 201511 yr Detta är en populär post. Vart är stövarna när man väl behöver en? Var inte Vorsteh allround sa du?[emoji6] Sent from my iPhone using Tapatalk
Publicerat Februari 15, 201511 yr Var inte Vorsteh allround sa du?[emoji6] Sent from my iPhone using Tapatalk Inte tillräckligt för nattgamla spår.
Publicerat Februari 19, 201511 yr Hämtar Andreas gråhund zorro i moheda, mot norrhult för att nypa en kalv!
Publicerat Februari 19, 201511 yr Ensam vuxen va det enda som va inne... Vad är det som får en att vilja jaga igen...igen...och igen märkligt är det!
Publicerat Maj 11, 201511 yr En älg ute, sitter på höstvete där de va gris ute förra veckan. Kompisen smyger runt 50ha ärtor. Stavar som en kratta från mobilen
Publicerat Augusti 5, 201510 yr Detta är en populär post. Rävjakt ikväll.. varit ute sen 6 ikväll men ingen räv har jag sett. 2 bockar har varit ute å betat på åkern annars har allt varit lugnt... Ny på detta forum för övrigt så hejsan allesammans