Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Hur många tävlar i lerduveskytte på forumet

Featured Replies

Publicerat

20-19-19 Med ny bössa helt ok några hål i huvudet bommar men men

• Svar 1,7k
  • Visningar 164,3k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• Idag sköt vi finalen i jägarduva. Den gick av stapeln i Västerås,mycket trevlig bana saknade stövlar dock för det regnade friskt igår så vatten överallt 😳  Det gick långt över förväntan!!! Ensam

• Lilleman slapp särskjuta, han vann junior klassen. Tuppkam? Jajamensan. Den jävliga är att det ser så enkelt ut när han skjuter. Susanne kom 4a i damklassen, samma resultat som 2an och 3an. 20 trä

• Denna helg som va spenderade jag och junior i vackra Kalmar. Det va dax för en av årets höjdpunkter Åkes minne. Vet ej vem Åke va men han måste varit en omtyckt kille som får denna världsklass tävling

Posted Images

Publicerat
  • Författare

Gott.....  Då är det bara mentala biten kvar ?

Publicerat

Japp mixtrat med överslag och kommit på att min stil är på duva punkt! Så nu kan jag lita på bössan:wub: han på två ben ska bara sköta sig:ph34r:

Publicerat

På första varvet så hade jag en bom tills sista stationen där jag lyckades bomma tre..... varv 2/3 satte jag alla på den stationen.....<_<

Publicerat
På 2018-04-01 at 20:38 Ken1 sa:

såg för övrigt att minst en forumist gjorde bra ifrån sig i strängnäs. Bra Frippe ?

Tackar tackar! Surt att inte lyckas med att skjuta fullt,speciellt när man pulveriserat samma duva de andra varven.....Sen veka man ju ner sig i särskjutningen.....

Publicerat
På 2018-04-01 at 20:38 Ken1 sa:

såg för övrigt att minst en forumist gjorde bra ifrån sig i strängnäs. Bra Frippe ?

Tackar tackar! Surt att inte lyckas med att skjuta fullt,speciellt när man pulveriserat samma duva de andra varven.....Sen veka man ju ner sig i särskjutningen.....

Björneborg i går, klanta till det på första varvet, tappade en duva på varje stn utom en, lyckades med  22 till slut,  det räckte till en fjärde plats.

Publicerat

Trevligt så du ska hit ner o skjuta kul ingen tävling då va utan bara träning inför sso

Publicerat
1 hour ago andershermansson7 sa:

Trevligt så du ska hit ner o skjuta kul ingen tävling då va utan bara träning inför sso

Alltid lika trevligt att skjuta där.
Man inser att det är skillnad på bana och bana :wub:

Team Krieghoff som kör en gemensam aktivitet. ca. 10 skyttar och instruktör. 

Publicerat
2 hours ago Knipan sa:

Alltid lika trevligt att skjuta där.
Man inser att det är skillnad på bana och bana :wub:

Team Krieghoff som kör en gemensam aktivitet. ca. 10 skyttar och instruktör. 

Satan vad kul :wub: 

Det är bra där! Tidiga med sporting i Grästorp:DLycka till;)

Publicerat
11 hours ago andershermansson7 sa:

Satan vad kul :wub: 

Det är bra där! Tidiga med sporting i Grästorp:DLycka till;)

Verkligen, hoppas kunna ta ett steg till i skyttet, eller i alla fall få reda på hur man ska utvecklas :blink:

Visst är dom, gjorde två tävlingar där förra året och båda var riktigt jävla kul. Även om det var en ögonöppnare för en annan som skjutit mest Jägarduvan och ett par Mälarcupen :blush: innan...

Publicerat

Samma här skjutit för träning med div uppehåll typ men vill utveckla mig och ta licensen nu:D

Publicerat
3 hours ago andershermansson7 sa:

Samma här skjutit för träning med div uppehåll typ men vill utveckla mig och ta licensen nu:D

Har gjort precis tvärt om ,  tyckte licensen var så jävla dumt att jag la av att  tävla när man inte fick utan den.

Skjuter sen dess med lite uppehåll sporting för träning...:P

/ P 

Publicerat
1 hour ago andershermansson7 sa:

Ha ha har ju pangat för träning och nöje men känner att jag vill "bli" bättre och mer fokuserad. Sedan så tror man ju att alla med licens är så mkt bättre men börjar förstå att jag kan utmanas:ph34r: ska bara få tid till att ta det där dj.lva kortet...:rolleyes:

Helt rätt!

Bara en liten varning... Lätt att fastna när man inser hur jävla kul det är, för att sedan fundera på att börja knyppla när skyttet inte är i närheten av vad man tycker sig kunna :lol:

Publicerat
  • Författare
4 hours ago andershermansson7 sa:

Ha ha har ju pangat för träning och nöje men känner att jag vill "bli" bättre och mer fokuserad. Sedan så tror man ju att alla med licens är så mkt bättre men börjar förstå att jag kan utmanas:ph34r: ska bara få tid till att ta det där dj.lva kortet...:rolleyes:

Går det inte några Sverige duvor åt ditt håll??  Dom är licensfria ?

Publicerat

Lerduvestigväst gick den i måndags ska kolla kalendern meraB)

Publicerat
  • Författare
34 minutes ago andershermansson7 sa:

Lerduvestigväst gick den i måndags ska kolla kalendern meraB)

lerduvor. com 

Publicerat

På väg mot Trollhättan och lerduvestigväst:D funktionär först....

Publicerat

Ken1 Han som har din gamla  browning 725 kom o tränade med oss på eftermiddagen:D

Publicerat

Krister?

Publicerat
  • Författare
7 minutes ago andershermansson7 sa:

Krister?

Japp  det stämmer.  synd att han är så tystlåten ?

han hade varit i skepplanda tror jag.... 

Publicerat

Tyst:rolleyes::rolleyes::lol:

Publicerat

Tydligen en mkt svår banläggning....

Publicerat
  • Författare

kan man få ett resultat kanske????? ?