Publicerat November 16, 20169 yr Författare Fördelen med sms är ju att de finns där för att ta del av när det passar... Hoppas du lirkar loss hammr'n för ett par timmar! Ja, det skall bli riktigt kul med syskonjakten! Vet inte vilka skillnader/likheter man kan förvänta sig, och det gör det hela mer spännande! Hoppas få upp lite djur så vi får höra allihop! Skitjakt! p.
Publicerat November 17, 20169 yr 7 hours ago kkjon sa: har faktiskt tänkt mig en heldag i skogen Det är du fan värd, Simon som var med och titta på ny huset brukar komma och fråga om jag vet hur det går med renoveringen, Han vart riktigt impad av vilket projekt ni tagit er an Skit jakt och se till att skaffa en Jaktdagbok nu
Publicerat November 17, 20169 yr Författare Imorgon smäller det.... passar väl bra som dagbok när man hamrar och bygger...? Lixom huvet på spiken!? p.
Publicerat November 17, 20169 yr 6 hours ago kkjon sa: Blir ju bara massa renoveringsnack nu så dagbok får vänta. Det är nog lovligt att skriva om det också
Publicerat November 18, 20169 yr 7 hours ago kkjon sa: Hmmm "kkjon,s hammarslag och bomskott" som rubrik kanske Den tar vi, sa polisen
Publicerat November 18, 20169 yr Författare hoppas jag innerligt! Syskonjakt imorgon.... Idag avresedag. Jag och lilla frun skall dela stuga med ett annat par. Vi har med båda taxarna och de har med sig sin kullsyster och en vorsteh. Oxå en intressant ras man skulle kunna tänka sig.... Har en känsla att det kan bli lite livat med fyra jyckar...?? Hoppas iaf att det inte smäller när de träffas, så det blir en stor faktor att hålla reda på. Sen jakt lör-söndag. Fyra syskon lördag, tre på söndag. Fyra skimrande svarta uppställda på lördags morgon är vad jag ser fram emot mest!!! p.
Publicerat November 24, 20169 yr Författare inte, det är ett som är säkert! Däremot hoppas jag på drev! Drevprov imorgon... Nervöst, då det gått väääldigt olika på de två prov vi gått tidigare... p.
Publicerat December 2, 20169 yr Författare då äntligen, kanske...? Klarat av drevprov på 47 poäng, haft ett antal drev mellan 60-130 min, men bara ett rådjur har fallit för henne. Så därför hoppas jag innerligt på att hon ska få lön för mödan imorgon! p.
Publicerat December 3, 20169 yr Författare Detta är en populär post. Nu passar vi för två stövare. En räv skjuten. Det blir vår tur om nån timme. Alice är varm och go i ryggan, men blicken säger: "här borde jag inte sitta"!!!
Publicerat December 3, 20169 yr Blicken säger, "får jag gå nu " Vad är det för täcke du har till vovven?
Publicerat December 3, 20169 yr Författare Helt rätt Dansken! Värmer ordentligt!!! Varmaste tröjan som gjorts! Idag två drev: 70&110 min men inget fällt!!!! Hur länge skall detta pågå!?!? p.
Publicerat December 3, 20169 yr 4 minutes ago vandraren sa: Helt rätt Dansken! Värmer ordentligt!!! Varmaste tröjan som gjorts! Jag köpte en sån- BÄSTA och varmaste tröjan jag har haft- så jag köpte en till ifall dom skulle sluta sälja dessa när min blir utsliten
Publicerat December 3, 20169 yr Författare Glömde anoraken en dag när det regnade, och döm om min förvåning när tröjan stått emot en hel dags duggregn!!! Inget farligt regn, men ändå en hel dag som hundförare, med passager i buskage och annat! Den och Swanndris ylle är grymma! p.
Publicerat December 5, 20169 yr Författare Såna dagar är det alltför ofta... Ville visa hur det ser ut för skyttarna som Alice brukar jaga för.. alt. så lyckas jag inte med computeriet här heller... p.
Publicerat December 5, 20169 yr Joråsåatt, i morgon smäller det... "Skjutbanejakt" på schemat!? Ja, alltså "jakt" i hägn. OK, det låter helt stolligt i somligas öron men har man chansen så får man ju ta den, eller? Det ger förhoppningsvis kött i frysen. Hoppas på att lägga omkull en kron-spets i morgon!