Publicerat December 5, 20169 yr 48 minutes ago Mulle mek sa: Skitjakt på dig Qvarnis Wilma hälsar Allt bra med henne?
Publicerat December 5, 20169 yr Detta är en populär post. Här small det igår. Tre Rådjur, en räv och en spets. Ett av rådjuren för min Doris. Har en fin bild på henne och skytten i mobilen men är för okunnig för att få med den i ett inlägg. Saknar bredband för tillfället... I morgon bär det av tillTyskland
Publicerat December 6, 20169 yr Detta är en populär post. 6 hours ago kkjon sa: Här small det igår. Tre Rådjur, en räv och en spets. Ett av rådjuren för min Doris. Har en fin bild på henne och skytten i mobilen men är för okunnig för att få med den i ett inlägg. Saknar bredband för tillfället... I morgon bär det av tillTyskland Låtsas att mobilen är en sån där spejsig traktor du leker med om dagarna så ger det sig med bildproblematiken, ska du se. Grattis!
Publicerat December 6, 20169 yr 11 hours ago qvarnhill sa: Allt bra med henne? Ja det är det i det, Just nu har hon jaktförbud då hon fastnade och bröt en klo, men det läker fint. Så den 17 dec kör vi igen. Men frånsett det mår hon toppen och trivs ypperligt. Ligga framför den tända braskaminen är toppen tycker hon. När jag inte tänt den ställer hon sig och blänger ömsom på mig och kaminen så jag skall fatta att det är dags att tända
Publicerat December 6, 20169 yr Detta är en populär post. Jag har lagt undan hammaren idag. Gått lite trögt men ett rådjur för Doris.
Publicerat December 6, 20169 yr 2 hours ago MKJ sa: Måste väl vara en merit att hitta ett rå bland alla era dov? Jodu, hon är duktig hon. När jag släppte henne igen hittade hon en räv. Fan vet, hon är nog hjortren som bäste drever
Publicerat December 7, 20169 yr Författare hoppas jag! Vi åker till marken där det hittills enda djuret fällts för Alice i år. Annars får jag hoppas på till helgen...!? Nä, det är nog dax redan imorgon! p.
Publicerat December 8, 20169 yr Författare Blev som vanligt inget skjutet.. Två bra drev, om 17 km totalt. p.
Publicerat December 9, 20169 yr Författare väl då äntligen!!!? Jakthelg utanför Strömstad, på marker som håller båda hjortarna, rådjur, älg och gris. Hoppas få något fällt för Alice. I torsdags ett drev på 17 km, men inget fällt.. skitjakt på er p.
Publicerat December 10, 20169 yr Detta är en populär post. 2 hours ago daavviid sa: Gick bra idag. 2 drev 2 avslut Såna där JPAharar, grattis.
Publicerat December 16, 20169 yr Författare ifall det finns nån rättvisa... Alltför många drev som "gått till spillo" då vi inte lyckas fälla för Alice. Funderar på att släppa pytteskrotan när Alice tagit upp. Det blir tre taxar plus valpen imorgon så några tillfällen till avslut borde det väl bli...!!! p.
Publicerat December 17, 20169 yr Författare Detta är en populär post. ÄNTLIGEN! Efter 80 min drev small det! Min gäst på ett pass jag skapat i veckan! Väldigt kul! Dessutom lite drevskall från pytteskrotan, så nu vet jag att hon kan låta oxå!!!, och det lät riktigt gött!
Publicerat December 22, 20169 yr Författare igen då kanske... Tog jul idag och släpper jyckarna så de blir aningens trötta över jul. Det blir nog ett fåtal jägare, två taxar och valpen, så bra förutsättningar. Här är 7 grader.... vilket är bra för taxarna, men sämre för tomten. p.
Publicerat December 23, 20169 yr Författare Hmmmmm.... ketchupeffekten..... Idag small det igen! Dessutom ringde en drevprovsdomare och bestämde dag och tid! Hoppas mycket just nu...!!! p.