Publicerat Augusti 8, 20169 yr Detta är en populär post. Fick en rävvalp ikväll! http://naturtratten.blogspot.se/2016/08/vakat-rav_8.html?m=1
Publicerat Augusti 9, 20169 yr Detta är en populär post. Den här busen satt i min Värmländska tunnelfälla imorse Jag trodde den blåst igen under natten så jag blev lite förvånad när den satt där.
Publicerat Augusti 9, 20169 yr 3 hours ago Tjörnbon sa: Den här busen satt i min Värmländska tunnelfälla imorse Jag trodde den blåst igen under natten så jag blev lite förvånad när den satt där. 51 minutes ago Skaunepaug sa: Nr 4 för min del iår. Grattis på er bägge rävdräpare!
Publicerat Augusti 9, 20169 yr Detta är en populär post. Fick en till grävling ikväll. Kom fram till grytet strax före 20 och plockade iordning grejerna när jag hör det rasslar till och hinner precis se en grävling sticka ner i grytet. Efter en knapp minut kommer den upp igen och då kan jag skjuta den. En årsunge, precis som den andra jag sköt vid det här grytet.
Publicerat Augusti 9, 20169 yr Grävlingen ser rejäl ut på bilden för att vara en årsunge.. de brukar väga runt 5kg i sept.. fast man kanske luras av perspektivet?
Publicerat Augusti 10, 20169 yr 6 hours ago vildmark sa: Grävlingen ser rejäl ut på bilden för att vara en årsunge.. de brukar väga runt 5kg i sept.. fast man kanske luras av perspektivet? Ja det är nog bilden som ljuger lite, den var inte alls stor. Och lätt att bära ur skogen ;-)
Publicerat Augusti 10, 20169 yr Detta är en populär post. Blev Nr5 igårkväll. Skjuten på 140m med 6,5a. Vinden tog kulan rejält och skottet tog långt bak men den gick ner direkt.
Publicerat Augusti 10, 20169 yr bra tuggat med rävarna, är det söder om din hemby eller norr om du härjar? vore fint om det är söderut
Publicerat Augusti 10, 20169 yr 1 hour ago pfrep sa: bra tuggat med rävarna, är det söder om din hemby eller norr om du härjar? vore fint om det är söderut Lite olika, Denna föll väldigt nära F10.
Publicerat Augusti 11, 20169 yr Detta är en populär post. Nr 6. Föll igår på 70m efter inlock. 20:55 föll skottet!
Publicerat Augusti 16, 20169 yr 1 hour ago Gustavsson sa: Blev en rävvalp nu på bockpasset :-) Grattis Gustavsson! En död räv är en bra räv!