Publicerat Oktober 21, 20169 yr 4 minutes ago hs_merkel sa: Stövarrally second best, ännu roligare när kattorna blir kattugglor.
Publicerat Oktober 21, 20169 yr 6 minutes ago MKJ sa: second best, ännu roligare när kattorna blir kattugglor. Du tänker så funkar de me
Publicerat Oktober 21, 20169 yr 1 hour ago JPA sa: Finner inga ord.... Börjar du bli gammal och sentimental? Svar JohanAdam på bägge.
Publicerat Oktober 30, 20169 yr En räv i min och brorsans gemensamma fälla igår och en i min ena fälla idag. En mård blev det igår också.
Publicerat November 6, 20169 yr Detta är en populär post. Kompisen fick skjuta en räv för stövaren på förmiddagen och nu i eftermiddags satt det en räv i ena fällan
Publicerat November 6, 20169 yr Grattis till skytten! Se där ja! Du har fått lite snö ute på ön. Hoppas att den får ligga kvar.
Publicerat November 6, 20169 yr Jo vi fick lite puder. Men någon ö är det inte 6 minutes ago lsjonsson sa:
Publicerat November 6, 20169 yr 2 hours ago Husqvarna30-06 sa: Jo vi fick lite puder. Men någon ö är det inte Hm! Jag trodde det var Tjörnbon som hade skrivit. Sorry, ´jag var lite snabb utan att läsa o se av vem. Sådant som kan hända ibland.
Publicerat November 7, 20169 yr Detta är en populär post. 12 hours ago lsjonsson sa: Hm! Jag trodde det var Tjörnbon som hade skrivit. Sorry, ´jag var lite snabb utan att läsa o se av vem. Sådant som kan hända ibland. Då löser vi det så här Isjonsson! Den här busen (eller någon annan) kom till min åtel inatt klockan 01:10 bara för att vägra komma in hela vägen. Eftersom jag arbetar idag så hade jag tänkt bryta passet ungefär då, men när det kommer räv så sitter man ju still Ganska exakt 02:00 så kommer den igen och jag lyckas fälla första åtelräven för säsongen idag kan jag inte ens låtsas som inget eftersom alla ser att jag inte sovit tillräckligt inatt Säsongens 6:e räv om jag inte missar någon.
Publicerat November 7, 20169 yr Grattis till alla skyttar! Själv hoppas jag på sittning lite senare i veckan!
Publicerat November 7, 20169 yr 6 minutes ago JPA sa: Grattis till alla skyttar! Själv hoppas jag på sittning lite senare i veckan! Tackar! Men varför vänta
Publicerat November 7, 20169 yr Just now lsjonsson sa: Snyggt Tjörnbon! Grattis alla rävdräpare! Tackar!
Publicerat November 7, 20169 yr 3 minutes ago Tjörnbon sa: Tackar! Men varför vänta Har precis börjat mata på åteln. Ligger i en får hage så jag får vackert vänta på att dom tar in fåren först. Men det blir lockjakt ikväll!
Publicerat November 7, 20169 yr 54 minutes ago JPA sa: Har precis börjat mata på åteln. Ligger i en får hage så jag får vackert vänta på att dom tar in fåren först. Men det blir lockjakt ikväll! Så du åtlar i fårhagen är den inte rovdjurssäkrad
Publicerat November 7, 20169 yr 5 minutes ago Tjörnbon sa: Så du åtlar i fårhagen är den inte rovdjurssäkrad Japp! Så fort strömmen stängs av så börjar rävarna springa rätt igenom hagen. Vi behöver inga rovdjursstaket om man säger så...
Publicerat November 7, 20169 yr Detta är en populär post. Tss jävla tröttmössor Jag är uppe i 9 åtelrävar sen i augusti.. nja 7 för två är skjutna vid ankpassning. Alltså 7 åtelrävar sen september. För min del så är det egalt om det är barmark eller vitt bakom/runt om räven i siktet det är lika spännande för det!!
Publicerat November 7, 20169 yr 2 minutes ago Hipshot sa: Tss jävla tröttmössor Jag är uppe i 9 åtelrävar sen i augusti.. nja 7 för två är skjutna vid ankpassning. Alltså 7 åtelrävar sen september. För min del så är det egalt om det är barmark eller vitt bakom/runt om räven i siktet det är lika spännande för det!! Är så dåligt betalt för skinnen före vintern/ Trappern
Publicerat November 7, 20169 yr Ok det är ju ett bra argument.. sista hanen jag sköt var pälsad som fan.. den kändes lite sisådär att arkivera bland de övriga.
Publicerat November 7, 20169 yr 1 hour ago Hipshot sa: Tss jävla tröttmössor Jag är uppe i 9 åtelrävar sen i augusti.. nja 7 för två är skjutna vid ankpassning. Alltså 7 åtelrävar sen september. För min del så är det egalt om det är barmark eller vitt bakom/runt om räven i siktet det är lika spännande för det!! Kommer nog snart ikapp dig... Skämt åsido bra jobbat med rävarna!
Publicerat November 7, 20169 yr Vi andra får väl se när det är slut på säsongen vem som är Mr. åtelräv.
Publicerat November 7, 20169 yr 30 minutes ago Hipshot sa: Tss jävla tröttmössor Jag är uppe i 9 åtelrävar sen i augusti.. nja 7 för två är skjutna vid ankpassning. Alltså 7 åtelrävar sen september. För min del så är det egalt om det är barmark eller vitt bakom/runt om räven i siktet det är lika spännande för det!! Jo jag har förstått att det trillar en del rävar hos dig Hemma så har Jag har ställt upp några plastade rundbalar bakom min åtel men i övrigt så ser jag inget , efter någon timmes stirrande på de där balarna så rör de sig utan att det går någon räv där så utan snö, inte så kul. Hade gärna haft en stubbåker eller liknande att vaka över också.. Vilken bakgrund gör att du kan vakjaga så tidigt??