Publicerat Januari 19, 20188 yr Författare 2 minutes ago sidelock sa: Säg som det är, #Apache-ninja-tracker-Mike. That pretty much sums it upp /Mike
Publicerat Januari 19, 20188 yr Rea! (om än liten) https://www.pnjakt.se/art/browning-blr-tracker-lightweight-pg-2.php
Publicerat Januari 19, 20188 yr Författare 49 minutes ago Dr Krall sa: Rea! (om än liten) https://www.pnjakt.se/art/browning-blr-tracker-lightweight-pg-2.php 118kr rea Ruggit läcker liten sak hmmmm /Mike
Publicerat Januari 19, 20188 yr Detta är en populär post. *Viskar från skuggorna i Mikes hus* ”Miiiike” ”Miiiike” ”Treeeefeeemtiiioooåååttaaaa”
Publicerat Januari 19, 20188 yr CZ 557 finns ju med helstock och en luxus som fått bra kritik... https://www.czub.cz/en/produkty/kulovnice/medium.html
Publicerat Januari 19, 20188 yr 1 hour ago Mad Mike sa: 118kr rea Ruggit läcker liten sak hmmmm /Mike Läcker
Publicerat Januari 19, 20188 yr Fan Mike!!!!!! Nu har ju jag också börjat fundera på varför jag har två långskjutare????
Publicerat Januari 19, 20188 yr 12 minutes ago Ken1 sa: Fan Mike!!!!!! Nu har ju jag också börjat fundera på varför jag har två långskjutare???? Du har väl en kort liten bögelrepeteter?
Publicerat Januari 19, 20188 yr Nu får ni ju mig att vackla i min övertygelse, INFIDELS! Jag har aldrig varit fan av byglar, men en Browning blr takedown går jag igång på.
Publicerat Januari 19, 20188 yr 1 hour ago sidelock sa: Du har väl en kort liten bögelrepeteter? Iofs men har nog bättre nytta av två all around mot två lång pipor.
Publicerat Januari 19, 20188 yr Författare 1 hour ago Ken1 sa: Fan Mike!!!!!! Nu har ju jag också börjat fundera på varför jag har två långskjutare???? 54 minutes ago MarkusR sa: Nu får ni ju mig att vackla i min övertygelse, INFIDELS! Jag har aldrig varit fan av byglar, men en Browning blr takedown går jag igång på. Innebär det här att jag liksom Buddha kan kalla mig Den Upplyste då jag sprider ljus i ert mörker så att även den mörkaste av vägar blir bländande klar? /Mike-The chosen one
Publicerat Januari 19, 20188 yr 59 minutes ago MarkusR sa: Nu får ni ju mig att vackla i min övertygelse, INFIDELS! Jag har aldrig varit fan av byglar, men en Browning blr takedown går jag igång på. Kör på här nu, snart blir det Norma Alaska och Amax med
Publicerat Januari 19, 20188 yr Just now Mad Mike sa: Innebär det här att jag liksom Buddha kan kalla mig Den Upplyste då jag sprider ljus i ert mörker så att även den mörkaste av vägar blir bländande klar? /Mike-The chosen one Eller den onde Lucifer som leder in oss i frestelsen
Publicerat Januari 19, 20188 yr Författare Detta är en populär post. Just now Ken1 sa: Eller den onde Lucifer som leder in oss i frestelsen Nej nej min väg leder till nirvana /Mike
Publicerat Januari 19, 20188 yr Detta är en populär post. 1 minute ago Hipshot sa: Kör på här nu, snart blir det Norma Alaska och Amax med Alaska med stålmantel, vintage från 1955, guds gåva till svenska jägare
Publicerat Januari 19, 20188 yr 37 minutes ago MarkusR sa: Alaska med stålmantel, vintage från 1955, guds gåva till svenska jägare Underskatta aldrig Svenskt stål.
Publicerat Januari 19, 20188 yr Författare Detta är en populär post. Tror jag behöver planera in en roadtrip till torsbo då det mesta i vapenväg som avhandlats här finns på plats där inkl Browning tracker blr. /Mike
Publicerat Januari 20, 20188 yr Har blivit förjävlar sugen på en X-bolt själv nu efter allt tjabb om lätta mysiga bössor http://www.wildmarkullared.se/images/Browning-X-Bolt cerracote.jpg Den är ju inte dum - synd att den inte är i 6.5x55
Publicerat Januari 20, 20188 yr 1 hour ago Joacim sa: Har blivit förjävlar sugen på en X-bolt själv nu efter allt tjabb om lätta mysiga bössor http://www.wildmarkullared.se/images/Browning-X-Bolt cerracote.jpg Den är ju inte dum - synd att den inte är i 6.5x55 Det ligger en på blocket
Publicerat Januari 20, 20188 yr Detta är en populär post. Du behöver en mysig krusidullfri Ruger M77II i en Boyds Classic, Joacim
Publicerat Januari 20, 20188 yr Absolut, snubblar jag över en Ruger M77 MKI eller MKII i 6.5x55 så kan det tänkas bli affär - denna gången ska jag dock inte tulla på kalibervalet - jag SKA ha en 6.5:a igen
Publicerat Januari 20, 20188 yr 33 minutes ago tobe sa: Det ligger en på blocket Nja, tänker du på den Synthetic Stainless:en så drar det inte så jätte mycket i köptarmen. Ska det vara en med svart "tråkkomposit" kolv så ska den vara "belagd" och inte silvrig. Har ingen brådska - men denna tråden fick mig att kika runt på sortimentet iallafall Mvh Joacim
Publicerat Januari 20, 20188 yr Detta är en populär post. Tänk vad mycket papper polisen kunde spara om dom skrev dina licenser för stunden på en liten whiteboard du kunde ha i fickan
Publicerat Januari 20, 20188 yr Författare Tänker nog om angående browning blr då alla inkl browning själva säger att vad ni än gör försök inte ta isär vapnet för ni kommer inte få ihop det igen,tydligen mycket mer komplicerad mekanism än vad man kan tro. Så kort karbin eller helstock är åter ensamma på listan. Då jag lider av någon sorts vapenrelaterad åkomma som inte diagnosticerats så blir knappast något annat aktuellt än remington seven eller ruger m77 rsi hur gärna jag än vill /Mike