Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Hårdrock och hårda gitarrer!

Featured Replies

Publicerat

Vilken jävla metal sommar detta blir i Sverige. Metallica, Slayer i Stockholm 30 maj, SwedenRock, Maiden på en svenson festival :( TESTAMENT i Falun i aug hur ska jag övertala frun att få åka till Falun o se TESTAMENT? Hon kan nog tycka att Metallica o Slayer är nog mycket för en 44 årig övervintrad metal galning som inte tänker bli vuxen :) Håret är tyvär borta då det skulle se lika hemskt som de i Mammas pojkar. MEn i själen har jag fortfarande långt hår. STAY METAL BE METAL,DIE METAL!!!!

• Svar 261
  • Visningar 45,1k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• Så där då har man hört på tribute plattan RONNIE JAMES DIO This Is Your Life. En bra platta med en del starka o underbara versioner av låtar han spelat in genom åren. Jag köpte den av två andledningar

• En sak som slog mig är att jag är 41 år fyller 42 om mindre en en månad, jag gråter när jag hör vissa Hårdrockslåtar. Grät på en Maiden konsert när Bruce var tillbaka då var man dock 30 men endå. Kan

Posted Images

Publicerat

Mest lockande är Slayer och Testament. Va länge sedan jag såg Testament, var i Solnahallen. Clash of the titans 1990. till Sweden Rock kommer en del intressanta band, bl a Uriah Heep. Får se om man kommer loss.

Publicerat

Sanna rockare syns på Gärdet 30:e maj.  :devil:

Publicerat

Sanna rockare syns på Gärdet 30:e maj.  :devil:

Det gör vi. Hoppas på fler bandsläpp. Visst Metallica o Slayer är bra men vill ha nått band till. Man borde kanske styra upp en mindre forum träff i samband med detta

Publicerat

Som troligen äldst i denna tråd, med Judas Priest o Maiden som uppfostran,

så hittade jag denna gitarist på You Tube.

Skön lirare och melodiös

Tyvärr slutade han från bandet som jag skall försöka promota hit till norrbotten

nämligen Sonata Arctica

Sorry boys men trashig metal står inte högt i kurs, men det har väl med åldern att göra

ramones är kungar!!!

Kan inte göra annat än hålla med. Såg dem på 90 talet faktiskt!

Skickat från min Nexus 7 via Tapatalk

Publicerat

Aningen kontroversiellt och behöver kanske inte elda på debatten om vargar mer men det är trots allt ett av Sveriges nu största metalband som släppte låten i december jag och hörde låten först på radio dvs Bandit rock...

Raubtier - Skjut Gräv Tig

Publicerat

Älskar detta! En av mina absoluta favoriter :wub:

Publicerat

Aningen kontroversiellt och behöver kanske inte elda på debatten om vargar mer men det är trots allt ett av Sveriges nu största metalband som släppte låten i december jag och hörde låten först på radio dvs Bandit rock...

Ett av de tyngsta banden jag sett live, å jag har sett många! Jävligt bra och levererar alltid! B)

Publicerat

Jag längtar till att Getaway rock här i Gävle släpper fler band.

Fjolåret bjöd på några enorma spelningar: Behemoth, System of a down, Entombed, mfl...

Blir säker mycket trevligt i år igen...

Publicerat

Raubtier - Skjut Gräv Tig

Ett repotage om dom i senasta Swedenrock Magazine, där nämns lite om jakt.

Publicerat

Jag längtar till att Getaway rock här i Gävle släpper fler band.

Fjolåret bjöd på några enorma spelningar: Behemoth, System of a down, Entombed, mfl...

Blir säker mycket trevligt i år igen...

ENTOMBED är mycket bra live. har ett speciellt förhållande med detta band. Jag är typ känd som Holowman mannen typ. Brukar alltid vråla Holowman på spelningarna. Sista gången ja såg dom kom dom fram till mi o sa nöjd nu vi spelade låten :)
Publicerat

Fastnat för denna låt igen så blivit lite repeat....

Publicerat

Konsert med Entombed + Gävle symfoniorkester!   :)

Tyvärr kan jag inte vara på plats i Konserthuset, utan får nöja mig med livesändning på burken.

Ska bli intressant att se/höra hur Orvar Säfström fixar sången.

Publicerat

Hoppas denna skiva kommer till Sverige Ronnie James Dio Tribute Album som heter Ronnie James DIO This is your life går att läsa om den å Metallicas hemsida. Överskottet kommer att gå till Dios cancerfond.

http://www.metallica.com/news/ronnie-james-dio-tribute-album.asp

• 3 weeks later...
Publicerat

värd att kollas på, kolla hela :thumbsup:

Publicerat

Hoppas denna skiva kommer till Sverige Ronnie James Dio Tribute Album som heter Ronnie James DIO This is your life går att läsa om den å Metallicas hemsida. Överskottet kommer att gå till Dios cancerfond.

http://www.metallica.com/news/ronnie-james-dio-tribute-album.asp

Svarar på mitt egna inlägg har förhandsbokat skivan så den kommer i slutet av mars :D

• 3 weeks later...
Publicerat

Lite nytt om Priest :D deras nya skiva är klar enligt metal god himself :D :D

Publicerat

Ja, blir spännande det här, man blir som ett barn på nytt, vill ha nu.

• 2 weeks later...
Publicerat

Köpt, fantastiska musiker, bra syfte.

/S

Publicerat

Man ska inte vara full då man ska spela kolla in detta med Faster Pussycat

Publicerat

Grymt bra! Daniels röst är gudomlig! Lyssna på screamet efter solot bara, gåshud i en timme! B)

Denna låt när de sitter live i nått vardagsrum, fortfarande totalt jävla awesome!

Publicerat

Lost Horizon letar än sångare efter att Daniel lämnade -07 B)

• 2 weeks later...
Publicerat

Ah CULT OF LUNA och DANZIG kommer att spela på Stockholm Fields oxå även nått band som heter Spiders dessa band släptes idag. Framför allt så ska det bli mycket intresant o se DANZIG.