Publicerat Juni 15, 200719 yr Häftigt uppvaktande! Jag ringer dig när jag fyller år så styr vi upp något! ;D
Publicerat Juni 15, 200719 yr Häftigt! ;D Häftigt uppvaktande!Jag ringer dig när jag fyller år så styr vi upp något! ;D Klart godkänd! Inget mig emot om Ni vill uppvakta mig när jag fyller jämnt nästa gång.bg)
Publicerat Juni 15, 200719 yr Vem behöver fylla jämt??? Dom kan komma och överraska mig i augusti när jag fyller 27! bg) (Helst efter att någon har sövt ner mig så jag vaknar i Afrika!) ;D
Publicerat Juni 15, 200719 yr Så funkar det äntligen för mig med. Installerade om mediaspelaren och hämtade den nya spelaren 11. Den var kanon!
Publicerat Juni 15, 200719 yr Så funkar det äntligen för mig med.Installerade om mediaspelaren och hämtade den nya spelaren 11. Den var kanon! Jag hatar 11:an... Har installerat och avinstallerat den ett par gånger... Den bara hänger sig hela tiden och dessutom är den förbenat ful!
Publicerat Juli 5, 200719 yr ;D... lätt jagat när de är så tätt!... 8) Jepp! ja, träffar du inte där så...... ....kan man lika väl lägga bössan på hyllan en gång för alltid. Haha! ;D