Publicerat Maj 19, 200719 yr Riktigt så illa är det inte. ;D Sitter med knäet i högläge och lindat och svullet. > Tagit mig en dos för ett tag sedan och ändå har jag inte gjort något speciellt idag. Regn nästan hela dagen, men just nu är det uppehåll. Jag får ju svar någon gång nästa vecka när läkaren är tillbaks. Då får du ha en bild till då
Publicerat Maj 19, 200719 yr Dukat för en drink o snacks i solnedgången uppe på Bushmens Rock >.. du e en elak herre mr amakulu!...
Publicerat Maj 20, 200719 yr ;D nu var de fart vid vattenhålet!.. gnuer!.. inpalor i massor!.. å den där typen av apa!.. Markatta!.. ;D ;D ;D ;D
Publicerat Maj 21, 200719 yr Solnedgången får avsluta denna bildserie från Afrika. Förhoppningsvis kommer det fler efter den 29 juni
Publicerat Maj 21, 200719 yr Solnedgången får avsluta denna bildserie från Afrika. Förhoppningsvis kommer det fler efter den 29 juni fint avslut amakulu!.. nästan lite romantiskt!.. så man blir kär!.. ;D
Publicerat Maj 21, 200719 yr fint avslut amakulu!.. nästan lite romantiskt!.. så man blir kär!.. ;DJag är kär Thomas, i Afrika
Publicerat Maj 21, 200719 yr Jag är kär Thomas, i Afrika fan!.. trodde du skulle skriva i mej ett tag där!.. ;D .. ja kan förstå de!.. efter dom bilderna du visat!.. jag e en stor konsumet av tv när de gäller program just från Afrika!.. tycker de är sååååå jävla fantastiskt fint där!... har sedan barns ben varit farsinerad av den kontinenten!... ;D
Publicerat Maj 21, 200719 yr fan!.. trodde du skulle skriva i mej ett tag där!.. ;D ..ja kan förstå de!.. efter dom bilderna du visat!.. jag e en stor konsumet av tv när de gäller program just från Afrika!.. tycker de är sååååå jävla fantastiskt fint där!... har sedan barns ben varit farsinerad av den kontinenten!... ;D Första gången vi var där så efter en halvdag kändes det precis som att vi kommit hem. Kan inte beskriva det men så kändes det.Nu blir det barnförbjudet en liten stund. Alla barn går och lägger sig nu. det kändes som ett kanon kn-ll. Kan inte beskrivas måste upplevas ;D
Publicerat Maj 21, 200719 yr Första gången vi var där så efter en halvdag kändes det precis som att vi kommit hem. Kan inte beskriva det men så kändes det.Nu blir det barnförbjudet en liten stund. Alla barn går och lägger sig nu. det kändes som ett kanon kn-ll. Kan inte beskrivas måste upplevas ;D ;D en bild säjer mer än tusen ord!... ;D.. jag förstår precis va du menar!.. ;D...
Publicerat Maj 21, 200719 yr Nu får ls ha ngt nytt att titta på. En släkting ;D Tack det samma! > Det är tur att Du är 150 mil bort ungefär. ;D ;D ;D
Publicerat Maj 21, 200719 yr Solnedgången får avsluta denna bildserie från Afrika. Förhoppningsvis kommer det fler efter den 29 juni Oj så vacker bild
Publicerat Maj 22, 200719 yr Tack det samma! > Det är tur att Du är 150 mil bort ungefär. ;D ;D ;DDu instämde med att jag är en elak jäkel. Måste ju leva upp till det. Det är ju min släkting oxå ;D
Publicerat Maj 22, 200719 yr Du instämde med att jag är en elak jäkel. Måste ju leva upp till det. Det är ju min släkting oxå ;D Det gör Du ju gott och väl med råge. ;D
Publicerat Maj 22, 200719 yr Aaahhhhhh.......Amakulu...... som taget ur Mitt Afrika. Solnedgång, vita dukar, sippa drinkar, lyssna på mörkret.....jag förstår att du är kär i Afrika. En människa mår bättre av att alltid ha något särskilt att längta till. Det där lät lite mystiskt men så är det nog. Vad betyder amakulu ? Det kanske är något afrikanskt ?
Publicerat Maj 22, 200719 yr Ja det är sydafrikanska och betyder äventyr/upplevelse ungefär.Önskar alla djur o naturintresserade att åtminstone en gång i livet få uppleva den afrikanska kontinenten. Vet att jag är part i målet men det finns inget som Afrika. Djuren, naturen , kulturen det är obetalbart tycker jag.
Publicerat Maj 22, 200719 yr Finns några ställen på vår jord jag vill till och det är Afrika, Alaska,England,Irland,Island,Skotland Sydamerika, Australien,USA och Nya Zeland
Publicerat Maj 22, 200719 yr Foffen Det är bara att ta den statistiskt normala livslängden på en herre (?) och räkna ut antalet år du har kvar. Ska du hinna besöka alla platser du önskar, är det nog bäst att börja omgående. Trevlig resa........