Publicerat Maj 22, 200719 yr Finns några ställen på vår jord jag vill till och det är Afrika, Alaska,England,Irland,Island,Skotland Sydamerika, Australien,USA och Nya ZelandFoffe , det vart ju hela världen ;D Förstår dig, Australien o Nya Zeeland vore något. Ligger lite som en dröm hos mig oxå
Publicerat Juni 1, 200719 yr Vad är det som saknas i min dator när bilden ser ut så här?? Det kan ju vara att du inte har rätt codec instalerat på datorn, prova den här: http://www.codecguide.com/download_kl.htm Annars kanske det kan vara att du måste ställa upp eller ner maskinvaruaccelerationen. (Tror det heter så?) Men prova instalera codec paketet först!
Publicerat Juni 6, 200719 yr Måste lägga in bilden på solnedgången igen. Vet inet om ni kan se den men jag kan inte
Publicerat Juni 6, 200719 yr Måste lägga in bilden på solnedgången igen. Vet inet om ni kan se den men jag kan inte Ja, den syns. Fin bild!
Publicerat Juni 6, 200719 yr Författare Måste lägga in bilden på solnedgången igen. Vet inet om ni kan se den men jag kan inte Kan inte heller se den gamla du la in, men den här ser jag.. Så himla fin bild!!
Publicerat Juni 7, 200719 yr Kan inte heller se den gamla du la in, men den här ser jag.. Så himla fin bild!! Romantisk!
Publicerat Juni 7, 200719 yr Måste lägga in bilden på solnedgången igen. Vet inet om ni kan se den men jag kan inte sett den förr!.. men blir bara sur när ja ser den!.. >........ ;) .... ;D ;D ;D p.s... så j-v vacker bild!.. men säj inget till frun min!.. kan hon juh få för sej man gått å blivit romantisk!.. ;D ;D ;D....
Publicerat Juni 7, 200719 yr sett den förr!.. men blir bara sur när ja ser den!.. >........ ;) .... ;D ;D ;Dp.s... så j-v vacker bild!.. men säj inget till frun min!.. kan hon juh få för sej man gått å blivit romantisk!.. ;D ;D ;D.... Synd att du är gift. Skulle vara en perfekt plats o tid för ett bröllop ;D Sura inte nu du kommer ju att få se det. Har lite fler bilder från just den platsen. Skulle kanske visa dom oxå ;D ??? Ser ni alla bilderna på djuren ??? ??? Måste kanske slänga in dom igen ???
Publicerat Juni 7, 200719 yr Har lite fler bilder från just den platsen. Skulle kanske visa dom oxå ;D ??? Ser ni alla bilderna på djuren ??? ??? Måste kanske slänga in dom igen ??? .. fortsätt å jävlas me oss du bara!.. ;)
Publicerat Juni 7, 200719 yr .. fortsätt å jävlas me oss du bara!.. ;)Jag är född sådan kan inte hjälpa det ;D
Publicerat Juni 7, 200719 yr Måste bara några till ;D ;D ;D Från vä är det Marita , Marta , Amakulu , Lagar och Harry
Publicerat Juni 7, 200719 yr ;D ;D ;D.. hur tråkigt ser de där ut då!... sitta där å smutta på ett gott rödvin!... å njuta av utsikten!...
Publicerat Juni 7, 200719 yr ;D ;D ;D.. hur tråkigt ser de där ut då!... sitta där å smutta på ett gott rödvin!... å njuta av utsikten!... Drinken är faktiskt alkoholfri men utsikten är ca 45 km
Publicerat Juni 7, 200719 yr ;D.. tack!.. så snällt!... ;D... men de finns väll inte bara alkoholfritt där va?????....
Publicerat Juni 7, 200719 yr ;D.. tack!.. så snällt!... ;D... men de finns väll inte bara alkoholfritt där va?????.... Njet. Finns Famous Grouse bla. ;D
Publicerat Juni 7, 200719 yr En till då. Bara för ni tjatar så ;D Baren på nya farmen Var är alla gästerna ??? ??? ??? ;D :-*