Publicerat Juni 7, 200719 yr Ser ju bra ut men nog skulle jag vilja ha rostfritt på väggarna, annars är det ju okej.
Publicerat Juni 7, 200719 yr Kylrum o rostfria styckningsbord. Duger det ??? Se där ja! Fint amakulu!
Publicerat Juni 8, 200719 yr Du ser väl att den dubbelspårig ;D Ja visst gör jag det kompis. ;D Storstugan Fin stuga med fina troféer på väggen.
Publicerat Juni 8, 200719 yr Du ser väl att den dubbelspårig ;D Menar du att den är dubbelfilig eller dubbla spår, alltså med gräset under bilen... Skulle vela sen den med något på den för att få rätt perspektiv...
Publicerat Juni 9, 200719 yr Menar du att den är dubbelfilig eller dubbla spår, alltså med gräset under bilen... Skulle vela sen den med något på den för att få rätt perspektiv...Stort skämt hela kommentaren. Det är en helt vanlig liten terrängväg
Publicerat Juni 9, 200719 yr Snyggt djur med stilig trofé. Ja riktigt vackra är dom.Denna är ganska ung.
Publicerat Juni 11, 200719 yr Lyckades hitta en bild på en Bongo. En av dom vackraste antiloperna tycker iaf jag. Lever i central afrika och är ett utpräglat skogsdjur.